Connect with us

EVENIMENT

Ce au cumpărat românii de Black Friday: Cazane de ţuică, obiective foto, haine de blană şi produse de fashion (analiză)

Publicat

Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală sau automatizări pentru porţi batante, iar cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conţinut patru obiective foto şi trei blitzuri Nikon, potrivit unei analize realizate de o companie de marketing online.

Acesta este primul an în care s-a cumpărat mai mult de pe mobil, atât ca număr de comenzi, cât şi ca procent din valoarea totală a comenzilor.

Potrivit studiului, realizat de compania de marketing 2Performance, perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creşteri pe toţi indicatorii importanţi: 41.000 vânzări online (15,3% creştere faţă de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creştere de 20,4% faţă de 2018). În urma acestor vânzări, afiliaţii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărţi, Filme & Muzică, Fashion şi Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) şi Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto şi 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 şi 3 se situează tot coşuri multiple de camere şi accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coşul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 şi 11:00 şi seara între 21:00 şi 23:00

Traficul a început să crească substanţial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunţat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoţiilor), vineri dimineaţa între 8:00 – 9:00 şi vineri seara între orele 19:00 – 21:00.

„Observăm un comportament de achiziţie care funcţionează după următorul model: mulţi cumpărători au intrat la miezul nopţii să vadă ofertele, foarte probabil şi-au pus produsele favorite în coş şi s-au întors dimineaţa pentru a finaliza achiziţiile şi din nou vineri seara, după programul de lucru. Sunt magazine online care <<profită>> de acest comportament de consum, anunţând extinderea gamei de produse la ofertă cu câteva ore înainte ca aceste reduceri să intre în vigoare, dându-le astfel cumpărătorilor motive să revină pe site”, a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, citat într-un comunicat remis, marţi, AGERPRES.

El a precizat că, uitându-ne la cifre şi la creşterea lor de la un an la altul, este foarte clar că şi Black Friday-ul de anul acesta a fost un succes, că piaţa atinge un nivel evident de maturizare, iar anumite categorii sunt pe un trend de creştere ce se va păstra în continuare şi după Black Friday.

2Performant este prima platformă de marketing afiliat din România, care, prin intermediul tehnologiei dezvoltate, permite magazinelor online să lucreze cu oricât de mulţi afiliaţi.

În 10 ani de existenţă, 2Performant a intermediat 4,3 milioane de vânzări online în valoare totală de peste 175 milioane de euro, rezultate din peste 360 milioane de click-uri. În reţeaua 2Performant sunt 747 de magazine online, printre care Elefant.ro, Orange, Answear, Dyfashion, Vivre, Evomag, Cărtureşti. AGERPRES</profită>

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Evoluția infecțiilor respiratorii în Cluj. Mai multe cazuri de viroze comparativ cu 2024

Publicat

gripa.jpg






În județul Cluj, săptămânile 46-49 ale anului 2025 (10 noiembrie – 7 decembrie) au adus o creștere semnificativă a infecțiilor respiratorii, în special a cazurilor de gripă și sindrom gripal, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Datele Direcției de Sănătate Publică Cluj solicitate de Cluj24 arată evoluția epidemiologică detaliată și oferă recomandări pentru prevenirea transmiterii…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Gheorghe Piperea (AUR), semnal de alarmă: Cea mai periculoasă este revenirea la MCV!

Publicat

gh piperea aur.jpg






Europarlamentarul AUR Gheorghe Piperea lansează un avertisment dur cu privire la direcția în care se îndreaptă România, susținând că statul se află „la un moment de răscruce” și riscă să repete erori majore din trecut.

Piperea critică atât clasa politică aflată la guvernare, cât și ceea ce el numește ingerințe externe și interne în actul de justiție, cu accent special pe riscul revenirii la…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Război deschis la CFR Cluj. Eugen Trică îl atacă frontal pe Nelu Varga: „Nu are nimic din fotbal. Să nu-mi mai rostească numele”

Publicat

nelutu varga.jpg






Conflictul dintre Eugen Trică și Nelu Varga a escaladat după ce fostul jucător și tehnician al CFR-ului a oferit o replică extrem de dură patronului din Gruia.

Liber de contract în prezent, Trică a reacționat vehement după ce Varga l-a catalogat drept „analfabet”, în contextul declarațiilor legate de influența conducerii la meciul Dinamo – CFR Cluj (2-1), disputat la finalul lunii octombrie.

Fost…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Florești își construiește independența energetică printr-un parc fotovoltaic modern. Bogdan Pivariu: Un viitor sustenabil

Publicat

parc fotovoltaic floresti.jpg






Bogdan Pivariu, primarul comunei Florești, a vizitat șantierului viitorului parc fotovoltaic care va asigura independența energetică a localității pentru consumul public de electricitate.

Proiectul va acoperi o suprafață de 3,2 hectare și va avea o capacitate instalată de 900 kW, furnizând energie verde pentru multiple utilizări publice.

Parcul va alimenta cu energie:

  • sistemul de iluminat public;

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe