Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

"Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare", a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

"Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată", a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Pavel Ștefanache, primarul comunei Știubieni: Cele mai calde urări de Crăciun

Publicat

pavel Ștefanache, primarul comunei Știubieni: cele mai calde urări de

Publicitate

Mesaj emoționant de la Pavel Ștefanache, primarul comunei Știubieni, pe când Moș Crăciun a pornit deja cu cadourile pentru locuitorii comunei Știubieni dar și pentru cei din tot județul Botoșani.

“În această perioadă de sărbătoare, vreau să vă transmit cele mai calde urări de Crăciun și un An Nou plin de sănătate, bucurii și împliniri! Fie ca lumina Crăciunului să aducă pace și speranță în inimile voastre, iar fiecare moment...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Angel Gheorghiu, primarul orașului Bucecea: De Crăciun este momentul să uităm de griji şi supărări, să iertam şi să iubim

Publicat

angel gheorghiu, primarul orașului bucecea: de crăciun este momentul să

Publicitate

Cu prilejul sărbătorilor de iarnă, primarul orașului Bucecea, Angel Gheorghiu, transmite un mesaj de suflet tuturor locuitorilor orașului și județului Botoșani, într-o perioadă în care spiritul Crăciunului ne aduce mai aproape unii de alții și ne reamintește de valorile care contează cu adevărat.

„Crăciunul este o sărbătoare a luminii, a speranței și a bucuriei de a fi împreună. În aceste zile sfinte, vă transmit cele mai calde gânduri...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Mihai Alin Gîrbaci, primarul orașului Darabani: Să aveți un Crăciun fericit și un An Nou cu împliniri, sănătate și gânduri bune

Publicat

mihai alin gîrbaci, primarul orașului darabani: să aveți un crăciun

Publicitate

Mesaj emoționant de la Mihai Alin Gîrbaci, primarul orașului Darabani, transmis în prag de Crăciun, într-o perioadă în care Moș Crăciun a pornit deja cu darurile spre casele dărăbănenilor, dar și ale tuturor botoșănenilor.

În apropierea celei mai așteptate sărbători a anului, Crăciunul, primarul orașului Darabani a transmis un mesaj de suflet adresat tuturor locuitorilor, subliniind importanța solidarității, a credinței și a apropierii...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

George Telișcă, primarul comunei Avrămeni: Vă doresc să petreceți Crăciunul cu sănătate, bucurii și gânduri senine

Publicat

george telișcă, primarul comunei avrămeni: vă doresc să petreceți crăciunul

Publicitate

În pragul Sărbătorilor de iarnă, când spiritul Crăciunului aduce lumină, speranță și liniște în sufletele oamenilor, primarul comunei Avrămeni, George Telișcă, a transmis un mesaj de suflet tuturor locuitorilor comunității.

„Crăciunul este despre familie, despre credință și despre bucuria de a fi împreună. În aceste zile binecuvântate, doresc să adresez tuturor locuitorilor comunei Avrămeni cele mai sincere urări de sănătate, pace...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe