EVENIMENT
Au crescut cu 50% vânzările de laptopuri, tablete și camere web odată cu începerea anului școlar
Debutul noului an şcolar a generat o creştere a vânzărilor de laptopuri, tablete şi camere web cu aproximativ 50%, pe fondul incertitudinii privind modul de desfăşurare a cursurilor şi al necesităţii pregătirii pentru diferite scenarii, în contextul crizei sanitare generate de pandemia de COVID 19, potrivit unui retailer online.
Investiţii mai mari s-au făcut şi în zona de confort, românii petrecând tot mai mult timp acasă. Au cumpărat, astfel, televizoare mai mari şi mai performante, echipamente pentru întreţinerea curăţeniei, pentru gătit şi pentru desfăşurarea de activităţi fizice acasă.
„Familiile cu copii şi cei care lucrează de acasă au fost în situaţia de a investi preponderent în echipamente hardware în această perioadă.
Bugetul mediu per familie a crescut şi cu 50%, ajungând la aproximativ 1.500 de lei. Iar particularităţile, atunci când vine vorba despre comportamentul de consum în aceasta perioadă, ţin de necesitate şi de rapiditate.
Nu mai este nevoie de multe interacţiuni cu un produs până la achiziţia acestuia”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Şi segmentul corporate, reprezentat atât de domeniul public, cât şi de cel privat, a majorat achiziţiile de hardware din aceasta perioadă. „Spre exemplu, ca reacţie la contextul actual, am primit foarte multe cereri de la instituţii publice pentru cantităţi mai mari de echipamente în zona de primării şi consilii judeţene”, a mai precizat Mihai Pătraşcu.
Pe lângă dublarea numărului pe angajaţi din Departamentul Corporate, pentru a veni în sprijinul clienţilor, în ultimele două luni evoMAG a majorat numărul de salariaţi din depozit, pe segmentul de procesare de colete, din departamentul de Customer Care, Service şi Showroom.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general. AGERPRES
EVENIMENT
FOTO: Cinci clasări pe podium pentru juniorii CS Unirea Alba Iulia, la Campionatul Național de Taekwondo
Sportivii CS Unirea Alba Iulia au obținut rezultate foarte bune la Campionatul Național de Copii, Juniori Mici și Cadeți, la taekwondo, desfășurat în 19-21 aprilie la București.
- Grapa Andrei – locul 1;
- Jelea Eduard – locul 1;
- Vas Karina – locul 2;
- Ciontea Bianca – locul 2;
- Popa Andrei – locul 2;
- Dobârtă...
EVENIMENT
Prima expoziție Gustav Klimt prezentată în Cluj, la MINA Pop-Up, a fost văzută deja de peste 3.000 de clujeni, la Iulius Mall
„Gustav Klimt. The Immersive Show” este prima expoziție dedicată lucrărilor celebrului pictor austriac, cunoscut pentru operele sale simboliste și stilul Art Nouveau, prezentată la Cluj, în cadrul MINA Pop-Up, ediția itinerantă a muzelui imersiv al noilor arte.
Proiectul este prezentat de George. inovaţie BCR şi este organizat în parteneriat cu Iulius Mall Cluj, aflându-se în proximitatea centrului comercial, în parcarea Hotelului Univers T.
Prima expoziție…
Citește mai mult pe Cluj24.ro