Connect with us

ACTUALITATE

Ce au reclamat cel mai des românii la ANCOM

Publicat

ancom

Aproape 80% din reclamațiile primite anul trecut de ANCOM au vizat serviciile de comunicații electronice. Oamenii s-au mai plâns de colete rupte sau neprimite, iar foarte puțini au fost nemulțumiți de roaming.

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a primit și rezolvat, anul trecut, 2.886 de reclamații cu privire la serviciile de comunicații electronice și servicii poștale din România.

Oamenii au reclamat în special aspecte legate de derularea relației contractuale cu furnizorii de servicii de comunicații electronice, precum încetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale sau încheierea contractelor la distanță.

76% din numărul total al reclamațiilor au vizat serviciile de comunicații electronice. Utilizatorii au sesizat probleme privind încetarea contractelor (19% din reclamațiile referitoare la serviciile de comunicații electronice), derularea contractelor la distanță (12%), calitatea semnalului de telefonie/internet (12%) și facturarea acestor servicii (12%).

Peste 12% dintre petițiile trimise ANCOM, referitoare la serviciile de comunicații electronice, au privit probleme întâlnite pe parcursul procesului de portare a numerelor de telefon.

Doar 5% dintre petiții s-au referit la serviciul de roaming, vizând în special condițiile de utilizare a serviciilor de roaming în Spațiul Economic European (Roam like at home).

Datele ANCOM arată că reclamațiile formulate de utilizatori au vizat serviciile furnizate de Vodafone România în proporție de 18%, Telekom Romania Communications – 14%, Orange România – 15%, RCS&RDS – 11% și Telekom Romania Mobile Communications – 9%.

11% din totalul reclamațiilor înregistrate la ANCOM anul trecut au avut ca subiect furnizarea serviciilor poștale.

Problemele semnalate de utilizatorii serviciilor poștale au fost legate de deteriorarea trimiterilor poștale (33% din totalul reclamațiilor privind serviciile poștale), nelivrarea trimiterilor poștale (22%), termenul de livrare a trimiterilor poștale (19%) și pierderea sau furtul acestora (19%).

În contextul restricțiilor impuse de pandemie, ce au impulsionat masiv utilizarea serviciilor de comerț online, serviciul de livrare a coletelor a căpătat o amploare din ce în ce mai mare. Furnizorii cel mai des reclamați au fost Fan Courier (31% din totalul reclamațiilor referitoare la serviciile poștale), Compania Naţională Poşta Română (22%), Dynamic Parcel Distribution (10%) și Urgent Cargus (7%), potrivit unui comunicat transmis de ANCOM.

Utilizatorii au reclamat la ANCOM și alte aspecte, precum cele referitoare la echipamentele radio, regimul reţelelor de infrastructură sau procedura de alocare a frecvenţelor pentru emisiile radio.

Citește Romania24.ro pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Aeroportul „Ștefan cel Mare” de la Salcea a reluat zborurile directe Suceava – Viena

Publicat

aeroportul „Ștefan cel mare” de la salcea a reluat zborurile

Publicitate

De astăzi, pasagerii care aleg Aeroportul Internațional „Ștefan cel Mare” Suceava au din nou posibilitatea de a zbura direct către capitala Austriei, Viena. Reluarea cursei aeriene aduce o veste bună pentru cei care au familie, prieteni sau planuri de vacanță în una dintre cele mai vizitate capitale europene.

Zborurile vor fi operate de compania Wizz Air, cu o frecvență de două ori pe săptămână, oferind astfel o alternativă rapidă și…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

„Portugalia”, comedia lui Zoltán Egressy, pe scena Teatrului „Mihai Eminescu” Botoșani în weekend

Publicat

„portugalia”, comedia lui zoltán egressy, pe scena teatrului „mihai eminescu”

Publicitate

Botoșănenii sunt invitați în acest sfârșit de săptămână la unul dintre cele mai apreciate spectacole ale Teatrului „Mihai Eminescu”. Este vorba despre „Portugalia” de Zoltán Egressy, pusă în scenă în regia lui Vladimir Anton, programată sâmbătă, 4 octombrie, și duminică, 5 octombrie, de la ora 19:00.

Spectacolul aduce pe scenă o distribuție puternică, cu Alexandra Vicol în rolul „Fundă”, interpretare nominalizată la Premiile…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Nicușor Dan: Avem o probă oficială că Rusia a interferat cu publicitatea în campania electorală din 2024

Publicat

nicușor dan: avem o probă oficială că rusia a interferat

Publicitate

Nicușor Dan a afirmat, la finalul conferinței „Europa la răscruce – Securitate, Prosperitate și Viitorul Nostru Comun”, că România are acum dovezi clare privind implicarea Rusiei în alegerile din noiembrie 2024, relatează mediafax.ro.

Potrivit acestuia, raportul procurorului general a confirmat că firme și conturi de publicitate din Rusia au fost folosite pentru a amplifica mesajele de campanie și pentru a sprijini procesul de…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Reciclare record în Botoșani: Peste 40 de milioane de ambalaje predate în 2024 prin sistemul RetuRO

Publicat

reciclare record în botoșani: peste 40 de milioane de ambalaje

Publicitate

Județul Botoșani a înregistrat un progres semnificativ în ceea ce privește reciclarea. Conform datelor publicate pe site-ul RetuRO, numai în anul 2024 au fost returnate peste 40 de milioane de ambalaje: 23.122.242 de recipiente din plastic, 11.149.389 din metal și 5.795.943 din sticlă.

Informația a fost prezentată în cadrul ședinței Colegiului Prefectural, unde s-a discutat despre calitatea factorilor de mediu și despre măsurile necesare pentru…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe