Connect with us

ACTUALITATE

Accesul în interiorul sucursalelor băncii BCR se va face doar prin programare telefonică

Publicat

Banca Comercială Română (BCR) va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării platformei de digital banking.

Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice.

Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Potrivit acesteia, este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii.

„Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată”, a continuat Dima.

Ea a precizat că BCR încurajează clienţii să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt.

Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 428 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. AGERPRES/(autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Patru trenuri CFR Călători vor purta nume simbolice de Ziua Națională a României

Publicat

patru trenuri cfr călători vor purta nume simbolice de ziua

Publicitate

Patru dintre trenurile care vor circula pe 1 decembrie, de Ziua Națională a României, vor purta nume simbolice inspirate de personalități marcante ale vremii, contribuind astfel la evocarea spiritului din 1918, a anunțat joi CFR Călători.

Operatorul național de transport feroviar de călători va asigura 36 trenuri care deservesc Alba Iulia pe 1 decembrie 2025.

Trenurile care vor purta simbolic, pentru o zi, un nume special de Ziua Marii Uniri sunt: IR…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Start Up Nation 2025: Termen prelungit pentru înscrieri în cadrul programului. Anunțul Ministerului Economiei

Publicat

start up nation 2025: termen prelungit pentru înscrieri în cadrul

Publicitate

Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului anunță prelungirea termenului de înscriere în cadrul programului pentru stimularea întreprinderilor mici și mijlocii „Start-Up Nation – România”, scrie alba24.ro.

Modificarea a fost aprobată prin Ordinul ministrului nr. 2338 din 21 noiembrie 2025, publicat în Monitorul Oficial nr. 1091/26.11.2025.

”Cursurile de formare antreprenorială, finanțate prin Programul Educație și…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Rata şomajului înregistrat în evidenţele AJOFM Botoșani în luna octombrie 2025

Publicat

rata şomajului înregistrat în evidenţele ajofm botoșani în luna februarie 2025

Publicitate

La sfârșitul lunii octombrie 2025, în evidențele Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani erau înregistrați 3.949 șomeri (din care 1.754 femei), rata șomajului fiind de 3,59% în creștere ușoară față de luna septembrie cu 0,05 pp.

Din totalul de 3.949 persoane înregistrate în evidențele AJOFM Botoșani, 750 erau beneficiari de indemnizaţie de şomaj, iar 3.199 erau șomeri neindemnizați. În ceea ce privește mediul de…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Tânăr din Vârfu Câmpului dat dispărut. Autoritățile cer sprijinul populației. Sunați la 112 dacă aveți informații

Publicat

tânăr din vârfu câmpului dat dispărut. autoritățile cer sprijinul populației.

Publicitate

Un tânăr în vârstă de 28 de ani, Niculescu Cosmin, domiciliat în comuna Vârfu Câmpului, județul Botoșani, a fost dat dispărut după ce, în dimineața zilei de 26 noiembrie 2025, a părăsit locuința unde se afla și nu a mai revenit până în prezent. Cazul se află în atenția autorităților, care au demarat procedurile specifice pentru identificarea persoanei.

Potrivit datelor furnizate, Cosmin locuia și muncea la Aurel Ciubotariu, în aceeași…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe