Connect with us

ACTUALITATE

Clujana iese din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii

Publicat

Producătorul de încălţăminte Clujana a ieşit din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii, a anunţat, joi, administratorul judiciar CITR, care s-a ocupat de salvarea acestui brand cu o istorie de peste 100 de ani.

„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana şi să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicaţi, iar experienţa vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori şi companie a facilitat succesul. Clujana va fi mereu unul dintre proiectele de suflet coordonate de CITR”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR, într-un comunicat remis AGERPRES.

Măsurile strategice propuse de CITR prin planul de reorganizare au avut obiectivul de a relansa Clujana nu doar la nivel local, ci şi naţional, atât prin dezvoltarea reţelei de distribuţie, cât şi prin diversificarea liniei de produse. Din 2019, produsele din piele confecţionate de Clujana adresează nevoile unui segment de clienţi neexplorat, tineri cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, fără a-şi pierde autenticitatea.

„Ieşirea din insolvenţă a Clujana dă un nou suflu companiei. În domeniul nostru de activitate este dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiţii constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenţia spre consolidare”, a declarat Florin Gliga, administrator special Clujana.

În prezent, produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Pentru acest brand, procedura insolvenţei a însemnat readucerea la viaţă a unui brand istoric şi extinderea la nivel naţional prin deschiderea a patru noi showroom-uri şi un magazin online: al doilea show-room în Cluj-Napoca şi primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistriţa.

În această perioadă, Clujana şi-a îmbunătăţit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieţei – iar profitul obţinut a fost utilizat pentru finanţarea activităţii curente şi creşterea producţiei. Totodată, compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând, în schimb, un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana a crescut cu 136% faţă de anul precedent.

În plus, brandul îndrăgit de generaţiile „Baby Boomers” şi „Generaţia X”a făcut un pas mai aproape de „Millenials”, printr-o prezenţă activă şi constantă în social media şi prin deschiderea magazinului online. Clujana a reuşit să îşi aducă mai aproape publicul tânăr printr-o comunicare prietenoasă şi accesibilă pe canalele Facebook şi Instagram, se precizează în comunicatul administratorul judiciar CITR.

Pentru asigurarea stabilităţii şi continuităţii brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendinţelor pieţei şi crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecţii cu design modern, menţinerea unui preţ de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei şi extinderea reţelei de magazine. Totodată, monitorizarea atentă şi continuă a costurilor de producţie şi de funcţionare este vitală pentru menţinerea unei companii sănătoase şi sustenabile.

Potrivit comunicatului, CITR, companie Impetum Group, este liderul pieţei de insolvenţă din România încă din 2008. Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa insolvenţei şi peste 1.000 de proiecte gestionate de-al lungul timpului, CITR administrează anual un patrimoniu de peste 650 de milioane de euro şi distribuie anual mai mult de 300 de milioane de euro creditorilor, în misiunea sa de a salva valoarea din companiile româneşti. AGERPRES

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

„Bișnițar” din Piața mare din municipiul Botoșani, aspru amendat de polițiști după ce l-au prins cu țigări

Publicat

tigari.jpg

Sâmbătă, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani- Biroul de Ordine Publică, în timp ce se aflau în exercitarea atribuțiilor de serviciu, în Piața Centrală din municipiul Botoșani, au identificat un bărbat, de 46 de ani, din aceeași localitate, care avea asupra sa aproximativ 70 de pachete de țigarete, de diferite mărci, de proveniență Republica Moldova și Duty free, pentru care nu deținea documente legale.

 

Băarbatul a fost sancționat contravențional cu amendă în cuantum de 20.000 de lei, iar țigaretele au fost supuse confiscării.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News

Ultimele articole pe…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Dosar penal pentru un tânăr de 21 de ani din Coțușca

Publicat

razie 4 1000x600.jpeg

Polițiștii din Darabani au oprit sâmbătă pentru control, pe drumul județean DJ 282, în comuna Coțușca, un autovehicul condus de un tânăr de 21 de ani, din aceeași localitate.

 

În urma verificărilor efectuate s-a stabilit faptul că autovehiculul nu era înmatriculat sau înregistrat conform prevederilor legale. Motiv pentru care a fost întocmit dosar penal sub aspectul comiterii infracțiunii de conducere a unui vehicul neînmatriculat.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

FOTO Botoșani: Primul Muzeu Multimedia, pregătit de deschidere

Publicat

fb img 1713595297022 1000x600.jpg

Primul Muzeu Multimedia din municipiul Botoșani își va primi oaspeții în curând.
Dedicat diversității culturale, muzeul a fost realizat în cadrul proiectului „Întoarcere la rădăcinile noastre comune”, implementat în cadrul Programului Comun România-Ucraina 2014-2020 și este amenajat în unul din beciurile din Centrul Istoric.

Urmăriți Botosani24.ro și pe Google News

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

FOTO: Bătaie de joc cu bani cheltuiți pe școli și grădinițe fără copii. În unele clădiri se mai fac praznice și cumetrii

Publicat

index 6 1000x600.webp.webp

Milioane de euro au aruncat pe apa sâmbetei autoritățile locale din România, din fonduri de la Banca Mondială sau guvernamentale, pentru școli fără elevi. Numai în județul Botoșani sunt cel puțin 22 de școli astfel finanțate și închise din lipsă de elevi, scrie ADEVĂRUL.

Scăderea populației, mai ales în mediul rural, este o problemă care afectează întreaga țară, dar mai ales comunele din nordul Moldovei, unde exodul accelerat al tinerilor a lăsat cătunele aproape goale. Îmbătrânirea populației și plecarea masivă în străinătate a localnicilor tineri lasă școlile fără elevi.

Conform datelor oficiale, în aproximativ 13 ani, populația școlară s-a redus cu peste 14.000 de elevi. În ciuda acestor realități tot mai evidente,…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe