ACTUALITATE
Câți bani au câștigat influencerii din Cluj din postările pe Instagram și TikTok
Promovarea prin intermediul influencerilor locali a devenit un trend în continuă creștere. Numai în primele 3 luni ale anului, creatorii de conținut din Cluj au câștigat din postările de pe Instagram sau TikTok aproape 58.000 de euro, arată datele FameUp, platforma care conectează brandurile cu influencerii locali.
Pandemia și digitalizarea au deschis noi oportunități de comunicare online. În dorința de a fi tot mai aproape de comunități, companiile implică tot mai des influenceri în campanii găzduite pe rețele sociale. Potrivit datelor FameUp, la Cluj, în medie, peste 1.300 de influenceri având peste 500 de urmăritori, sunt activi zilnic pe platformă pentru a face campanii pentru diverse produse sau servicii.
Numai în primele 3 luni ale acestui an, prin intermediul platformei FameUp au fost derulate în Cluj în jur de 18.400 de tranzacții, însemnând că utilizatorii de social media au câștigat din bartere și tranzacții financiare aproximativ 290.000 de lei.
„Clujul este unul dintre cele mai dinamice orașe din punct de vedere al pieței de influencer marketing. Brandurile locale au înțeles rapid beneficiile de a se conecta direct cu publicul, prin intermediul comunităților mici, de nișă. Creșterea este vizibilă de la o lună la alta, atât din punct de vedere al influencerilor înregistrați în platformă, cât și ca număr de branduri care derulează campanii, confirmând un trend vizibil atât la nivel național, cât și internațional”, explică Victor Gravronschi, Marketing Manager FameUp.
600 de branduri utilizează influenceri locali
În prezent, în Cluj sunt peste 600 de branduri care utilizează influencerii locali pentru a se promova. Domeniile cu cele mai active campanii…
Citește mai mult pe Botosani24.ro