Connect with us

EVENIMENT

Ce au cumpărat românii de Black Friday: Cazane de ţuică, obiective foto, haine de blană şi produse de fashion (analiză)

Publicat

Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de ţuică profesionale, produse de fashion şi beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală sau automatizări pentru porţi batante, iar cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conţinut patru obiective foto şi trei blitzuri Nikon, potrivit unei analize realizate de o companie de marketing online.

Acesta este primul an în care s-a cumpărat mai mult de pe mobil, atât ca număr de comenzi, cât şi ca procent din valoarea totală a comenzilor.

Potrivit studiului, realizat de compania de marketing 2Performance, perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creşteri pe toţi indicatorii importanţi: 41.000 vânzări online (15,3% creştere faţă de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creştere de 20,4% faţă de 2018). În urma acestor vânzări, afiliaţii au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărţi, Filme & Muzică, Fashion şi Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) şi Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto şi 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 şi 3 se situează tot coşuri multiple de camere şi accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coşul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 şi 11:00 şi seara între 21:00 şi 23:00

Traficul a început să crească substanţial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunţat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoţiilor), vineri dimineaţa între 8:00 – 9:00 şi vineri seara între orele 19:00 – 21:00.

„Observăm un comportament de achiziţie care funcţionează după următorul model: mulţi cumpărători au intrat la miezul nopţii să vadă ofertele, foarte probabil şi-au pus produsele favorite în coş şi s-au întors dimineaţa pentru a finaliza achiziţiile şi din nou vineri seara, după programul de lucru. Sunt magazine online care <<profită>> de acest comportament de consum, anunţând extinderea gamei de produse la ofertă cu câteva ore înainte ca aceste reduceri să intre în vigoare, dându-le astfel cumpărătorilor motive să revină pe site”, a afirmat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, citat într-un comunicat remis, marţi, AGERPRES.

El a precizat că, uitându-ne la cifre şi la creşterea lor de la un an la altul, este foarte clar că şi Black Friday-ul de anul acesta a fost un succes, că piaţa atinge un nivel evident de maturizare, iar anumite categorii sunt pe un trend de creştere ce se va păstra în continuare şi după Black Friday.

2Performant este prima platformă de marketing afiliat din România, care, prin intermediul tehnologiei dezvoltate, permite magazinelor online să lucreze cu oricât de mulţi afiliaţi.

În 10 ani de existenţă, 2Performant a intermediat 4,3 milioane de vânzări online în valoare totală de peste 175 milioane de euro, rezultate din peste 360 milioane de click-uri. În reţeaua 2Performant sunt 747 de magazine online, printre care Elefant.ro, Orange, Answear, Dyfashion, Vivre, Evomag, Cărtureşti. AGERPRES</profită>

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

ANPC atenționează românii cu privire la Black Friday 2025: Ce trebuie să verificăm. Sfaturile specialiștilor

Publicat

atenție la reducerile false de black friday: ce să faci

ANPC atenționează românii cu privire la Black Friday. Centrul European al Consumatorilor, direcție din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, a transmis o serie de recomandări pentru clienți în contextul campaniilor de Black Friday.

În România, campaniile de Black Friday se desfășoară de câțiva ani pe tot parcursul lunii noiembrie.

Black Friday 2025: Verificați dacă magazinul online este sigur și legitim

Așadar, verificați structura site-ului și…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Scandalul dintre Primăria Municipiului Alba Iulia și STP. Administrația locală contraacată: Despre reducerea programului

Publicat

programul de circulație al stp sa alba iulia pentru ziua de

Scandalul dintre Primăria Municipiului Alba Iulia și STP, continuă. Dacă în urmă cu patru zile Societatea de Transport Public, a reacționat printr-un comunicat lung de presă, după ce primăria a redus programul de transport, marți 4 noiembrie, Primăria a reacționat. 

Mai exact, într-un alt comunicat de presă, reprezentanții administrației locale au spus că în comunicatul emis de STP se află: ”o serie de afirmații false, interpretări tendențioase, manipulări și date…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Numărul autoturismelor înregistrate în județul Cluj a crescut în acest an față de 2024. Aproape o mașină la doi clujeni

Publicat

baisoara trafic.jpg






Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Cluj a prezentat datele actualizate privind situația vehiculelor înmatriculate la nivelul județului Cluj, din care reiese că în acest an a crescut numărul autoturismelor față de 2024.

Astfel, în acest an, conform centralizării realizate, în evidențele oficiale figurează un număr total de 413.863 vehicule înmatriculate pe…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Tinerii din județul Alba, invitați să participe la un studiu despre rolul lor în comunitate

Publicat

tinerii din județul alba, invitați să participe la un studiu

Tinerii din județul Alba sunt invitați să participe la un chestionar sociologic care își propune să analizeze rolul și implicarea lor în viața comunității locale.

Inițiativa se adresează persoanelor cu vârsta de până la 35 de ani, care au domiciliul sau reședința în județul Alba – adică locuiesc de cel puțin un an într-o localitate din județ.

Organizatorii îi încurajează pe tineri să acorde câteva minute pentru completarea chestionarului, subliniind importanța…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe