Connect with us

ACTUALITATE

Clujana iese din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii

Publicat

Producătorul de încălţăminte Clujana a ieşit din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii, a anunţat, joi, administratorul judiciar CITR, care s-a ocupat de salvarea acestui brand cu o istorie de peste 100 de ani.

„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana şi să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicaţi, iar experienţa vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori şi companie a facilitat succesul. Clujana va fi mereu unul dintre proiectele de suflet coordonate de CITR”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR, într-un comunicat remis AGERPRES.

Măsurile strategice propuse de CITR prin planul de reorganizare au avut obiectivul de a relansa Clujana nu doar la nivel local, ci şi naţional, atât prin dezvoltarea reţelei de distribuţie, cât şi prin diversificarea liniei de produse. Din 2019, produsele din piele confecţionate de Clujana adresează nevoile unui segment de clienţi neexplorat, tineri cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, fără a-şi pierde autenticitatea.

„Ieşirea din insolvenţă a Clujana dă un nou suflu companiei. În domeniul nostru de activitate este dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiţii constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenţia spre consolidare”, a declarat Florin Gliga, administrator special Clujana.

În prezent, produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Pentru acest brand, procedura insolvenţei a însemnat readucerea la viaţă a unui brand istoric şi extinderea la nivel naţional prin deschiderea a patru noi showroom-uri şi un magazin online: al doilea show-room în Cluj-Napoca şi primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistriţa.

În această perioadă, Clujana şi-a îmbunătăţit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieţei – iar profitul obţinut a fost utilizat pentru finanţarea activităţii curente şi creşterea producţiei. Totodată, compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând, în schimb, un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana a crescut cu 136% faţă de anul precedent.

În plus, brandul îndrăgit de generaţiile „Baby Boomers” şi „Generaţia X”a făcut un pas mai aproape de „Millenials”, printr-o prezenţă activă şi constantă în social media şi prin deschiderea magazinului online. Clujana a reuşit să îşi aducă mai aproape publicul tânăr printr-o comunicare prietenoasă şi accesibilă pe canalele Facebook şi Instagram, se precizează în comunicatul administratorul judiciar CITR.

Pentru asigurarea stabilităţii şi continuităţii brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendinţelor pieţei şi crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecţii cu design modern, menţinerea unui preţ de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei şi extinderea reţelei de magazine. Totodată, monitorizarea atentă şi continuă a costurilor de producţie şi de funcţionare este vitală pentru menţinerea unei companii sănătoase şi sustenabile.

Potrivit comunicatului, CITR, companie Impetum Group, este liderul pieţei de insolvenţă din România încă din 2008. Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa insolvenţei şi peste 1.000 de proiecte gestionate de-al lungul timpului, CITR administrează anual un patrimoniu de peste 650 de milioane de euro şi distribuie anual mai mult de 300 de milioane de euro creditorilor, în misiunea sa de a salva valoarea din companiile româneşti. AGERPRES

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

România, țara din UE unde se citește cel mai puțin, crește TVA-ul pentru cărți la 11% (EFE)

Publicat

românia, țara din ue unde se citește cel mai puțin,

Publicitate

Măsurile de austeritate care au intrat în vigoare vineri în România, impuse de guvern pentru a reduce deficitul bugetar excesiv, cel mai mare din UE, includ creșterea TVA-ului la cărți de la 5% la 11%, o decizie considerată de experți dramatică într-o țară în care oamenii citesc mult mai puțin decât media europeană, scrie agenția spaniolă EFE.

Datele Eurostat pentru anul 2022 arată că numai 30% dintre români au citit cel puțin o carte în…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

VIDEO Georgescu și Simion, spectacol cu lopeți și cizme de cauciuc pe ruinele românilor: „Turism politic pe ruinele oamenilor”, președintele CJ Suceava

Publicat

video georgescu și simion, spectacol cu lopeți și cizme de

Publicitate

În timp ce localnicii din Broșteni, Suceava, își caută printre ruine bunurile luate de viituri, politicienii suveraniști Călin Georgescu și George Simion au transformat zona calamitată într-o scenă de campanie, scrie stiripesurse.ro.

În două zile diferite, dar cu același stil populist, cei doi au apărut cu lopeți, camere de filmat și echipe de susținători, blocând drumuri și oferind imagini controversate: fanfară, discursuri „mărețe”,…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Asigurările sociale de sănătate se schimbă din temelii: CNAS explică noile reguli din 2025

Publicat

doctor medic sanatate pixabay 1000x600.webp.webp

Publicitate

Casa Națională de Asigurări de Sănătate a prezentat vineri principalele noutăți privind asigurările sociale de sănătate prevăzute în Legea 141/2025 care reglementează unele măsuri fiscal-bugetare, noutăți care intră în vigoare de la 1 august.

Începând cu luna august 2025, prin Legea nr. 141/2025, au fost adoptate o serie de măsuri fiscal-bugetare, inclusiv măsuri cu impact în sistemul de asigurări sociale de sănătate, care, prin…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

MAI: Cetățenii pot solicita Cartea Electronică de Identitate la orice serviciu public comunitar de evidență a persoanelor

Publicat

mai: cetățenii pot solicita cartea electronică de identitate la orice

Publicitate

Cetățenii pot solicita, începând de vineri, Cartea Electronică de Identitate (CEI) la orice serviciu public comunitar de evidență a persoanelor, indiferent de localitatea în care își au domiciliul.

Ei pot alege ca ridicarea CEI să se facă de la un alt serviciu decât cel unde a fost depusă cererea, informează un comunicat al Ministerului Afacerilor Interne (MAI) transmis, vineri, AGERPRES.

Această măsură este utilă pentru persoanele care locuiesc…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe