Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Studiu: Firele de păr cărunt ar putea fi cicatricile lăsate de lupta corpului împotriva cancerului

Publicat

studiu: firele de păr cărunt ar putea fi cicatricile lăsate

Publicitate

Un nou studiu realizat de oamenii de știință arată că firele de păr cărunt ar putea fi cicatricile lăsate de lupta corpului împotriva cancerului, relatrează mediafax.ro.

Publicat recent în revista Nature Cell Biology, studiul citat de BBC Science Focus a analizat modul în care celulele responsabile de pigmentarea părului și a pielii se „autodistrug” atunci când sunt deteriorate, ca parte a eforturilor organismului nostru de a ne proteja de…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Botoșaniul a intrat în era fermelor inteligente: 120.000 de găini crescute cu roboți și senzori de ultimă generație

Publicat

botoșaniul a intrat în era fermelor inteligente: 120.000 de găini

Publicitate

Într-un sat din Botoşani, un medic veterian a pus în practică „afacerea viitorului”, construind de la zero o fermă de păsări în care hrănirea, aerisirea și asigurarea microclimatului pentru 120.000 de găini sunt complet robotizate, relatează adevărul.ro.

Una dintre cele mai moderne ferme de păsări din România se află într-un sat din Moldova, Cătămărăști Deal, comuna Mihai Eminescu, județul Botoșani, găzduiește 120.000 de găini și…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Ce poți păți dacă „faci curat după alții” în fața blocului. Scandal pe strada Bucovina: Un locatar a aruncat cu apă și cu ouă crude spre gospodarul asociației

Publicat

ce poți păți dacă „faci curat după alții” în fața

Publicitate

O scenă incredibilă s-a petrecut pe strada Bucovina din municipiul Botoșani, unde un gospodar al unei asociații de proprietari a ajuns să fie stropit cu apă și chiar „bombardat” cu ouă crude în timp ce își făcea treaba și mătura frunzele din fața blocului. Totul a fost raportat Poliției Locale în dimineața zilei de 17 noiembrie 2025, în jurul orei 08:50, printr-un apel venit de la președinta asociației.

Potrivit celor relatate, un locatar…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Ce măsuri a stabilit MAI Botoșani pentru campania electorală de la Mihai Eminescu: Reguli și recomandări pentru alegători

Publicat

ce măsuri a stabilit mai botoșani pentru campania electorală de

Publicitate

Campania electorală pentru alegerile locale parțiale din comuna MIhai Eminescu a început oficial  pe 22 noiembrie, urmând să se încheie în dimineața zilei de sâmbătă, 6 decembrie, înainte de ziua votului. În județul Botoșani, Ministerul Afacerilor Interne anunță că toate structurile din subordine au activat măsurile specifice pentru ca această perioadă să se desfășoare în condiții de deplină siguranță.

Accentul forțelor de ordine va…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe