Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Botoșani: Peste 40 de amenzi aplicate în cadrul unei acțiuni organizată pentru prevenirea indisciplinei pietonilor și bicicliștilor

Publicat

pietoni.jpg

Publicitate

Duminică, polițiștii din cadrul Biroului Rutier au acționat pentru prevenirea și combaterea accidentelor rutiere care au drept cauze generatoare indisciplina pietonilor sau a bicicliștilor, din municipiul Botoșani.

Activitățile au fost desfășurate în intervalul orar 15:00-19:00, pe artere rutiere, atât din municipiul Botoșani, cât și din zonele rurale aflate în competența Biroului Rutier, pentru reducerea riscului rutier și impunerea unui climat…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

FOTO: Sfânta Liturghie în cadrul Cercului Pastoral-Misionar „Sfântul Ioan Iacob” în biserica Parohiei „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” din Horodiștea

Publicat

foto: sfânta liturghie în cadrul cercului pastoral misionar „sfântul ioan iacob”

Publicitate

Într-o atmosferă de rugăciune, comuniune și profundă trăire duhovnicească, biserica Parohiei „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe” din Horodiștea a devenit astăzi locul în care inimile și gândurile preoților și credincioșilor s-au unit în jurul luminii credinței. A fost o zi aparte, marcată de întâlnirea Cercului Pastoral-Misionar „Sfântul Ioan Iacob”, care a adus împreună slujitori ai altarului și suflete dornice de întărire…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Senatorul PSD Doina Federovici cere ambulanțe noi pentru Botoșani

Publicat

senatorul psd doina federovici cere ambulanțe noi pentru botoșani

Publicitate

Atunci când sănătatea este în joc, fiecare minut contează. Pentru cei aflați în situații critice, ambulanțele poate face diferența. Din acest motiv, starea tehnică a ambulanțelor și prezența lor în timp util pe teren este o chestiune de siguranță publică și de respect față de viața botoșănenilor.

În acest context, senatorul PSD Doina Federovici a adresat, de la tribuna Senatului, o întrebare oficială șefului Departamentului pentru…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Localitatea săracă din județul Botoșani care poate deveni pion principal în reconstrucția Ucrainei

Publicat

localitatea săracă din județul botoșani care poate deveni pion principal

Publicitate

Darabani, cel mai nordic oraș din România, ar putea deveni port terestru și un punct cheie în reconstrucția Ucrainei de după război. Autoritățile locale fac demersuri, inclusiv în relația cu Ucraina, pentru deschiderea unui nou punct vamal cu țara vecină, dar și realizarea unui hub economic la graniță, scrie ADEVĂRUL

Discuțiile privind reconstrucția Ucrainei includ și viitorul zonelor de frontieră care au șansa de a se transforma în…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe