EVENIMENT
Call-center-ul anticorupție a primit 6.000 de apeluri în primele trei luni ale anului 2023
Direcția Generală Anticorupție a anunțat că în primele trei luni ale acestui an, call-center-ul anticorupție a înregistrat aproximativ 6.000 de apeluri, majoritatea fiind efectuate din mediul urban.
Potrivit unui comunicat al DGA transmis AGERPRES, în primele trei luni ale acestui an au fost înregistrate 5.945 de apeluri la 0800.806.806, cu 555 mai multe în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În baza informaţiilor de interes operativ transmise de apelanţi au fost înregistrate 10 dosare penale.
Cea mai scurtă perioadă în care s-a organizat şi realizat prinderea în flagrant este de 20 de minute de la momentul sesizării la call-center-ul anticorupţie.
„În primul trimestru al anului 2023, majoritatea apelurilor au fost iniţiate din mediul urban, acestea fiind statistic de trei ori mai multe faţă de cele iniţiate din mediul rural.
Totodată, cele mai multe apeluri au fost efectuate din judeţul Olt, acestea fiind urmate de cele din judeţul Covasna şi de cele din municipiul Bucureşti”, a precizat DGA.
Call-center-ul anticorupție a primit 6.000 de apeluri în primele trei luni ale anului 2023. În cursul anului 2022 s-au primit 20.805 de apeluri
În cursul anului 2022 s-au primit 20.805 de apeluri, iar în baza informaţiilor transmise au fost înregistrate 40 de dosare penale, fiind iniţiate şi derulate 10 acţiuni de prindere în flagrant.
„În ceea ce priveşte sesizarea faptelor de corupţie de către personalul Ministerului Afacerilor Interne, se remarcă faptul că, în cursul anului trecut, peste jumătate din cei care au apelat call-center anticorupţie sunt agenţi de poliţie, cu vârsta de până în 30 de ani”, se arată în comunicatul citat.
Sistemul call-center anticorupţie a fost dezvoltat prin intermediul unui modul de management electronic al documentelor şi apelurilor, extins la nivel naţional începând cu luna august 2022.
Acesta oferă o modalitate facilă de comunicare şi de sesizare a faptelor de corupţie, reprezentând, în acelaşi timp, un mijloc de promovare a competenţelor DGA în spaţiul public, se explică în comunicat. Agerpres
EVENIMENT
Sindicatele din învățământ anunță proteste în august și septembrie. Miting și marș în prima zi de școală
Trei federații reprezentative din învățământ au anunțat calendarul protestelor care se vor desfășura la finalul lunii august și începutul lunii septembrie. Acțiunile vor culmina cu un miting și un marș de amploare chiar în prima zi de școală.
Federația Sindicatelor Libere din Învățământ, Federația Sindicatelor din Educație „SPIRU HARET” și Federația Națională Sindicală „ALMA MATER” au…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
Un simplu telefon furat dintr-un mall din Cluj s-a transformat într-un adevărat coșmar financiar pentru proprietar: 68 de tranzacții efectuate în doar două zile au lăsat conturile victimei goale, cauzând un prejudiciu de aproape 270.000 de lei.
Incidentul s-a petrecut în noaptea de 25 martie 2024, în incinta Centrului Comercial „Sora”, iar prin acțiunile sale, inculpatul a cauzat un prejudiciu total de…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Aeroportul ”Avram Iancu” Cluj, transformat din regie în societate pe acțiuni – SA. Alin Tișe: Aeroportul nu se vinde
Aeroportul ”Avram Iancu” Cluj va fi reorganizat și transformat din regie în societate pe acțiuni, un proiect de hotărâre în acest sens urmând să fie supus aprobării Consiliului Județean Cluj în luna septembrie, a anunțat președintele CJ, Alin Tișe.
Tișe a declarat, marți, că măsura este necesară pentru realizarea planului ambițios lansat, care prevede atingerea unui număr de 10 milioane de pasageri…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
David Ciceo: Construim un nou Terminal de Pasageri la Aeroportul Cluj. Capacitatea, 6 milioane de pasageri/ an
Aeroportul Internațional ”Avram Iancu” Cluj intenționează să construiască un nou Terminal de Pasageri până în martie 2031 și să extindă Terminalul de Sosiri, a anunțat directorul David Ciceo.
Ciceo a declarat, marți, că viitorul terminal va avea subsol, parter și un etaj și o suprafață construită de aproape 24.000 de mp.
Capacitatea noului terminal va fi de aproximativ 6 milioane pasageri/ an,…
Citește mai mult pe Cluj24.ro

