Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

CALENDAR ORTODOX 2025: Sfântul Cuvios Ioanichie cel Mare

Publicat

calendar ortodox 2025: sfântul cuvios ioanichie cel mare

Publicitate

Cuviosul și de Dumnezeu purtătorul Părintele nostru Ioanichie cel Mare (752-846) a fost un mare monah ascet care a trăit în secolele VIII-IX și a fost un apărător al sfintelor icoane în vremea iconoclasmului. A fost un mare făcător de minuni, atât în timpul vieții cât și după adormirea sa. Ioanichie s-a născut în anul 752 în satul Marikata din provincia Bitinia, în Asia Mică. A crescut într-o familie de ciobani. Părinții lui se numeau…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Măsuri de ordine publică la meciul dintre Petrolul Ploiești – FC Botoșani

Publicat

jandarmii botoșăneni au prins în flagrant doi hoți de buzunare.

Publicitate

Gruparea de Jandarmi Mobilă Ploiești, alături de celelalte instituții cu atribuții în domeniul ordinii și siguranței publice, va lua măsuri pentru desfășurarea, în condiții de siguranță, a partidei de fotbal din SuperLiga României, dintre echipele ACS PETROLUL 52 și AFC Botoșani, programată luni, 03.11.2025, începând cu orele 20:30, pe stadionul ‘Ilie Oană’ din Municipiul Ploiești.

Accesul spectatorilor se va face astfel:

– pentru…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Senat: Proiectul privind reducerea la 300 a numărului de parlamentari, ADOPTAT tacit. „Va trece la Camera Deputaților și probabil va fi vârât într-un sertar”

Publicat

senat: 4 martie – dezbatere publică generată de propunerea legislativă

Publicitate

Senatul a adoptat tacit, luni, proiectul privind reducerea la 300 a numărului de parlamentari inițiat de USR.

În 13 octombrie, senatorii au aprobat prelungirea termenului de dezbatere de la 45 la 60 de zile, pentru a fi evitată adoptarea tacită, dar termenul a fost epuizat.

Proiectul a fost înregistrat la Senat, primul for sesizat, în 28 mai, fiind trimis în 2 septembrie pentru raport la Comisiile juridică și de administrație.

Actul normativ va merge la…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Black Friday: ANPC recomandă verificarea magazinului online și alegerea unei metode sigure de plată

Publicat

black friday: anpc recomandă verificarea magazinului online și alegerea unei

Publicitate

Verificarea magazinului online, a prețului produsului, alegerea unei metode sigure de plată și folosirea garanției legale sunt câteva dintre recomandările Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) pentru perioada de reduceri Black Friday.

‘Black Friday, Vinerea Neagră, indiferent de denumire și de durată, în România se desfășoară, de câțiva ani, pe tot parcursul lunii noiembrie, în special la începutul lunii, deși, în…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe