EVENIMENT
Google a adus în România Market Finder, instrumentul dedicat IMM-urilor care vor să-şi extindă afacerile în străinătate

Întreprinderile Mici şi Mijlocii (IMM) din România au posibilitatea să-şi extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienţi şi creşterea vânzărilor online peste graniţe, prin intermediul Market Finder, un nou instrument prezentat, joi, în premieră, de Google România.
Platforma oferă gratuit ghiduri, materiale video şi sfaturi pentru a facilita primii paşi ai companiilor către export şi pieţele externe.
Conform Google România, pentru 60% dintre companiile care doresc să exporte, lipsa de informaţii despre pieţele externe este principala provocare. În acest sens, o companie are nevoie de informaţii de bază înainte de a-şi alege piaţa, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele şi serviciile pe care le oferă.
Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-şi extindă afacerile în străinătate, în contexul în care companiile trebuie să cunoască anumite date precum dimensiunea pieţei, structura acesteia, cine sunt potenţialii clienţi şi cât sunt dispuşi să plătească, precum şi informaţii despre competitori.
Reprezentanţii gigantului american precizează că există mai mulţi paşi pe care companiile trebuie să le urmeze accesând Market Finder şi pentru a exporta.
Astfel, o primă etapă ar fi găsirea celor mai bune pieţe de export, iar după ce este introdusă în platforma adresa web a afacerii, aplicaţia va sugera pieţele cele mai potrivite către care compania ar putea să-şi exporte bunurile şi serviciile. Mai departe, va fi afişat numărul de căutări lunare pe Google pentru produsul vândut de către firmă, precum şi dimensiunea potenţială a pieţei. Market Finder va analiza gradul de utilizare a internetului, datele demografice şi venitul disponibil, oferind indicatori clari şi informaţii detaliate despre potenţialul fiecărei pieţe.
Pasul 2 constă în pregătirea afacerii pentru pieţele globale. La această etapă, Market Finder cuprinde instrumente de localizare, ghiduri şi sfaturi care arată cum să comunici eficient către o nouă piaţă, indiferent de limbă, obiceiuri şi preferinţe de plată. „Resursele de logistică prezintă regulile internaţionale pentru livrări şi transport din piaţa aleasă. Ghidul plăţilor explorează multitudinea opţiunilor de plată disponibile global şi sugerează care sunt cele mai potrivite pentru fiecare piaţă”, notează Google România.
În final, dar nu în cele din urmă, etapa a treia a procesului parcurs pe Market Finder ajunge la găsirea de noi clienţi. Market Finder oferă resurse de pregătire în digital marketing pentru ca utilizatorii să poată găsi afacerea atunci când o caută. De exemplu, arată cum să creeze campanii de publicitate eficiente şi ţintite către piaţa aleasă, printr-o serie de studii de caz, ghiduri şi materiale video.
Oficialii Google România au lansat, tot joi, alături de Market Finder, şi proiectul „Exportă cu Google Atelierul Digital”, un program naţional gratuit adresat antreprenorilor români care doresc să îşi extindă afacerea peste graniţe.
Programul constă în ateliere de export şi consultanţă gratuită în hub-urile Google din Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara şi Iaşi. Prin intermediul acestei iniţiative, antreprenorii vor învăţa cum să pună bazele unei strategii de export potrivite pentru afacerea lor şi cum să o implementeze.
Înscrierile se fac începând de din această săptămână, completând formularul dedicat la adresa https://events.withgoogle.com/export/registrations/new/.
Larry Page şi Sergey Brin au fondat Google în anul 1998. De atunci, compania a crescut la peste 50.000 de angajaţi la nivel global, oferind o gamă largă de produse şi platforme populare ca: Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube. În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)
EVENIMENT
Bărbat din Alba Iulia, aflat sub control judiciar, surprins la furat băuturi alcoolice dintr-un magazin. A fost prins de jandarmi

Bărbat sub control judiciar din Alba Iulia, surprins la furat băuturi alcoolice dintr-un magazin. A fost identificat de jandarmi.
Inspectoratul de Jandarmi Județean Alba a transmis vineri că, în jurul orei 16:50, patrula de jandarmi aflată în serviciul de patrulare a fost alertată de către o angajată a unui magazin din cartierul Cetate care le-a transmis verbal faptul că un bărbat a sustras o sticlă de 0,2 litri de băutură alcoolică fără a o achita.
Aceasta le-a pus la…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Alin Tișe, după alegeri: Când cei care conduc nu mai pleacă, devin ziduri de piatră înalte, ridicate în jurul libertății

Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
”Cu viața mea, apăr viața!”: Rezultatele concursului cu tematica de protecție civilă, organizat pentru elevii din Alba

”Cu viața mea, apăr viața!”: Reprezentanții ISU Alba au anunțat rezultatele concursului cu tematica de protecție civilă în care elevii din școlile gimnaziale și licee își consolidează cunoștințele și deprinderile în situații de urgență.
Concursul a constat în 3 probe, una teoretică și două practice, respectiv transportul asistat al unui accidentat așezat pe targă și deplasarea cu masca pe figură într-un raion de obstacole.
Toți elevii au dat dovadă de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Cât va costa pasajul subteran propus în zona Stadion din Alba Iulia. Indicatorii tehnico-economici, la aprobat în ședința CL

Cât va costa pasajul subteran propus în zona Stadion din Alba Iulia. Pasajul subteran care urmează să fie realizat pe strada Calea Moților din Alba Iulia, la intersecția dintre B-dul Revoluției 1989 și B-dul Republicii, va costa peste 82,7 milioane de lei.
Consilierii locali din Alba Iulia vor avea de aprobat în ședința din 29 mai documentația tehnico-economică – faza SF și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul „Decongestionare trafic intrare N-V municipiul Alba…
Citește mai mult pe Alba24.ro