Connect with us

ACTUALITATE

Campanie națională de strângere de fonduri ”România salvează România”. ”Este timpul să fim uniţi, este timpul să ne implicăm”

Publicat


campanie donatii

Crucea Roşie Română lansează campania naţională de strângere de fonduri ”România salvează România”, prin care pot fi donaţi doi euro la numărul special de SMS 8827, valabil în toate reţelele de telefonie mobilă din ţară, fără costuri suplimentare.

Donaţii pot fi făcute şi pe site-ul www.crucearosie.ro sau direct în contul campaniei – RO59BRDE410SV24517324100 (lei), deschis la BRD Agenţia Piaţa Romană.

Iuliana Tudor, jurnalist TVR, este ambasadorul oficial al campaniei.

“Este timpul să fim uniţi, este timpul să ne implicăm. Salvarea vine de la noi. România salvează România!”, a declarat Iuliana Tudor, conform unui comunicat de presă al Crucii Roşii Române.

Reprezentanţii organizaţiei solicită donaţii care să susţină acţiunile sale umanitare, pentru ajutorarea tuturor categoriilor afectate de pandemie.

“Este momentul să ne implicăm şi să fim responsabili pentru viitorul acestei ţări. România salvează România”, a transmis Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roşie Română.

Donaţiile colectate vor fi utilizate pentru:

* Dotarea unităţilor sanitare de pe întreg teritoriul României cu aparatură medicală şi materiale de strictă necesitate în tratarea persoanelor infectate COVID-19;

* Materiale de protecţie pentru personalul angajat din instituţiile care asigură permanenţă în cadrul instituţiilor din subordinea MAI, MApN, MS;

* Pachete alimentare şi pachete igienice pentru persoanele vulnerabile aflate în izolare la domiciliu, în limita resurselor disponibile, şi în strânsă legătură cu autorităţile locale;

* Centrele de carantină din ţară.

Crucea Roşie Română precizează că, încă de la începutul acestei perioade de criză, s-a aflat în colaborare permanentă cu autorităţile naţionale şi locale şi a oferit sprijin logistic, uman şi material pentru a consolida răspunsul acestora la pandemia COVID-19. AGERPRES

Sursa foto: Crucea Rosie Romana/Facebook.com

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Simularea examenului de admitere la Facultatea de Medicină şi Farmacie ”Carol Davila” din Bucureşti va fi susţinut online

Publicat

umf carol davila bucuresti

Ce-a de-a XI-a ediţie a simulării examenului de admitere la Facultatea de Medicină din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie ”Carol Davila” din Bucureşti va fi susţinut online, în contextul pandemiei de coronavirus.

Evenimentul, organizat de Societatea Studenţilor în Medicină din Bucureşti (SSMB), în colaborare cu Universitatea de Medicină şi Farmacie ‘Carol Davila’ din Bucureşti, va avea loc în data de 16 mai 2020 şi speră să adune peste 3.000 de liceeni, “astfel încât să poată oferi în continuare şansa unui număr cât mai mare de participanţi care să îşi testeze cunoştinţele”, a anunţat sâmbătă UMF.

Astfel, echipa de organizare a evenimentului îşi transferă întreaga activitate în mediul online, asigurând o platformă de examen special creată care să respecte în paralel normele de protecţie impuse.

Noua platformă va permite afişarea subiectelor, rezolvarea acestora de către participant, în timpul special dedicat examenului, şi ulterior oferirea rezultatului către acesta.

Potrivit organizatorilor, participanţii vor avea acces la numeroase premii distribuite pe căile de comunicare disponibile în prezent, dar şi la un tur virtual al facultăţii în cadrul căruia vor putea interacţiona cu studenţii medicinişti .

“Echipa de organizare validează, în final, toate conturile care au respectat paşii esenţiali, elevii devenind eligibili pentru a participa la Simulare. Lucrările vor fi corectate pe loc, lucru realizat de platforma de examen, punctajul obţinut fiind disponibil odată cu încheierea Simulării. Rezultatele finale şi clasamentul, vor fi publicate pe data de 17.05.2020, după finalizarea sesiunii de contestaţii. Pentru nelămuriri şi detalii suplimentare, organizatorii pun la dispoziţie pagina oficială de Facebook a Societăţii Studenţilor în Medicină din Bucureşti, unde elevii pot adresa întrebări: https://www.facebook.com/ssmb1875/“, se arată în comunicatul de presă.

Înscrierea la cea de-a XI-a ediţie a Simulării Examenului de Admitere se desfăşoară în perioada 1 martie – 13 aprilie prin crearea unui cont pe site-ul oficial al evenimentului: https://simulare.ssmbucharest.ro/, urmat de achitarea unei taxe de 90 de lei. AGERPRES

Citește mai departe

ACTUALITATE

Volumul de plăţi efectuate prin staţiile SelfPay, în creştere în martie cu 30%

Publicat

Volumul plăţilor efectuate prin intermediul staţiilor de plată SelfPay a crescut 30%, în martie, faţă de perioada similară a anului trecut, categoria de plăţi care s-a majorat cel mai mult în total valoare absolută fiind plata întreţinerii, cu un avans de 114%, reiese din datele companiei deţinătoare ale acestor puncte.

Conform datelor centralizate, la nivelul primei luni de primăvară, plăţile pentru facturile de utilităţi au crescut cu 50%, în intervalul de referinţă, iar plăţile pentru produsele de divertisment (vouchere şi licenţe pentru jocuri de pe diferite platforme) au înregistrat un salt de 142%.

De asemenea, volumul plăţilor pentru comunicaţii (internet, televiziune, telefonie) s-a majorat cu 64%, în luna martie a acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019.

Categoria de plăţi care a crescut cel mai mult în total valoare absolută în această perioadă faţă de luna martie a anului trecut este plata întreţinerii, cu un avans de 114%.

SelfPay deţine cea mai mare reţea de Staţii de Plată de tip self-service din România. În prezent, reţeaua SelfPay numără mai mult de 4.700 de Staţii de Plată, cu peste 140 de servicii disponibile, de la plată de utilităţi, telefonie fixă şi mobilă, internet, televiziune, taxe şi impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, monedă electronică, rovinietă şi divertisment.

Staţiile de Plată SelfPay pot fi găsite în marile reţele de retail (Mega Image, Profi, Kaufland, Carrefour), centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate şi sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise. AGERPRES

Citește mai departe

ACTUALITATE

Românii se pot căsători şi în grădinile publice, parcuri sau muzee. Legea a fost promulgată

Publicat

Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat, vineri, legea care prevede posibilitatea încheierii căsătoriei şi în grădinile publice, parcuri, muzee şi alte locuri în aer liber, cu aprobarea primarului.

Legea modifică şi completează alineatul (2) al articolului 24 din Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă şi a fost iniţiată de deputatul PNL Florin Roman.

“Căsătoria se poate încheia şi în afara sediului serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor sau, după caz, al primăriei competente, cum ar fi grădinile publice, parcurile, muzeele şi alte locuri în aer liber, la cererea viitorilor soţi, cu aprobarea primarului”, prevede actul normativ. AGERPRES

Citește mai departe

ACTUALITATE

2000 de angajări noi în DSP-uri și serviciile de ambulanță. Ministrul Sănătății: ”Sistemul medical se confruntă cu o situație fără precedent”

Publicat

ministrul sanatatii tataru

Ministrul Sănătăţii, Nelu Tătaru, a anunţat, vineri, că, în perioada următoare, vor fi angajate 1.000 de persoane în Direcţiile de sănătate publică şi alte 1.000 în structurile serviciilor de Ambulanţă.

“Sistemul medical se confruntă cu o situaţie fără precedent şi trebuie să-şi mobilizeze toată resursa pentru că oamenii se bazează pe noi, medici, asistente, infirmiere, personal auxiliar. (…) Ministerul Sănătăţii comunică pe toate planurile, inclusiv Direcţiile de sănătate publică, care au indicaţia de a prezenta în fiecare zi date la nivelul fiecărui judeţ, cu statistica cazurilor, precum şi a deceselor şi a cazurilor noi confirmate. Direcţiile de sănătate publică au făcut o muncă importantă şi au de făcut o muncă importantă”, a declarat Tătaru, într-o conferinţă de presă, la Palatul Victoria.

El a adăugat că la nivelul Direcţiilor de sănătate publică personalul este insuficient şi nu a putut face faţă anchetelor epidemiologice necesare în contextul epidemiei COVID-19, dar şi deciziilor care trebuiau luate pe moment.

“Sunt oameni puţini, care lucrează 24 de ore din 24 de ore. Facem eforturi să remediem această situaţie. Vom angaja încă 1.000 de persoane în aceste structuri, adică, o suplimentare cu peste 25%. Alte 1.000 de persoane vor fi angajate în structurile serviciilor de Ambulanţă, pentru că şi echipajele acestor servicii au nevoie de sprijin pentru munca pe care o desfăşoară”, a informat ministrul. AGERPRES

Citește mai departe