EVENIMENT
Google a adus în România Market Finder, instrumentul dedicat IMM-urilor care vor să-şi extindă afacerile în străinătate
Întreprinderile Mici şi Mijlocii (IMM) din România au posibilitatea să-şi extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienţi şi creşterea vânzărilor online peste graniţe, prin intermediul Market Finder, un nou instrument prezentat, joi, în premieră, de Google România.
Platforma oferă gratuit ghiduri, materiale video şi sfaturi pentru a facilita primii paşi ai companiilor către export şi pieţele externe.
Conform Google România, pentru 60% dintre companiile care doresc să exporte, lipsa de informaţii despre pieţele externe este principala provocare. În acest sens, o companie are nevoie de informaţii de bază înainte de a-şi alege piaţa, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele şi serviciile pe care le oferă.
Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-şi extindă afacerile în străinătate, în contexul în care companiile trebuie să cunoască anumite date precum dimensiunea pieţei, structura acesteia, cine sunt potenţialii clienţi şi cât sunt dispuşi să plătească, precum şi informaţii despre competitori.
Reprezentanţii gigantului american precizează că există mai mulţi paşi pe care companiile trebuie să le urmeze accesând Market Finder şi pentru a exporta.
Astfel, o primă etapă ar fi găsirea celor mai bune pieţe de export, iar după ce este introdusă în platforma adresa web a afacerii, aplicaţia va sugera pieţele cele mai potrivite către care compania ar putea să-şi exporte bunurile şi serviciile. Mai departe, va fi afişat numărul de căutări lunare pe Google pentru produsul vândut de către firmă, precum şi dimensiunea potenţială a pieţei. Market Finder va analiza gradul de utilizare a internetului, datele demografice şi venitul disponibil, oferind indicatori clari şi informaţii detaliate despre potenţialul fiecărei pieţe.
Pasul 2 constă în pregătirea afacerii pentru pieţele globale. La această etapă, Market Finder cuprinde instrumente de localizare, ghiduri şi sfaturi care arată cum să comunici eficient către o nouă piaţă, indiferent de limbă, obiceiuri şi preferinţe de plată. „Resursele de logistică prezintă regulile internaţionale pentru livrări şi transport din piaţa aleasă. Ghidul plăţilor explorează multitudinea opţiunilor de plată disponibile global şi sugerează care sunt cele mai potrivite pentru fiecare piaţă”, notează Google România.
În final, dar nu în cele din urmă, etapa a treia a procesului parcurs pe Market Finder ajunge la găsirea de noi clienţi. Market Finder oferă resurse de pregătire în digital marketing pentru ca utilizatorii să poată găsi afacerea atunci când o caută. De exemplu, arată cum să creeze campanii de publicitate eficiente şi ţintite către piaţa aleasă, printr-o serie de studii de caz, ghiduri şi materiale video.
Oficialii Google România au lansat, tot joi, alături de Market Finder, şi proiectul „Exportă cu Google Atelierul Digital”, un program naţional gratuit adresat antreprenorilor români care doresc să îşi extindă afacerea peste graniţe.
Programul constă în ateliere de export şi consultanţă gratuită în hub-urile Google din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara şi Iaşi. Prin intermediul acestei iniţiative, antreprenorii vor învăţa cum să pună bazele unei strategii de export potrivite pentru afacerea lor şi cum să o implementeze.
Înscrierile se fac începând de din această săptămână, completând formularul dedicat la adresa https://events.withgoogle.com/export/registrations/new/.
Larry Page şi Sergey Brin au fondat Google în anul 1998. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajaţi la nivel global, oferind o gamă largă de produse şi platforme populare ca: Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube. În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)
EVENIMENT
Târgul de Crăciun din Aiud se deschide în 5 decembrie. Patinoar, standuri cu produse locale, spectacole
Târgul de Crăciun din Aiud se deschide în 5 decembrie. Primăria Aiud anunță că este amenajat patinoarul și vor fi standuri cu produse locale, spectacole și ateliere cu activități pentru copii.
Deschiderea oficială a Târgului de Crăciun la Aiud va fi în 5 decembrie, de la ora 17.00, în centrul municipiului.
Reprezentanții primăriei spun că este amenajat cel mai mare patinoar din Aiud de până acum.
Programul târgului include:
- „Atelierul lui Moș Crăciun” –…
Citește mai mult pe Alba24.ro
Wonderland Resort a fost vineri seară locul unui eveniment deosebit, Wonder Events Fair, ediția III, cea mai extinsă și complexă ediţie de până acum. Wonder Events Fair, ediția III, cea mai extinsă și complexă de până acum: peste 150 de furnizori sunt prezenți între 20 și 23 noiembrie la târgul de evenimente de la Wonderland Resort.
Artista Oana Radu va susține un concert live și va face dezvăluiri despre nunta…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Pragul maxim pentru despăgubiri privind RCA în caz de faliment al asigurătorului, eliminat din lege. Ce spune vicepreședintele ASF
O modificare de lege prevede eliminarea pragului maxim de 500.000 de lei pentru despăgubirile date de Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA) – daune acoperite de RCA, în cazul în care compania de asigurare iese de pe piață.
Vicepreședintele Autorității de Supraveghere Financiare (ASF), Sorin Mititelu, responsabil pentru sectorul asigurărilor, a explicat, într-o declarație pentru Mediafax, care sunt principalele avantaje ale noii legi pentru asigurații RCA.
Sunt câteva sute de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
Atmosferă de mare sărbătoare în Cluj-Napoca, unde, în prezenţa a sute de oameni, au fost aprinse vineri seară luminile festive, în Piaţa Unirii.
Planetă Crăciun vă aşteaptă
Cluj-Napoca a intrat în atmosfera sărbătorilor vineri seară, când Planeta Crăciun, conceptul Târgului de Crăciun creat de UNTOLD Universe, a aprins oficial luminile festive în Piața Unirii. Seara continuă cu concertul Paulei…
Citește mai mult pe Cluj24.ro



