Connect with us

ACTUALITATE

Clujana iese din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii

Publicat

Producătorul de încălţăminte Clujana a ieşit din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii, a anunţat, joi, administratorul judiciar CITR, care s-a ocupat de salvarea acestui brand cu o istorie de peste 100 de ani.

„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana şi să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicaţi, iar experienţa vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori şi companie a facilitat succesul. Clujana va fi mereu unul dintre proiectele de suflet coordonate de CITR”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR, într-un comunicat remis AGERPRES.

Măsurile strategice propuse de CITR prin planul de reorganizare au avut obiectivul de a relansa Clujana nu doar la nivel local, ci şi naţional, atât prin dezvoltarea reţelei de distribuţie, cât şi prin diversificarea liniei de produse. Din 2019, produsele din piele confecţionate de Clujana adresează nevoile unui segment de clienţi neexplorat, tineri cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, fără a-şi pierde autenticitatea.

„Ieşirea din insolvenţă a Clujana dă un nou suflu companiei. În domeniul nostru de activitate este dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiţii constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenţia spre consolidare”, a declarat Florin Gliga, administrator special Clujana.

În prezent, produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Pentru acest brand, procedura insolvenţei a însemnat readucerea la viaţă a unui brand istoric şi extinderea la nivel naţional prin deschiderea a patru noi showroom-uri şi un magazin online: al doilea show-room în Cluj-Napoca şi primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistriţa.

În această perioadă, Clujana şi-a îmbunătăţit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieţei – iar profitul obţinut a fost utilizat pentru finanţarea activităţii curente şi creşterea producţiei. Totodată, compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând, în schimb, un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana a crescut cu 136% faţă de anul precedent.

În plus, brandul îndrăgit de generaţiile „Baby Boomers” şi „Generaţia X”a făcut un pas mai aproape de „Millenials”, printr-o prezenţă activă şi constantă în social media şi prin deschiderea magazinului online. Clujana a reuşit să îşi aducă mai aproape publicul tânăr printr-o comunicare prietenoasă şi accesibilă pe canalele Facebook şi Instagram, se precizează în comunicatul administratorul judiciar CITR.

Pentru asigurarea stabilităţii şi continuităţii brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendinţelor pieţei şi crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecţii cu design modern, menţinerea unui preţ de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei şi extinderea reţelei de magazine. Totodată, monitorizarea atentă şi continuă a costurilor de producţie şi de funcţionare este vitală pentru menţinerea unei companii sănătoase şi sustenabile.

Potrivit comunicatului, CITR, companie Impetum Group, este liderul pieţei de insolvenţă din România încă din 2008. Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa insolvenţei şi peste 1.000 de proiecte gestionate de-al lungul timpului, CITR administrează anual un patrimoniu de peste 650 de milioane de euro şi distribuie anual mai mult de 300 de milioane de euro creditorilor, în misiunea sa de a salva valoarea din companiile româneşti. AGERPRES

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Tragedie la Hlipiceni! Un bărbat a fost găsit mort în beciul unei case de pompierii chemați să stingă incendiul

Publicat

tragedie la hlipiceni! un bărbat a fost găsit mort în

Publicitate

Un incendiu s-a produs, în această dimineață, într-o gospodărie din localitatea Victoria, comuna Hlipiceni.

 

La caz s-au deplasat pompierii din cadrul Gărzii de Intervenție Trușești și Serviciul Voluntar pentru Situații de Urgență Hlipiceni, cu două autospeciale de stingere cu apă și spumă, un echipaj aparținând Serviciului Județean de Ambulanță, dar și echipaje de poliție. Primii care au ajuns la fața locului au fost pompierii…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Tânăr de 31 de ani, din Vorona, reținut după ce a condus fără permis și și-a incendiat mașina

Publicat

tânăr de 31 de ani, din vorona, reținut după ce

Publicitate

Luni, polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală nr. 1 Botoșani au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele unui tânăr, de 31 ani, din comuna Vorona, cercetat sub aspectul comiterii infracțiunilor de conducerea unui vehicul fără permis de conducere și distrugere.

 

În urma probatoriului administrat, s-a stabilit faptul că acesta la data de 28 septembrie 2025, în timp ce conducea autovehiculul, pe drumul public din localitatea…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

ITM Botoșani: În atenția angajatorilor! Obligativitatea înscrierii în platforma digitală REGES-ONLINE până la data de 31 decembrie

Publicat

itminspectia muncii.webp.webp

Publicitate

În contextul înlocuirii aplicației REVISAL cu platforma digitală REGES-ONLINE și ținând cont de faptul că termenul de înscriere în Reges-Online s-a prelungit până la data de 31 decembrie 2025 la propunerea Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, tocmai pentru ca niciun angajator să nu fie pus în situația de a primi sancțiuni, reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă Botoșani îndeamnă toți angajatorii…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Primul val de frig al toamnei lovește Europa Centrală la început de octombrie. temperaturi de 0 grade și zăpezi la munte. Cât ține și când vine din nou căldura

Publicat

primul val de frig al toamnei lovește europa centrală la

Publicitate

Val neobișnuit de frig peste Europa Centrală: Octombrie 2025 debutează cu primul val de frig al acestui sezon, în Europa Centrală. Modelul meteorologic general din Europa a stabilit un anticiclon de blocare în nord, permițând maselor de aer să călătorească de la est spre vest și sud, scrie alba24.ro.

Odată cu începutul lunii octombrie, fluxul vestic mai cald se va închide, conducând la o schimbare dramatică a temperaturii: în această…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe