Connect with us

EVENIMENT

Google a adus în România Market Finder, instrumentul dedicat IMM-urilor care vor să-şi extindă afacerile în străinătate

Publicat



Întreprinderile Mici şi Mijlocii (IMM) din România au posibilitatea să-şi extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienţi şi creşterea vânzărilor online peste graniţe, prin intermediul Market Finder, un nou instrument prezentat, joi, în premieră, de Google România.

Platforma oferă gratuit ghiduri, materiale video şi sfaturi pentru a facilita primii paşi ai companiilor către export şi pieţele externe.

Conform Google România, pentru 60% dintre companiile care doresc să exporte, lipsa de informaţii despre pieţele externe este principala provocare. În acest sens, o companie are nevoie de informaţii de bază înainte de a-şi alege piaţa, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele şi serviciile pe care le oferă.

Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-şi extindă afacerile în străinătate, în contexul în care companiile trebuie să cunoască anumite date precum dimensiunea pieţei, structura acesteia, cine sunt potenţialii clienţi şi cât sunt dispuşi să plătească, precum şi informaţii despre competitori.

Reprezentanţii gigantului american precizează că există mai mulţi paşi pe care companiile trebuie să le urmeze accesând Market Finder şi pentru a exporta.

Astfel, o primă etapă ar fi găsirea celor mai bune pieţe de export, iar după ce este introdusă în platforma adresa web a afacerii, aplicaţia va sugera pieţele cele mai potrivite către care compania ar putea să-şi exporte bunurile şi serviciile. Mai departe, va fi afişat numărul de căutări lunare pe Google pentru produsul vândut de către firmă, precum şi dimensiunea potenţială a pieţei. Market Finder va analiza gradul de utilizare a internetului, datele demografice şi venitul disponibil, oferind indicatori clari şi informaţii detaliate despre potenţialul fiecărei pieţe.

Pasul 2 constă în pregătirea afacerii pentru pieţele globale. La această etapă, Market Finder cuprinde instrumente de localizare, ghiduri şi sfaturi care arată cum să comunici eficient către o nouă piaţă, indiferent de limbă, obiceiuri şi preferinţe de plată. “Resursele de logistică prezintă regulile internaţionale pentru livrări şi transport din piaţa aleasă. Ghidul plăţilor explorează multitudinea opţiunilor de plată disponibile global şi sugerează care sunt cele mai potrivite pentru fiecare piaţă”, notează Google România.

În final, dar nu în cele din urmă, etapa a treia a procesului parcurs pe Market Finder ajunge la găsirea de noi clienţi. Market Finder oferă resurse de pregătire în digital marketing pentru ca utilizatorii să poată găsi afacerea atunci când o caută. De exemplu, arată cum să creeze campanii de publicitate eficiente şi ţintite către piaţa aleasă, printr-o serie de studii de caz, ghiduri şi materiale video.

Oficialii Google România au lansat, tot joi, alături de Market Finder, şi proiectul “Exportă cu Google Atelierul Digital”, un program naţional gratuit adresat antreprenorilor români care doresc să îşi extindă afacerea peste graniţe.

Programul constă în ateliere de export şi consultanţă gratuită în hub-urile Google din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara şi Iaşi. Prin intermediul acestei iniţiative, antreprenorii vor învăţa cum să pună bazele unei strategii de export potrivite pentru afacerea lor şi cum să o implementeze.

Înscrierile se fac începând de din această săptămână, completând formularul dedicat la adresa https://events.withgoogle.com/export/registrations/new/.

Larry Page şi Sergey Brin au fondat Google în anul 1998. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajaţi la nivel global, oferind o gamă largă de produse şi platforme populare ca: Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube. În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)


EVENIMENT

CFR Călători pune un nou tren la dispoziția turiștilor care revin în București de pe Valea Prahovei

Publicat

tren calatori cfr

CFR Călători a anunțat introducerea unui nou tren, în zilele de duminică, pe relația Brașov-București, destinat să preia turiștii care revin în Capitală la sfârșitul weekendului.

„Pentru ca turiștii să se bucure de un weekend prelungit pe Valea Prahovei, la întoarcerea spre casă, am adaugat suplimentar în circulație, în zilele de duminică, trenul IR 1730, cu plecare din Brașov la ora 17:55 și sosire în București Nord la ora 20:32”, a anunțat CFR Călători.

Durata de parcurs a noului tren este de 2 ore și 37 minute și are opriri în stațiile: Predeal, Azuga, Bușteni, Sinaia, Comarnic, Câmpina, Ploiești Vest.

CFR Călători susține că astfel, pe ruta Brașov – București Nord în intervalul orar cel mai solicitat 17:00 – 19:00, turiștii au la dispoziție 3 trenuri.

Noul tren va fi format din vagoane modernizate în anul 2020, ceea ce asigură o capacitate de transport sporită și servicii de calitate superioară, susțin reprezentanții companiei de transport. De asemenea, acesta va avea și un vagon prevăzut cu spaţiu pentru biciclete.

„Biletele de tren sunt accesibile tuturor prin gama variată de oferte comerciale: reducere de 10% prin oferta dus-întors, până la 10% la cumpărarea cu anticipație, 25% la cumpărarea în baza cardului TrenPlus, până la 35% reducere la Biletul de weekend, reduceri de weekend pe Valea Prahovei de până la 56%, etc”, a mai anunțat CFR Călători.

Sursa: Mediafax

Citește mai departe

EVENIMENT

Bărbat în stare gravă după ce a fost prins într-un utilaj agricol, la o casă din Cluj-Napoca

Publicat

Două autospeciale și un echipaj SMURD au intervenit, pentru a salva un bărbat ale cărui picioare au fost prinse într-un utilaj agricol, în timp ce acesta desfășura activități agricole într-o gospodărie situată pe str. Oașului din municipiul Cluj-Napoca.

Pompierii au găsit bărbatul, în vârstă de circa 50 de ani, cu traumatisme extrem de grave la nivelul ambelor membre inferioare, în stare de conștiență și cooperant.

Astfel, au acționat imediat pentru eliberarea bărbatului din priza realizată între angrenajele utilajului prin tăierea elementelor metalice ale utilajului agricol și predarea acestuia echipajului SMURD.

Ulterior victima a fost stabilizată și sedată, iar apoi a fost transportat cu o parte din utilajul agricol la Unitatea de Primiri Urgențe, astfel încât să poată fi scoase celelalte elemente din utilajul agricol prin proceduri chirurgicale și să-i fie acordate îngrijiri de specialitate.

Citește mai departe

EVENIMENT

Un tânăr s-a aruncat de pe clădirea căminului unde locuia

Publicat

Un tânăr s-a aruncat în gol, vineri, de pe clădirea căminului unde locuia în Sectorul 3 al Capitalei.

Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei, Ciprian Romaşcanu, şi maior Adrian Dinu din cadru ISU Bucureşti vor susţine o declaraţie de presă de la faţa locului, a anunţat Biroul de presă al Direcţiei Generale a Poliţiei Municipiului Bucureşti. AGERPRES/

Citește mai departe

EVENIMENT

Bucureștiul intrat în scenariul roșu, după ce rata de infectare depășește 3 la mie

Publicat

Bucureștiul intrat în scenariul roșu, după ce rata de infectare a depășit 3 la mia de locuitori.

Rata de infectare în Capitală a ajuns la 3,05 la mia de locuitori, în condițiile în care joi era în zona „galbenă”, cu o incidență de 2,79 la mie.

Potrivit reglementărilor, la rata de incidenţă peste 3 la mie se închid restaurantele la interior, cinematografele, teatrele, sălile de jocuri de noroc. Deciziile de restricţionare a activităţilor trebuie luate de Comitetului Municipal pentru Situaţii de Urgenţă.

În zona „roşie” mai sunt judeţul Timiş urcă la o incidenţă de 5,50 cazuri de infectări cu SARS-CoV-2 la mia de locuitori, Brașov – 3,25, Cluj – 3,60 și Ilfov – 3,31.

Maramureșul a ieșit din scenariul roșu, cu o rată de 2,98.

Sursa: Mediafax

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate