ACTUALITATE
Consiliul Concurenţei a declanşat o investigaţie, suspectând că Samsung a fixat preţurile de vânzare la Flanco, Altex şi eMag

Consiliul Concurenţei (CC) a demarat o investigaţie pe piaţa produselor electronice şi IT&C din România, suspectând că Samsung s-a înţeles cu o serie de retaileri, precum Altex, Flanco şi eMag, cu privire la preţurile de vânzare ale produselor sale, potrivit unui comunicat al instituţiei de concurenţă, remis, luni, AGERPRES.
Astfel, Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la sediile companiilor Samsung Electronics România, Altex România, Flanco Retail şi Dante Internaţional (compania care deţine eMag).
„Inspecţiile s-au derulat în cadrul unei investigaţii privind posibile înţelegeri şi/sau practici concertate de fixare a preţurilor de vânzare în cadrul politicii comerciale implementate de Samsung Electronics România SRL pe piaţa produselor electronice şi IT&C din România. Astfel, investigaţia vizează relaţia dintre compania Samsung Electronics România SRL şi partenerii acesteia, printre care Altex România SRL, Flanco Retail SA şi Dante Internaţional SA”, au arătat reprezentanţii CC.
Investigaţia a fost declanşată pe baza informaţiilor primite pe Platforma Avertizorilor de Concurenţă.
Samsung Electronics România este subsidiara locală a grupului Samsung, un producător şi distribuitor mondial de produse electronice şi produse de tehnologia informaţiilor.
Altex şi Flanco comercializează online şi prin intermediul unor reţele naţionale de magazine o gamă largă de produse din categoria electronicelor şi IT&C, electrocasnice şi multimedia.
Dante administrează platforma online eMAG.ro, prin intermediul căreia comercializează o gamă largă de produse, echipamente şi componente IT, electronice, electrocasnice etc.
Inspecţiile inopinate reprezintă o etapă importantă în cadrul procedurilor de investigare a unui posibil comportament anticoncurenţial, efectuarea acestora nereprezentând o antepronunţare în ceea ce priveşte vinovăţia companiilor. Documentele ridicate se află în analiza autorităţii române de concurenţă, în cadrul procedurilor specifice.
Inspecţiile inopinate sunt autorizate de Curtea de Apel Bucureşti şi sunt justificate de necesitatea obţinerii tuturor informaţiilor şi documentelor necesare clarificării posibilelor practici anticoncurenţiale analizate. AGERPRES/(AS – autor: Florentina Cernat, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
ACTUALITATE
FC Botoșani – Rapid 0-0. Giuleștenii, „băgați în ceață” de „lanterna roșie” din SuperLigă

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai mult pe Botosani24.ro


Google sărbătorește Ziua Națională a României printr-un doodle special dedicat Marii Uniri de la 1 decembrie 1918.
Pe imaginea de start a motorului de căutare flutură drapelul României, încadrat într-un medalion în care predomină culorile roşu, galben şi albastru, iar în fundal se vede cerul. La un simplu click pe imagine, aceasta se deschide şi apar artificii în culorile drapelului.
„Doodle-ul anual de astăzi sărbătoreşte Ziua Marii Uniri în România! Această sărbătoare marchează unificarea mai multor teritorii diferite sub un singur steag. În această zi din 1918, Adunarea Naţională de la Alba Iulia a votat în unanimitate în favoarea unei uniri dintre Transilvania, Basarabia, Bucovina şi Regatul României.
Drept urmare, ţara a fost recunoscută oficial de comunitatea internaţională şi binevenită pe scena mondială. Dimensiunea teritorială a României aproape s-a dublat, iar populaţia sa a crescut cu 10 milioane.
Prima sărbătoare de la Alba Iulia a marcat sfârşitul anilor de luptă pentru autodeterminare şi a insuflat un sentiment de identitate şi unitate în rândul diverşilor săi locuitori. De Ziua Marii Uniri, românii participă la parade militare, spectacole muzicale şi de dans, piese de teatru istorice şi ceremonii de ridicare a drapelului în toată ţara.
Dungile albastre, galbene şi roşii ale drapelului naţional al României, precum cea care flutură în imaginea de artă de astăzi, reprezintă libertatea, dreptatea şi fraternitatea. Ziua Marii Uniri acţionează ca un simbol al moştenirii lor comune şi al spiritului colectiv, amintindu-le de istoria bogată a ţării lor şi de importanţa unităţii în perioadele pline de provocări”, a scris motorul de căutare în descrierea doodle-ul de astăzi.
În ultimii ani, Google a marcat Ziua Naţională a României prin logo-uri speciale, dar şi anumiţi români celebri sau tradiţii precum Constantin Brâncuşi, George Enescu, I.L. Caragiale, Elisa Leonida Zamfirescu (prima femei inginer din lume), Mărţişorul. Agerpres