ACTUALITATE
H&M schimbă strategia şi va testa vânzarea de produse aparţinând unor alte branduri

Grupul suedez Hennes & Mauritz AB a anunţat luni că principalul său lanţ de magazine H&M, responsabil pentru cea mai mare parte din vânzările grupului, va testa vânzarea de articole şi mărci externe, transmite Reuters.
Decizia reprezintă o modificare semnificativă a strategiei pentru H&M şi totodată un posibil pas spre concurenţa directă cu retalierii online care vând mai multe branduri precum grupul german Zalando şi cel britanic ASOS.
Un purtător de cuvânt al grupului a precizat că o completare a brandului H&M cu branduri externe va atrage noi cumpărători, dar a refuzat să ofere mai multe detalii cu privire la aceste teste.
Hennes & Mauritz AB, al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial după Inditex, se confruntă cu o scădere a profiturilor pentru al treilea an, din cauza declinului vânzărilor la magazinele fizice ale mărcii principale H&M.
Alţi mari retaileri de articole de îmbrăcăminte au început deja să vândă produse aparţinând altor mărci, cum este cazul grupului britanic Next plc, al cărui site de Internet s-a transformat în ultimul deceniu dintr-un site dedicat unui singur brand într-un agregator de articole de încălţăminte şi îmbrăcăminte provenite de la diferiţi furnizori.
Grupul suedez Hennes & Mauritz AB are şapte branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Arket şi H&M Home.
Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia. AGERPRES
ACTUALITATE
Aproximativ 70 de copii au fost părăsiți în maternități și unități sanitare, în primul trimestru din 2025

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai mult pe Botosani24.ro