Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Cei mai buni din România! LPS Botoșani, pe primul loc la Finala Cluburilor Sportive Școlare de lupte

Publicat

cei mai buni din românia! lps botoșani, pe primul loc

Publicitate

Luptătorii de la Liceul cu Program Sportiv (LPS) Botoșani au obținut o performanță remarcabilă în cadrul Finalei Cluburilor Sportive Școlare, desfășurată în perioada 28–30 martie 2025, la Drobeta Turnu-Severin.

Competiția a reunit cei mai buni sportivi din țară – primii trei clasați din cele patru zone de calificare.

Sportivii botoșăneni au cucerit șase medalii și două locuri V, acumulând 125 de puncte și clasându-se pe locul I pe…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Reabilitarea Centrului Istoric din Botoșani continuă: Se pregătește renovarea Casei Ankele și amenajarea unui pasaj subteran

Publicat

reabilitarea centrului istoric din botoșani continuă: se pregătește renovarea casei

Publicitate

Proiectul de reabilitare a Centrului Istoric din Botoșani intră într-o nouă etapă importantă. Autoritățile locale au anunțat că lucrările de modernizare vor continua, cu accent pe restaurarea uneia dintre cele mai emblematice clădiri din zonă – Casa Ankele.

Anunțul a fost făcut de primarul municipiului Botoșani, Cosmin Andrei, care a explicat că în prezent, se lucrează la documentația necesară pentru atragerea de fonduri europene, cu scopul…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

S-a speriat etilotestul: Femeie reținută la Botoșani după ce a condus băută și a provocat un accident. Avea alcoolemie de 1,13 mg/l

Publicat

s a speriat etilotestul: femeie reținută la botoșani după ce a

Publicitate

O femeie de 39 de ani, din municipiul Botoșani, a fost reținută pentru 24 de ore de polițiștii din cadrul Biroului Rutier, fiind cercetată pentru conducere sub influența alcoolului.

Potrivit anchetatorilor, aceasta ar fi condus un autoturism pe Calea Națională din Botoșani, în timp ce se afla sub influența băuturilor alcoolice. În trafic, nu ar fi acordat prioritate de trecere unui alt vehicul, intrând în coliziune cu acesta. Din fericire, în urma…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

„Obiecte însuflețite” – Expoziție de pictură semnată de elevii Liceului de Artă „Ștefan Luchian” din Botoșani

Publicat

„obiecte însuflețite” – expoziție de pictură semnată de elevii liceului

Publicitate

Tinerii artiști ai Liceului de Artă „Ștefan Luchian” din Botoșani își expun creațiile în cadrul unei expoziții de pictură intitulată „Obiecte însuflețite”, organizată în perioada 1 – 14 aprilie 2025, la Galeriile „Colecția de Artă” din Botoșani.

Evenimentul are loc sub egida ediției a III-a a proiectului educațional „Student pentru o zi”, derulat în parteneriat cu Universitatea Națională de Arte „George Enescu” din…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe