Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

"Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare", a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

"Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată", a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

FOTO: O mașină încărcată cu fier vechi a luat foc în mers pe un drum din Dracșani

Publicat

foto: o mașină încărcată cu fier vechi a luat foc

Publicitate

O autoutilitară, încărcată cu fier vechi, a luat foc în timp ce se deplasa pe un drum din localitatea Dracșani.

 

Conducătorul auto a observat că iese fum de sub capotă, a oprit autovehiculul, a coborât imediat și a sunat după ajutor la 112. S-a întâmplat în urmă cu puțin timp.

 

La caz s-au deplasat pompierii din cadrul Punctului de Lucru Flămânzi și Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Sulița, cu două autospeciale de stingere...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Sfaturi de la pompieri pentru prevenirea incidentelor în bucătării

Publicat

sfaturi de la pompieri pentru prevenirea incidentelor în bucătării

Publicitate

În apropierea Crăciunului, în fiecare bucătărie se pregătesc produsele tradiționale acestei sărbători. Deși par activități de rutină, oboseala sau graba de a face mai multe lucruri în același timp sunt factori ce pot favoriza producerea unor evenimente, cum ar fi incendiile sau accidentele casnice.

Respectarea unor reguli simple poate preveni producerea unui incendiu. De aceea, vă recomandăm să:

– nu folosiți mijloace de preparare a hranei cu...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

FOTO: Magia tradițiilor românești adusă la sediul PSD Botoșani de peste 600 de colindători

Publicat

foto: magia tradițiilor românești adusă la sediul psd botoșani de

Publicitate

Sediul PSD Botoșani a devenit, și în acest an, gazda tradițiilor românești. Datinile și obiceiurile de iarnă au fost readuse la viață prin glasurile și portul popular ale celor peste 600 de colindători, organizați în 22 de cete din întreg județul.

Îmbrăcați în costume autentice, specifice sărbătorilor de iarnă, colindătorii au interpretat colinde străvechi, jocuri rituale și obiceiuri transmise din generație în generație, aducând...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

VIDEO: Părintele Cosmin-Vasile Simion, noul preot paroh al Bisericii „Sfinții Arhangheli” din Teișoara, a fost instalat de părintele protopop Petru Fercal

Publicat

video: părintele cosmin vasile simion, noul preot paroh al bisericii „sfinții

Publicitate

Comunitatea parohială din localitatea Teișoara, comuna Roma, județul Botoșani, a trăit duminică, 21 decembrie, un moment deosebit, intens așteptat. După săvârșirea Sfintei Liturghii, începând cu ora 12:20, la Biserica „Sfinții Arhangheli” a avut loc instalarea și prezentarea noului preot paroh, eveniment ce marchează continuitatea slujirii preoțești și începutul unei noi etape pastorale pentru credincioși.

Slujba de instalare a fost...

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe