Connect with us

ACTUALITATE

Bugetul pentru show-urile României la Eurovision este de 100.000 de euro

Publicat

Ester Peony

Bugetul alocat pentru show-urile reprezentantei României la Eurovision, Ester Peony, este de 100.000 de euro, regizorul Petre Năstase afirmând că aceasta este prima dată în istoria participării ţării noastre la competiţia cântecului european când o mare parte din sumă este alocată efectelor speciale de pe scenă.

Totodată, Năstase a spus că, în premieră, show-ul a fost gândit de echipa română şi nu în mare parte de producătorii Eurovision.

Citește și Eurovision 2022: Cine sunt cei 10 finalişti stabiliți la Selecţia Naţională. Când va fi ales reprezentantul României la concurs

„Este prima oară când cei din echipa producătoare a Eurovisionului ne lasă să venim cu un concept grafic şi conţinut grafic făcut de noi (…) E prima oară când noi ne ducem acolo cu un conţinut grafic foarte serios”, a afirmat el. Năstase a adăugat că „este prima oară când televiziunea română investeşte serios în efecte speciale de scenă”.

El a detaliat câteva dintre costuri. „Noi suntem obligaţi să plătim practic efectele speciale pentru toate cele 12 repetiţii şi la fiecare repetiţie se adună – 2.000 de euro o dată, 2.500 o dată, până ajungi la 50 – 60.000 şi nu ştii de unde s-au adunat banii”, a punctat Năstase.

Regizorul a adăugat că anul acesta delegaţia României va fi mai restrânsă decât în trecut.

„Ştiu că e o investiţie serioasă în partea de show şi mai puţin în partea de delegaţie, cum a fost în anii trecuţi, adică se deplasau acolo 20 de oameni şi aveam doi lei pentru spectacol. De data asta este invers”, a punctat el.

Totodată, Năstase a afirmat că show-ul României are o componentă grafică şi una de efecte speciale, pe lângă
cea muzicală.

„Eu, ca regizor, sunt fericit că am avut posibilitatea în sfârşit să bifez toate cele trei componente, pentru că până acum ne-am dus efectiv ca nişte săraci acolo şi n-am avut nici măcar vânt, adică un efect gratuit. N-am avut nimic, n-am avut nicio posibilitate de show. Ne-am dus acolo şi a bătut vântul efectiv pe lângă noi. Nu te bagă nimeni în seamă dacă nu investeşti în show”, a mărturisit regizorul.

La rândul său, şefa delegaţiei României, Smaranda Vornicu-Shalit, a vorbit despre faptul că, recent, la Eurovision, „componenta de show a devenit din ce în ce mai importantă”.

„Vom avea un buget care se învârte în jurul sumei de 100.000 de euro”, a punctat ea.

Totodată, şefa delegaţiei României a vorbit despre dezbaterile politice legate de organizarea Eurovision în Israel.

„Au fost scrise scrisori în legătură cu organizarea acestui eveniment în Israel. Cred că tocmai organizarea acestui eveniment în Israel demonstrează spiritul Eurovision, un spirit care depăşeşte graniţe, depăşeşte aceste probleme”, a spus ea.

Vornicu-Shalit a vorbit despre experienţa sa ca şef al delegaţiei.

„Pentru mine, acum, ca şef de delegaţie, urmărind modul în care se organizează Eurovisionul, toată munca migăloasă şi foarte complexă din spatele acestui produs, care este un produs european, cu suedezi, norvegieni, israelieni, români, că sunt şi români care lucrează la EBU (…), demonstrează că efortul comun şi diversitatea sunt lucrurile care contează în privinţa proiectului Eurovision”, a afirmat şefa delegaţiei României.

Pentru postcard-ul României, care va fi prezentat înaintea show-ului, Ester Peony a trebuit să danseze într-o staţiune din Înălţimile Golan.

Delegaţia României va pleca la Tel Aviv duminică, iar prima repetiţie a lui Ester Peony va avea loc luni.

Ester Peony va cânta „On a Sunday” în semifinala a doua a Eurovision 2019, pe 16 mai. Finala Eurovision 2019 are loc pe 18 mai. AGERPRES

 

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Tehnologie coreană pe drumurile României: CNAIR cumpără parapete care „împing” mașinile înapoi pe carosabil în caz de accident

Publicat

tehnologie coreană pe drumurile româniei: cnair cumpără parapete care „împing”

Publicitate

Trei companii românești s-au înscris în cursa pentru un contract uriaș lansat de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), care vizează montarea pe drumurile naționale și autostrăzile din România a unor parapete inovatoare pe rulouri, concepute să reducă gravitatea accidentelor și să redirecționeze vehiculele înapoi pe carosabil, în cazul unui impact, relatează alba24.ro.

Potrivit portalului Economedia, ofertele au…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

România fără milă: Peste un milion de copii trăiesc în sărăcie și foame. Politicienii au promis reforme, dar le-au luat pâinea de pe masă

Publicat

românia fără milă: peste un milion de copii trăiesc în

Publicitate

România rămâne, în 2025, printre cele mai sărace țări din Uniunea Europeană când vine vorba despre copii. Un raport internațional publicat de Save the Children arată o realitate revoltătoare: 33,8% dintre copiii români — adică 1,25 milioane de suflete — trăiesc în risc de sărăcie sau excluziune socială, un procent mult peste media europeană de 24,2%.

La nivelul Uniunii Europene, România ocupă locul trei în topul rușinii, după Bulgaria…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Comuna Pomârla pune soarele la treabă: 180 de familii vor beneficia de energie verde prin REPowerEU

Publicat

comuna pomârla pune soarele la treabă: 180 de familii vor

Publicitate

Comuna Pomârla face pași concreți spre un viitor mai verde și mai independent energetic. Primarul Dumitru Chelariu a anunțat demararea lucrărilor pentru montarea primelor panouri fotovoltaice destinate familiilor cu venituri reduse, în cadrul Programului REPowerEU.

„Ce veste frumoasă! Am demarat lucrările la primele case unde au fost montate panouri fotovoltaice prin Programul REPowerEU — pentru cei dintre noi cu venituri mai mici. Soarele va aduce nu…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Studiu MKOR: 6 din 10 români merg la dentist doar în caz de urgență. Costurile ridicate și frica de durere, principalele bariere

Publicat

consiliul concurenței cercetează o posibilă înțelegere făcută între cabinetele stomatologice.

Publicitate

Mai mult de jumătate dintre români (51%) ajung la medicul stomatolog doar atunci când apar urgențe sau evită complet vizita la dentist, arată un studiu recent realizat de agenția MKOR.

Conform cercetării „Pacientul român la stomatolog: între frică, cost și prevenție”, comportamentul românilor este în continuare unul reactiv, dominat de teama de durere și de costurile considerate prea mari.

Prețul, principala barieră

Potrivit datelor, 6 din 10…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe