EVENIMENT
ATENȚIE, ȘOFERI! Restricții de circulație pe Autostrada A 1 și A2, din cauza unor lucrări
Poliția română informează că marți, 14 iulie, traficul este restricționat pe tronsoane din Autostrada A2 București – Constanța, dar și pe Autostrada A1 București – Pitești, pe raza județului Giurgiu.
Potrivit Centrului INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române, se execută lucrări de reparații la partea carosabilă pe autostrada A2 Bucureşti – Constanţa, pe sensul către capitală, la kilometrul 18+200 (loc. Cernica, jud Ilfov). Din această cauză se va restricționa banda 1 si banda de urgență până la orele 12:30.
De asemenea, tot pe A2 Bucureşti – Constanţa, la kilometrul 157+800 (loc. Fetesti, jud. Ialomița) se execută lucrări de asfaltare, pe sensul către litoral. Din această cauză va fi restricționată Banda 2, până la orele 15:00.
Tot marți, 14 iulie, până la ora 19.00, circulația este restricționată pe a doua bandă pe sensul către Pitești al autostrăzii A1 București-Pitești, între kilometrii 22 – 23, în zona localității Bolintin, județul Giurgiu, întrucât se efectuează lucrări de asfaltare.
Conducătorii auto sunt sfătuiţi să circule cu atenţie şi cu viteză redusă, să folosească luminile de întâlnire şi fiecare manevră să fie efectuată numai după o temeinică asigurare, pentru a putea evita producerea de accidente rutiere.
EVENIMENT
14 sportivi de la Destiny Cheer Florești, selectați să reprezinte România la Campionatul European de Cheerleading din Slovenia
Un număr de 14 sportivi din echipa Destiny Cheer din comuna clujeană Florești au fost selectați să reprezinte România la Campionatul European de Cheerleading din Slovenia care va avea loc anul viitor în luna iunie.
”Cheerleadingul este un sport nou în România, ce a prins rădăcini puternice în ultimii ani. Acesta se caracterizează prin executarea de elemente acrobatice ce presupun ridicări de piramide sau lansări în aer de peste 3 metri…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Amenajarea unor hidrocentrale de mică putere, în Munții Apuseni. Proiect de peste 32 de milioane de euro
Amenajarea unor hidrocentrale de mică putere, în Munții Apuseni. Agenția pentru Protecția Mediului (APM) Alba a anunțat, pe 20 noiembrie, depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „Centrale hidroelectrice de mică putere – Valea Mare, comuna Bistra, județul Alba”.
Titularul proiectului este firma Casito Transimpex SRL, iar valoarea investiției este estimată la peste 161,5 milioane de lei, cu…
Citește mai mult pe Alba24.ro
Pompierii din cadrul Detașamentelor Dej, respectiv 1 Cluj-Napoca, intervin în aceste momente pentru a stinge un incendiu care a distrus o casă situată în localitatea Pălatca.
Incendiul s-a manifestat generalizat atât la acoperișul casei, cât și la interior, pe o suprafață de aproximativ 75 de metri pătrați.
Casă distrusă într-un incendiu la Pălatca. Un bărbat de 70 de ani a suferit arsuri
Până la sosirea forțelor ISU Cluj, un bărbat care încerca…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Proiectul Autostrada A7, Lot 1 Dumbrava-Mizil: Perseverența și eficiența, două noțiuni de bază ale constructorului RETTER
Finalizare montaj tabliere
Construit într-un ritm intens, alert și susținut, Lotul 1 al Autostrăzii A7 Dumbrava-Mizil cu o lungime de 21 km se apropie în câteva zile de final.
Astăzi, 23 noiembrie, s-a atins o etapă extrem de importantă pentru constructorul RETTER: montajul tuturor tablierelor din cadrul proiectului a fost finalizat cu succes, milestone atins printr-o coordonare eficientă a tuturor resurselor și implicarea exemplară a echipei.
Ultima grindă de pe A7 Lot 1!
Progres și detalii tehnice
Lotul include un total de 15 de poduri și pasaje, din care se evidențiază două structuri de o complexitate tehnică ridicată, un pasaj superior în lungime de 550 m peste DJ101F și CF804, respectiv un pod peste A3 cu o lungime de 370 m.
Cele 15 structuri cumulează un număr total de 501 grinzi, dintre care:
- 478 grinzi de beton, prefabricate, precomprimate, cu diverse lungimi, simplu rezemate continuizate cu placa monolit;
- 23 grinzi metalice, parte din structuri mixte oțel-beton, cu lungimi de până la 145 de metri, pentru care s-a utilizat un total de peste 5000 tone de oțel.
Acest progres marchează o realizare remarcabilă în contextul unui proiect complex, cu un buget de peste 1,5 miliarde lei, care a necesitat o sincronizare atentă a resurselor și a echipelor de lucru.
Eficiența și colaborarea au asigurat un progres constant al proiectului iar, în mare parte, succesul este datorat:
- Suplimentării resurselor pe toate planurile, incluzând echipamente de montaj performante printre care macarale de tonaj ridicat de 650 to sau macarale cu care s-a efectuat montajul in tandem pentru un plus de eficienta, precum și personal calificat.
- Muncii în echipă, care a asigurat un flux de lucru continuu, reducând timpii de așteptare și optimizând procesele, cu o coordonare impecabila de catre sefii de echipa.
- Perseverenței, fiecare provocare tehnică fiind abordată rapid și eficient.
Structurile realizate, precum podurile peste Cricovul Sărat (grinzi metalice) și cel peste DN1D (grinzi metalice) dar, mai ales, structura 3, pun în evidență utilizarea tehnologiilor moderne de construcție.
Structura metalică a celui mai mare pod de pe pe lotul 1, podul care trece atât peste drumul județean 101 F, cât și peste calea ferată, având o lungime impresionantă de 550 de metri și o lățime totală de 42,4 metri, a reprezentat o lucrare amplă și dificilă, fiind o reală provocare din punct de vedere tehnic pentru constructorul RETTER.
Este vorba despre un pasaj cu 14 deschideri compus din 8 grinzi metalice tip VTR® (ger. VerbundTrägerRost – rețea de grinzi compusă), fiecare grinda avand o lungime de 140 de metri liniari, la care se adauga alte 20 de grinzi din beton precomprimat pe deschiderile laterale. Sistemul modular VTR®, al cărui concept a fost dezvoltat la München de partenerii RETTER – SSF Germania si SSF RO, reprezintă o inovatie tehnica fiind aplicată cu succes de RETTER Projectmanagement în cadrul proiectelor de infrastructură mare de pe Autostrazile din Romania (ex. Autostrazile Sebes-Turda Lot 2, A7 Lot 1)
În concluzie, finalizarea montajului tuturor tablierelor demonstrează dedicarea echipei RETTER și dorința de a livra un proiect de înaltă calitate, esențial pentru infrastructura României. Lotul 1 al Autostrăzii A7 reprezintă un model de eficiență și implicare, punând bazele conectivității rapide și sigure între Ploiești și Buzău. Următoarele etape se concentrează pe finisaje și verificări, asigurând respectarea termenelor și standardelor de calitate.