Connect with us

EVENIMENT

Ce au cumpărat românii de Black Friday: Cazane de ţuică, obiective foto, haine de blană şi produse de fashion (analiză)

Publicat

Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală sau automatizări pentru porţi batante, iar cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conţinut patru obiective foto şi trei blitzuri Nikon, potrivit unei analize realizate de o companie de marketing online.

Acesta este primul an în care s-a cumpărat mai mult de pe mobil, atât ca număr de comenzi, cât şi ca procent din valoarea totală a comenzilor.

Potrivit studiului, realizat de compania de marketing 2Performance, perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creşteri pe toţi indicatorii importanţi: 41.000 vânzări online (15,3% creştere faţă de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creştere de 20,4% faţă de 2018). În urma acestor vânzări, afiliaţii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărţi, Filme & Muzică, Fashion şi Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) şi Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto şi 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 şi 3 se situează tot coşuri multiple de camere şi accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coşul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 şi 11:00 şi seara între 21:00 şi 23:00

Traficul a început să crească substanţial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunţat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoţiilor), vineri dimineaţa între 8:00 – 9:00 şi vineri seara între orele 19:00 – 21:00.

„Observăm un comportament de achiziţie care funcţionează după următorul model: mulţi cumpărători au intrat la miezul nopţii să vadă ofertele, foarte probabil şi-au pus produsele favorite în coş şi s-au întors dimineaţa pentru a finaliza achiziţiile şi din nou vineri seara, după programul de lucru. Sunt magazine online care <<profită>> de acest comportament de consum, anunţând extinderea gamei de produse la ofertă cu câteva ore înainte ca aceste reduceri să intre în vigoare, dându-le astfel cumpărătorilor motive să revină pe site”, a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, citat într-un comunicat remis, marţi, AGERPRES.

El a precizat că, uitându-ne la cifre şi la creşterea lor de la un an la altul, este foarte clar că şi Black Friday-ul de anul acesta a fost un succes, că piaţa atinge un nivel evident de maturizare, iar anumite categorii sunt pe un trend de creştere ce se va păstra în continuare şi după Black Friday.

2Performant este prima platformă de marketing afiliat din România, care, prin intermediul tehnologiei dezvoltate, permite magazinelor online să lucreze cu oricât de mulţi afiliaţi.

În 10 ani de existenţă, 2Performant a intermediat 4,3 milioane de vânzări online în valoare totală de peste 175 milioane de euro, rezultate din peste 360 milioane de click-uri. În reţeaua 2Performant sunt 747 de magazine online, printre care Elefant.ro, Orange, Answear, Dyfashion, Vivre, Evomag, Cărtureşti. AGERPRES</profită>

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

WhatsApp introduce limită lunară pentru mesajele trimise. Unii utilizatori ar putea fi blocați. Măsuri anti-spam

Publicat

whatsapp introduce limită lunară pentru mesajele trimise. unii utilizatori ar

WhatsApp introduce limită lunară pentru mesajele trimise. Este testată o nouă funcție pentru a limita numărul de mesajelor pe care utilizatorii privați și companiile le pot trimite persoanelor necunoscute fără a primi un răspuns.

Inițiativa este pentru a combate creșterea spam-ului pe platformă, informează ANSA, potrivit Mediafax.

Schimbarea a fost concepută în contextul în care mesajele spam au început să compromită din ce în ce mai mult utilizarea aplicației de…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

865 de nașteri la mame minore în județul Cluj, în ultimii cinci ani. 89 dintre ele, fete sub 15 ani

Publicat

mame minore pixabay.jpg






Fenomenul mamelor minore continuă să fie o realitate dureroasă în județul Cluj. În ultimii cinci ani, statisticile arată 865 de nașteri la mame sub 18 ani, dintre care 89 provin de la fete care nu au împlinit încă 15 ani.

Doar în anul 2024 au fost raportate 139 de cazuri, iar peste 60% dintre tinerele mame provin din mediul rural – acolo unde educația sexuală, accesul la servicii medicale și sprijinul social…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Bărbat din Horea, cercetat de polițiști după ce a fost prins băut la volan. Ce alcoolemie avea

Publicat

etilotest.jpeg

Un bărbat de 33 de ani din comuna Horea este cercetat de polițiști după ce a fost prins băut la volan.

Potrivit IPJ Alba, luni, 20 octombrie, în jurul orei 22:00, polițiștii Secției de Poliție Rurală Câmpeni au oprit, pentru control, pe DC 119, din comuna Horea, județul Alba, un autoturism care era condus de un bărbat de 33 de ani, din comună.

În urma testării conducătorului auto, cu aparatul etilometru, a rezultat valoarea de 0,51 mg/l alcool pur în aerul expirat, motiv…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO: Peste 150 de elevi din Alba Iulia față în față cu mai mulți deținuți ai Penitenciarului Aiud. Discuție reală despre droguri

Publicat

video: peste 150 de elevi din alba iulia față în

La Centrul multifuncțional aflat în cartierul Gheorghe Șincai din Alba Iulia a avut loc marți, 21 octombrie, o activitate informativ-preventivă, în contextul campaniei „Dă-ți jos masca!”, o inițiativă națională de prevenire și conștientizare a riscurilor asociate consumului de droguri.

În cadrul evenimentului, polițiștii Biroului Siguranța Școlară din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Alba au inițiat și ghidat o dezbatere tematică, cu sprijinul și…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe