EVENIMENT
Google a adus în România Market Finder, instrumentul dedicat IMM-urilor care vor să-şi extindă afacerile în străinătate
Întreprinderile Mici şi Mijlocii (IMM) din România au posibilitatea să-şi extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienţi şi creşterea vânzărilor online peste graniţe, prin intermediul Market Finder, un nou instrument prezentat, joi, în premieră, de Google România.
Platforma oferă gratuit ghiduri, materiale video şi sfaturi pentru a facilita primii paşi ai companiilor către export şi pieţele externe.
Conform Google România, pentru 60% dintre companiile care doresc să exporte, lipsa de informaţii despre pieţele externe este principala provocare. În acest sens, o companie are nevoie de informaţii de bază înainte de a-şi alege piaţa, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele şi serviciile pe care le oferă.
Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-şi extindă afacerile în străinătate, în contexul în care companiile trebuie să cunoască anumite date precum dimensiunea pieţei, structura acesteia, cine sunt potenţialii clienţi şi cât sunt dispuşi să plătească, precum şi informaţii despre competitori.
Reprezentanţii gigantului american precizează că există mai mulţi paşi pe care companiile trebuie să le urmeze accesând Market Finder şi pentru a exporta.
Astfel, o primă etapă ar fi găsirea celor mai bune pieţe de export, iar după ce este introdusă în platforma adresa web a afacerii, aplicaţia va sugera pieţele cele mai potrivite către care compania ar putea să-şi exporte bunurile şi serviciile. Mai departe, va fi afişat numărul de căutări lunare pe Google pentru produsul vândut de către firmă, precum şi dimensiunea potenţială a pieţei. Market Finder va analiza gradul de utilizare a internetului, datele demografice şi venitul disponibil, oferind indicatori clari şi informaţii detaliate despre potenţialul fiecărei pieţe.
Pasul 2 constă în pregătirea afacerii pentru pieţele globale. La această etapă, Market Finder cuprinde instrumente de localizare, ghiduri şi sfaturi care arată cum să comunici eficient către o nouă piaţă, indiferent de limbă, obiceiuri şi preferinţe de plată. "Resursele de logistică prezintă regulile internaţionale pentru livrări şi transport din piaţa aleasă. Ghidul plăţilor explorează multitudinea opţiunilor de plată disponibile global şi sugerează care sunt cele mai potrivite pentru fiecare piaţă", notează Google România.
În final, dar nu în cele din urmă, etapa a treia a procesului parcurs pe Market Finder ajunge la găsirea de noi clienţi. Market Finder oferă resurse de pregătire în digital marketing pentru ca utilizatorii să poată găsi afacerea atunci când o caută. De exemplu, arată cum să creeze campanii de publicitate eficiente şi ţintite către piaţa aleasă, printr-o serie de studii de caz, ghiduri şi materiale video.
Oficialii Google România au lansat, tot joi, alături de Market Finder, şi proiectul "Exportă cu Google Atelierul Digital", un program naţional gratuit adresat antreprenorilor români care doresc să îşi extindă afacerea peste graniţe.
Programul constă în ateliere de export şi consultanţă gratuită în hub-urile Google din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara şi Iaşi. Prin intermediul acestei iniţiative, antreprenorii vor învăţa cum să pună bazele unei strategii de export potrivite pentru afacerea lor şi cum să o implementeze.
Înscrierile se fac începând de din această săptămână, completând formularul dedicat la adresa https://events.withgoogle.com/export/registrations/new/.
Larry Page şi Sergey Brin au fondat Google în anul 1998. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajaţi la nivel global, oferind o gamă largă de produse şi platforme populare ca: Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube. În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)
EVENIMENT
Horoscop săptămâna 22-28 decembrie: Perioada Crăciunului aduce o tranziție magică spre Anul Nou. Zilele încep să crească
Horoscop săptămâna 22-28 decembrie: Săptămâna Crăciunului este una specială, în care timpul pare să curgă altfel. Între 22 și 28 decembrie 2024, ne aflăm într-o perioadă de tranziție magică, când lăsăm în urmă greutățile anului vechi și ne pregătim să îmbrățișăm noul început care se profilează la orizont.
Solstițiul de iarnă tocmai a trecut, iar zilele încep să crească treptat, aducând cu ele simbolic mai multă lumină în viețile noastre.
Soarele în...
Citește mai mult pe Alba24.ro
U Cluj a primit duminică vizita echipei FC Farul Constanța, în etapa a 21-a din Superligă, ultima rundă din acest an.
U Cluj a câștigat partida și are o șansă la play-off.
U Cluj câștigă partida cu Farul.
Echipele de start
U Cluj: Lefter – Mikanovic, Cisse, I. Cristea, Chipciu – Bic, Murgia, Fabry – Macalou, Lukic – El Sawy
Rezerve: I. Chirilă – Chinteș, Van der Werff, Toșca, M. Silva,...
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
FOTO. Accident pe strada 1 Mai din Dej. Tânără rănită după coliziunea dintre un autoturism și un autotren
Pompierii din cadrul Detașamentului Dej au intervenit, marți, la un accident rutier produs pe strada 1 Mai din municipiu, unde un autoturism a intrat în coliziune cu un autotren.
Impactul a dus șirănirea unei persoane și la avarierea unui stâlp de iluminat public.
Tânără transportată la spital
În urma accidentului, o tânără în vârstă de aproximativ 20 de ani a fost preluată de echipajele medicale și...
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
De pe scenă, direct în sprijinul animalelor. Cimpoiul lui Andrei Oltean, solistul trupei E-AN-NA, vândut cu 5.500 de lei
Cimpoiul cu o puternică valoare sentimentală al lui Andrei Oltean, solistul și multi-instrumentistul trupei E-AN-NA, a fost vândut cu 5.500 de lei în cadrul unei licitații caritabile organizate la concertul aniversar de 10 ani al trupei, desfășurat pe 18 decembrie, la Arenele Romane din București.
Instrumentul, primit de artist la vârsta de 16 ani și folosit timp de peste un deceniu în turnee și concerte din...
Citește mai mult pe Cluj24.ro


