Connect with us

EVENIMENT

Fermierii pot depune cererile pentru ajutorul de stat pentru motorină până la 31 ianuarie

Publicat

Cererile de plată pentru rambursarea ajutorului de stat pentru cantităţile de motorină utilizate în agricultură, aferente perioadei 1 octombrie – 31 decembrie 2019 se depun până la data de 31 ianuarie 2020, inclusiv, potrivit Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA).

Cererile se depun la Centrele Judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al Municipiului Bucureşti, de către administrator/reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia, caz în care împuternicirea este emisă de către administratorul /reprezentantul legal şi este însoţită de copia actului de identitate al persoanei împuternicite.

Ajutorul de stat se acordă sub formă de rambursare a diferenţei dintre rata accizei standard şi rata accizei reduse (stabilită la 21,00 euro/1.000 litri) pentru motorina utilizată la efectuarea lucrărilor mecanizate în agricultură a cărui valoare unitară este de 1,8959 lei/litru.

Pentru sectorul vegetal, cererile de plată pentru rambursare se depun însoţite de următoarele documente: documente care dovedesc cantitatea de ciuperci produsă, după caz; situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate la lucrări mecanizate, aferente perioadei pentru care solicită acordarea ajutorului de stat prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 9; copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor; copie a documentelor de identitate şi/sau a documentelor de înregistrare, în cazul în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare; adeverinţă în original de la Registrul agricol, cu suprafeţele aflate în exploatare, în cazul în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare; adeverinţă în original de la Direcţia pentru Agricultură Judeţeană, pentru suprafeţele plantate cu vie nobilă, în cazul în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare.

Pentru sectorul zootehnic, cererile de plată pentru rambursare se depun însoţite de următoarele documente: situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate pentru sectorul zootehnic, aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 9 din OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare; copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor; situaţia privind calculul efectivului rulat/efectivului mediu realizat, întocmită de beneficiar şi vizată de medicul împuternicit de liberă practică, după caz, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 10 din OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare; copie de pe cererea depusă de către apicultori la consiliul local în vederea asigurării acestora de vetre de stupină temporare sau permanente; copie a documentelor de identitate şi/sau a documentelor de înregistrare, în cazul în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare.

Pentru sectorul îmbunătăţiri funciare, cererile de plată pentru rambursare se depun însoţite de următoarele documente: situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate pentru irigaţii, aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 9 din OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare; copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor; situaţia centralizatoare a cantităţilor de apă pentru irigaţii, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 11 din OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare; copie a facturilor de apă din care să reiasă volumul de apă consumat de către beneficiar/procesul-verbal de confirmare a volumului de apă livrat pentru irigaţii, întocmit de către orice furnizor de apă de irigaţii; situaţia suprafeţelor irigate, pe structuri de culturi, aferentă perioadei pentru care se solicită ajutorul de stat; copie a documentelor de identitate şi/sau a documentelor de înregistrare, în cazul în care au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare; dovadă cont trezorerie dacă au intervenit modificări ale coordonatelor bancare faţă de cererea iniţială.

Toate documentele depuse în copie vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către solicitantul sprijinului, însuşite prin semnatură şi vor purta sintagma „conform cu originalul”. AGERPRES

Sursa foto: agrointel.ro

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Parcarea din Piața Mihai Viteazul se închide pentru o lună pentru lucrări de reabilitare

Publicat

whatsapp image 2025 06 02 at 16.58.35 scaled.jpeg

Parcarea din Piața Mihai Viteazul va intra, de marți, 3 iunie, în reabilitare, în cadrul căruia va fi instalat un nou sistem modern de gestionare a accesului, plății și supravegherii video. Parcarea va fi închisă până în 14 iulie.

Primăria Cluj-Napoca anunță că parcarea din Piața Mihai Viteazul va intra în reabilitare. Lucrările vor impune închiderea completă a parcării pe întreaga durată a intervenției, programată în perioada 3 iunie – 14 iulie…
Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Primăria Alba Iulia a semnat contract pentru întreținerea locurilor de joacă pentru copii din municipiu

Publicat

primăria alba iulia a semnat contract pentru întreținerea locurilor de

Primăria Alba Iulia a semnat contract pentru întreținerea locurilor de joacă pentru copii din municipiu. Anunțul a fost făcut de primarul Gabriel Pleșa.

”Astăzi am semnat contractul de mentenanță pentru locurile de joacă din municipiul Alba Iulia – un aspect important și mult așteptat, mai ales de părinți și de copiii care merită spații sigure, curate și bine întreținute pentru joacă și recreere.

Până în prezent, a lipsit un astfel de serviciu specializat, iar…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

UNTOLD caută voluntari pentru ediția aniversară 2025. Condiții și detalii despre înscrieri

Publicat

untold caută voluntari pentru ediția aniversară 2025. condiții și detalii

UNTOLD caută peste 2000 de voluntari pentru ediția aniversară 2025. Festivalul UNTOLD, clasat în Top 3 cele mai mari festivaluri de muzică din lume, deschide înscrierile pentru programul de voluntariat dedicat ediției aniversare din 2025.

UNTOLD X va avea loc între 7 și 10 august, în Cluj-Napoca. Ca aduce pe scenă unele dintre cele mai mari nume ale muzicii globale. Ediția din acest an marchează un moment important în istoria festivalului, consolidând poziția UNTOLD între cele…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Percheziții la Cluj și Buzău într-un caz de evaziune fiscală cu prejudiciu de peste 780.000 de lei

Publicat

evaziune fiscala.jpg

Polițiștii din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice al IPJ Cluj, cu sprijinul polițiștilor Inspectoratului de Poliție Județean Buzău, au efectuat percheziții domiciliare în județele Cluj și Buzău, într-un dosar de evaziune fiscală cu un prejudiciu estimat la peste 788.000 de lei.

În cadrul operațiunii JUPITER, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție și Inspectoratului General al Poliției Române,…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe