ACTUALITATE
Clujul are unul dintre cele mai scumpe servicii de transport urban. Se justifică scumpirea biletelor?
Scumpirea combustibilului ar putea duce și la creșterea prețului călătoriilor cu mijloacele de transport în comun în Cluj-Napoca și zona metropolitană. O decizie clară în acest moment nu a fost luată, însă întrebarea este dacă o creștere a prețurilor ar fi justificată.
Transportul public în Cluj-Napoca este unul dintre cele mai scumpe din țară, arată cei de la Mobilitate Cluj-Napoca. Aceștia fac o comparație cu ce oferă și la ce tarife transportul în comun în București și spun că o scumpire a călătoriilor nu se justifică fără a schimba politica de tarifare.
Astfel, în oraș, un abonament lunar pe toate liniile valabil exclusiv în oraș costă 138 de lei pentru cel nominal și 168 de lei cel nenominal.
„Un abonament lunar care permite călătorii pe o rută urbană și una metropolitană poate costă între 115 și 250 de lei, în funcție de comuna vizată, iar combinații cu mai multe linii urbane sau metropolitane nu există. Nu există vreun abonament care să permită utilizarea tuturor liniilor CTP, urbane și metropolitane, nelimitat timp de o lună și nu există abonamente anuale la preț avantajos.
Grila de tarifare este nejustificat complexă, oferind variațiuni diferite ale banalului bilet (2.5 lei/0.6euro + TVA, valabilitate de fie o călătorie, fie 45 de minute, fie 30 min cu schimb), abonamente limitate atât ca timp (30 de zile) cât și ca număr de călătorii (60/120), iar variantele de abonamente combinate urban-metropolitan există în nu mai puțin de 18 variante de preț”, se arată pe pagina de Facebook Mobilitate Cluj-Napoca.
„Între timp, în capitala, 80 lei iți cumpără un abonament lunar nelimitat la Societatea de Transport București, valabil atât urban…
ACTUALITATE
Tânăr din municipiul Botoșani, bănuit că ar fi furat din mai multe magazine. Polițiștii l-au reținut
Citește mai mult pe Botosani24.ro
ACTUALITATE
Din nou, în Centrul Vechi din Botoșani: S-a prefăcut că îl îmbrățișează și i-a furat telefonul
Citește mai mult pe Botosani24.ro
Citește mai mult pe Botosani24.ro