Connect with us

ACTUALITATE

ANAF începe din 22 noiembrie testarea serviciului de chat destinat contribuabililor

Publicat

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) lansează din 22 noiembrie serviciul de chat destinat contribuabililor, care va fi în teste până la finalul anului, a anunţat, miercuri, preşedintele instituţiei, Mirela Călugăreanu, într-o conferinţă pe teme de fiscalitate.

„În luna iunie 2021 a fost testat serviciul de chat ce urmează a fi lansat sub formă pilot şi (…) informăm contribuabilii cu privire la faptul că Agenţia Naţională de Administrare Fiscală lansează chat-ul, un nou serviciu electronic, disponibil începând cu data de 22 noiembrie 2021. Acest serviciu se află în faza de testare până la sfârşitul acestui an şi poate fi accesat de contribuabili. Prin intermediul serviciului de chat, contribuabilii pot beneficia de asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituţiei noastre”, a menţionat preşedintele ANAF.

În situaţia în care contribuabilii doresc alte informaţii decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceştia sunt rugaţi să apeleze la celelalte modalităţi de acordare a asistenţei, cum ar fi call-center-ul ANAF.

Mirela Călugăreanu a adăugat că acest call-center are în prezent capacitatea de a prelua 90 de apeluri simultan.

„Am reuşit să modificăm modul de interacţiune telefonică cu contribuabilii prin introducerea unor mesaje redate automat, răspuns vocal interactiv. Acest serviciu a devenit disponibil, a fost pus în funcţiune, în luna martie a anului 2021, şi, începând cu luna martie, acesta poate fi utilizat de către contribuabilii interesaţi. Un alt element important este legat de faptul că tot în anul 2021 am reuşit să dezvoltăm call-centerul. Începând cu data de 31 martie 2021 am reuşit să creştem capacitatea de răspuns şi de preluare a apelurilor din call-center de la 30 de apeluri simultan la 90 de apeluri simultan”, a afirmat ea.

În altă ordine de idei, şeful ANAF a mai spus că, din acest an, fiecare unitate fiscală din subordinea ANAF are sistem de self-service funcţional.

„Referitor la progresele făcute în domeniul serviciilor oferite contribuabililor, aţi observat desigur că în acest an a devenit deplin operaţional şi funcţional sistemul self-service în cadrul tuturor unităţilor fiscale din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. ANAF, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, a creat posibilitatea de transmitere şi primire electronică de către contribuabili a documentelor specifice activităţii de evitare a dublei impuneri şi acorduri fiscale internaţionale, prin intermediul serviciului SPV – Spaţiul Privat Virtual – şi al portalului e-guvernare”, a susţinut Mirela Călugăreanu. AGERPRES

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Un agent economic din Botoșani s-a ales cu o amendă uriașă pentru bani nefiscalizați

Publicat

image 2021 11 28 25210329 41 casa marcat.jpg

Publicitate

În urma unui control al polițiștilor din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice, la un operator economic, din municipiul Botoșani, s-a stabilit faptul că acesta nu utiliza aparatul de marcat electronic, fiind identificată suma de 1.400 nefiscalizată.

 

Banii pentru care nu a fost emis bon fiscal au fost confiscați, iar operatorul economic a fost sancționat cu amendă în valoare de 30.000 de lei.

Publicitate

Urmăriți Botosani24.ro și…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Rezultatele tragerilor la LOTO de duminică, 17 noiembrie 2024

Publicat

1731870059 loto 3.jpg

Publicitate

LOTERIA ROMÂNĂ a continuat, duminică, 17 noiembrie 2024, seria extragerilor Loto 6/49, Noroc, Joker, Noroc Plus, Loto 5/40 și Super Noroc.

Numerele extrase, 17 noiembrie 2024:

Loto 6/49: 40, 15, 37, 22, 16, 7

Publicitate

Loto 5/40: 23, 15, 18, 4, 17, 31

Joker: 1, 38, 24, 15, 42 + 10

Noroc: 1 9 1 7 6 0 9

Publicitate

Noroc Plus: 4 6 7 0 1 9

Super Noroc: 1 5 5 3 4 7

Publicitate


Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Tânăr din municipiul Botoșani, bănuit că ar fi furat din mai multe magazine. Polițiștii l-au reținut

Publicat

adfd6d1e 88cb 4786 b413 5dddf649ba82 1000x600.jpg

Publicitate

Polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele unui tânăr, de 31 de ani, din municipiul Botoșani, bănuit de comiterea infracțiunilor de furt.

Din cercetări a reieșit faptul că acesta, în perioada 30 octombrie -1 noiembrie 2024, ar fi sustras din interiorul a trei magazine mai multe bunuri.

La data de 16 noiembrie a.c. a fost pus în executare un mandat de percheziție domiciliară, la locuinta persoanei bănuită de comiterea faptei, prilej cu care au fost identificate și ridicate o parte dintre bunurile sustrase.

Publicitate

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Din nou, în Centrul Vechi din Botoșani: S-a prefăcut că îl îmbrățișează și i-a furat telefonul

Publicat

furt.telefon.jpg

Publicitate

În noaptea de 14 spre 15 noiembrie a.c., puțin după ora 24:00, polițistul local aflat în exercitarea atribuțiilor de serviciu – monitorizare și supraveghere video a municipiului, a alarmat patrulele de poliție locală, cu privire la faptul că în Centrul Istoric, un furt se află în plină desfășurare.

Numitului R.C. de sex masculin, în vârstă de 50 de ani, domiciliat în Jud. Botoșani, sat Oneaga, în timp ce se odihnea pe treptele din fața sediului unui agent economic din zona literelor volumetrice cu inscripția – “Botoșani”, i-a fost furat telefonul mobil, de către un tânăr de etnie romă.

Practic, numitul T.P., în vârstă…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe