EVENIMENT
Blue Air oferă gratuit serviciul de modificare a datei de călătorie către sau dinspre Italia, în contextul epidemiei de coronavirus

În contextul alertei referitoare la răspândirea coronavirusului şi al instalării situaţiei de carantină în mai multe localităţi din Italia, Blue Air a implementat o serie de măsuri suplimentare de prevenţie şi oferă gratuit serviciul de modificare a datei de călătorie pentru toate zborurile programate până în 15 martie 2020 (inclusiv) către sau dinspre Bologna, Florenţa, Milano sau Torino.
Potrivit unui comunicat al companiei, deoarece unii pasageri pot decide să nu mai călătorească în această perioadă din cauza răspândirii COVID-19 în nordul Italiei, Blue Air oferă în mod gratuit serviciul de modificare a datei de călătorie.
Astfel, toţi pasagerii care au achiziţionat un zbor internaţional Blue Air, cu date de călătorie până în 15 martie 2020 (inclusiv), către sau dinspre Bologna, Florenţa, Milano sau Torino, şi al căror bilet a fost emis până la 27 februarie 2020 inclusiv, vor putea să îşi modifice datele de călătorie în mod gratuit, o singură dată, fără plata taxei de rebooking. Pasagerii vor achita numai diferenţa de tarif, acolo unde este cazul.
Prevederi speciale se aplică pasagerilor care călătoresc în scop educaţional şi pasagerilor care fac obiectul unor restricţii de călătorie emise de autorităţile italiene, se menţionează în comunicat.
„Toţi pasagerii care doresc să beneficieze de această gratuitate sunt rugaţi să contacteze call center-ul Blue Air pentru schimbarea datelor de călătorie. Această modificare poate fi solicitată cu până la patru ore înaintea orei de zbor iniţiale şi nu se va aplica în cazul neprezentării la îmbarcare. Biletele nu sunt rambursabile. Confirmăm pe această cale faptul Blue Air nu a anulat niciun zbor”, precizează compania.
În ceea ce priveşte măsurile luate de Blue Air pentru asigurarea protecţiei pasagerilor în contextul generat de COVID-19, acestea constau în: verificări permanente ale funcţionării corecte a filtrelor de aer din avioane – filtrele HEPA din aeronavele Blue Air au performanţe similare cu ale celor folosite pentru menţinerea aerului curat în sălile de operaţii ale spitalelor, fiind capabile să capteze peste 99,97% din microbii aerieni din aerul filtrat; dezinfectarea, prin nebulizare, a tuturor aeronavelor companiei – nebulizatorul este un aparat complet automatizat care nu permite nicio eroare umană şi care foloseşte substanţe testate împotriva bacteriilor, sporilor şi virusurilor, ce pătrund în absolut toate spaţiile aeronavei (după 6 minute de distribuţie a substanţei active, avionul devine complet steril); suplimentarea numărului de măşti şi a cantităţii de gel dezinfectant; furnizarea de şerveţele cu alcool, necesare pentru dezinfectarea mâinilor; informarea permanentă a echipajelor şi a pasagerilor cu privire la modalităţile de prevenţie.
În plus, Blue Air a luat legătura cu factorii responsabili din Ministerului Sănătăţii, pentru a asigura corelarea acţiunilor proprii cu cele întreprinse de autorităţi la nivel naţional.
„Monitorizăm constant situaţia şi, în funcţie de evoluţia acesteia, vom implementa toate măsurile necesare, păstrând ca prioritate siguranţa pasagerilor şi a echipajelor noastre”, dau asigurări reprezentanţii companiei.
Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportaţi. Cu un model de business bazat pe reducerea complexităţii, respectiv Low Cost – Low Complexity, cu abordare centrată pe nevoile pasagerilor, Blue Air ţinteşte să devină lider în rândul companiilor aeriene din Europa Centrală şi de Est.
Compania operează avioane tip Boeing 737 şi are în derulare un program amplu de înnoire a flotei pentru a oferi pasagerilor cele mai bune condiţii de călătorie. Cu o echipă formată din peste 1.000 de profesionişti, pasionaţi de aviaţie, compania are un istoric impecabil în siguranţa zborului.
În cei 15 ani de activitate, Blue Air a transportat peste 30 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri. Compania este certificată IATA Operational Safety Audit (IOSA) de către International Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepţionale de operare şi este membră cu drepturi depline IATA. AGERPRES
EVENIMENT
Alergia la ambrozie: Boala verii târzii, care lovește tot mai mulți români. Când e perioada critică?

Alergia la ambrozie este considerată boala verii târzii, care lovește tot mai mulți români. Ambrozia, cunoscută popular drept „iarba pârloagelor”, a devenit în ultimii ani una dintre cele mai agresive plante alergenice din România.
Deși pare o buruiană obișnuită, care crește pe terenuri virane, la marginea drumurilor sau pe câmpuri nelucrate, impactul ei asupra sănătății publice este uriaș.
Polenul produs de ambrozie este extrem de puternic și poate provoca reacții…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
VIDEO. Iarba verde de acasă. Emil Boc, la coasă la Răchițele: ”Vreți să dați burta jos, haideți la coasă”

Primarul Emil Boc și-a petrecut ziua de sâmbătă la casa părintească din satul Răchițele, unde a cosit iarba din curte, spunând că nimic nu se compară cu iarba verde de acasă.
Acesta a oferit și lecții de bătut coasa: ”Mergem mai departe dragă cosaș”.
”Asta se numește o jumătate de brazdă de coasă. Vreți să dați burta jos? Mișcare, aer curat, haideți la coasă”, a precizat Boc la…
Citește mai mult pe Cluj24.ro

Accident GRAV la Poiana Aiudului: Detașamentul de pompieri Alba Iulia intervine sâmbătă pentru extragerea unei persoane și acordarea primului ajutor medical în localitatea Poiana Ampoiului.
Potrivit informațiilor transmise de la apelant, ar fi vorba despre o persoană surprinsă sub un tractor, posibil inconștientă.
La fața locului au fost alocate forțe formate dintr-o autospecială de stingere cu apă și spumă (ASAS) și un echipaj de prim-ajutor (EPA).
Sursă: ISU Alba
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
FOTO. Fanii ”U”-ști și dinamoviști s-au adunat pe strada Piezișă înaintea meciului cu Dinamo. Scandări împotriva CFR și FCSB

Sute de fani ai echipelor de fotbal ”U” Cluj și Dinamo București s-au adunat, sâmbătă după amiază, pe strada Piezișă din Cluj-Napoca înaintea meciului de pe Cluj Arena de la ora 21,30 din Superligă.
Aceștia au scandat împreună numele echipelor favorite și împotriva celor de la CFR Cluj si FCSB.
Înaintea meciului, clubul clujean a anunțat vânzarea a aproximativ 14.000 de bilete.
Cele două…
Citește mai mult pe Cluj24.ro