Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Adolescentă din Botoșani dată dispărută. Poliția cere sprijinul populației pentru găsirea ei

Publicat

adolescentă din botoșani dată dispărută. poliția cere sprijinul populației pentru

Publicitate

O adolescentă din municipiul Botoșani este căutată de autorități după ce, potrivit familiei, a plecat de acasă și nu a mai revenit. Polițiștii au fost alertați și au deschis o anchetă pentru a stabili împrejurările dispariției și pentru a o găsi cât mai rapid.

Asiminei Denisa-Magdalena, în vârstă de 17 ani, născută la data de 14 septembrie 2008 în Botoșani, a fost văzută ultima dată în municipiul Botoșani. Conform informațiilor…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Atenție în trafic! COD GALBEN de ceață pentru o parte în județul Botoșani

Publicat

ceata 2 1000x600.jpg

Publicitate

Atenție în trafic! Cod galben de ceață pentru o parte în județul Botoșani

Meteorologii au emis o avertizare de cod galben de ceață pentru o parte din județul Botoșani până la ora 09:00. Din cauza fenomenelor meteo, vizibilitatea pe drumurile din Dorohoi, Ungureni, Hudești, Coțușca, Suharău, Havârna, Vorniceni, Rădăuți-Prut, Ibănești, Șendriceni, Vârfu Câmpului, Cristinești, Avrămeni, Dersca, George Enescu, Manoleasa, Hilișeu-Horia,…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Jucării în dar, riscuri ascunse: Cum îți protejezi copilul în perioada Sărbătorilor. Sfaturi de la pompieri

Publicat

jucării în dar, riscuri ascunse: cum îți protejezi copilul în

Publicitate

Un cămin sigur pentru copilul tău – atenție la ce jucării primește copilul dumneavoastră!

Perioada Sărbătorilor de Iarnă este cea mai frumoasă pentru copii, iar părinții trebuie să se asigure că cei mici se vor bucura, în siguranță, de toate momentele legate de Crăciun sau Revelion.

O atenție deosebită trebuie acordată jucăriilor pe care le primesc în dar. Acestea trebuie să fie potrivite fiecărei vârste. Cele care conțin piese de mici…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Revisal dispare din 2026: ITM Botoșani avertizează angajatorii să se înroleze în REGES-Online

Publicat

revisal dispare din 2026: itm botoșani avertizează angajatorii să se

Publicitate

Inspectoratul Teritorial de Muncă Botoșani informează toți angajatorii din județ cu privire la obligativitatea înrolării în platforma REGES-Online până la data de 31 decembrie 2025.

 

Începând cu 1 ianuarie 2026, aplicația Revisal nu va mai fi disponibilă, iar transmiterea registrului general de evidență a salariaților se va realiza exclusiv prin intermediul platformei REGES-Online.

 

Nerespectarea obligației de a efectua trecerea la noul sistem…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe