ACTUALITATE
DN1, între Cluj și Florești, la 6 benzi. Soluțiile Studiului de trafic finalizat la Florești, cu 64.000 de mașini în tranzit
Studiul de trafic finalizat în ultima parte a anului 2021 a măsurat 64.000 de mașini în zona Metro, pe sensul de circulație înspre Cluj-Napoca, cea mai aglomerată rută din România.
Potrivit primarului Bogdan Pivariu, studiul arată clar că lipsa unor centuri îngreunează traficul în întreaga zonă metropolitană și în municipiul Cluj-Napoca.
Studiul prezintă soluții diverse pentru îmbunătățirea circulației, în zone care țin de Primăria Florești, dar și în legătură cu DN1, aflat în administrarea CNAIR.
O primă măsură care a fost implementată deja este realizarea celor 2 benzi/sens până la sensul giratoriu de la Luna de Sus, unde înainte se circula doar pe o bandă. Sensul giratoriu a fost repoziționat și puțin diminuat, astfel încât pe proprietatea privată a unui cetățean generos a mai fost realizată o cale suplimentară de rulare.
Studiul de trafic va sta și la baza planurilor urbanistice viitoare din Florești.
Într-o emisiune la TVR Cluj, primarul Bogdan Pivariu a menționat, miercuri, că marea majoritate a intersecțiilor din Florești sunt cu vizibilitate redusă, iar pe măsura dezvoltării urbane, acestea vor fi remediate.
La intersecția străzilor Cetății cu Ioan Rus și Tăuțiului va fi desenat pe asfalt un sens giratoriu care va reduce timpii de parcurgere a zonei cu 15%.
Strada Eroilor va fi lărgită la 3 benzi.
Este propusă prin studiul de trafic și o intersecție cu sens giratoriu pe DN1, între str. Avram Iancu și Cetății. Sensul giratoriu și lărgirea străzii Eroilor vor genera cu 59% mai puțin timp petrecut în trafic.
Sunt propuse sensuri unice de circulație între străzile Florilor și Cetății, dar nu numai.
O surpriză este o posibilă…
Citește mai mult pe Botosani24.ro