Connect with us

EVENIMENT

Munca de acasă şi şcoala online se văd şi în factura de electricitate

Publicat

Work from home-ul din pandemie a dus consumul casnic de energie la un nivel record, acesta crescând cu 5% în 2020, în timp ce industria a frânat piaţa totală.

Consumatorul casnic a devenit vedeta sistemului energetic în 2020, munca şi şcoala de acasă sau pasiunea descoperită pentru gastronomie ducând cererea de energie din domeniul rezidenţial la volume record.

Iar lucrurile nu se vor schimba din moment ce toţi mai mulţi anagajatori au anunţat că şi după pandemie se va menţine un program de lucru hibrid, la cererea miilor de salariaţi. Astfel concurenţa pe piaţa furnizorilor pentru micii consumatori va creşte, spun oamenii din sector, scrie Ziarul Financiar.

Citește și Factură șocantă la energie electrică, primită de o familie din Alba Iulia. Suma de plată: peste 27.800 de lei

Potrivit datelor din raportul Autorităţii Naţionale de Reglementare din domeniul Energiei (ANRE), consumul intern de energie s-a redus anul trecut cu circa 3%, dar „de vină“ a fost industria, puternic lovită de criza sanitară.

Odată cu instituirea măsurilor de carantină, cu trecerea şcolii online şi a aplicării la nivel naţional a strategiilor de muncă de acasă, consumul casnic a crescut însă semnificativ, cu 5% după cum arată tot datele ANRE. Mai mult, sistemele hibride promovate de tot mai mulţi angajatori vor face ca această tendinţă să se menţină pe termen lung.

„Având în vedere evoluţia acestui format de lucru hibrid, consumatorii casnici se vor focusa mai mult pe eficientizarea costurilor pentru energia electrică consumată. Odată cu liberalizarea pieţei de energie, concurenţa din partea furnizorilor a sporit“, explică reprezentanţii furnizorului de energie Restart Energy.

Sursă: Mediafax

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Goto, cea mai tare din parcare. Şi aici sunt banii dumneavoastră

Publicat

goto 2.jpeg






Goto Parking SRL. Firma aceea care are parcarea scumpă de la Aeroportul Cluj. Şi probabil tocmai pentru că e scumpă, Goto Parking a realizat un profit frumos în ultimii ani. Ba s-a şi vândut bine, cu 3 milioane de euro.

 

Scurtă istorie a parcării Aeroportului Cluj

 

Istoria la Cluj a Goto Parking şi implicit a parcării de la aeroport începe prin 2019, dar cu o altă firmă, UTI Facility…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Accident pe Splaiul Independenței din Cluj-Napoca. Un șofer străin nu a acordat prioritate. O femeie a ajuns la spital

Publicat

whatsapp image 2025 11 06 at 14.30.25.jpeg






Polițiștii Biroului Rutier Cluj-Napoca au fost sesizați, joi, despre producerea unui accident rutier pe strada Splaiul Independenței.

Din primele cercetări efectuate la fața locului a rezultat faptul că un tânăr de 25 de ani, cetățean străin, care conducea un autoturism din direcția străzii Plopilor, nu ar fi acordat prioritate de trecere unui autoturism care circula pe Splaiul Independenței, la volanul căruia…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Camelia Potec, după vizita la Complexul de Natație Cluj: Poate fi omologat internațional, cred în potențialul proiectului

Publicat

collage 1.jpg






Complexul de Natație aflat în construcție la Cluj-Napoca va putea găzdui competiții internaționale de înot și sărituri în apă, spune Camelia Potec, președinta Federației Române de Natație și Pentatlon Modern, care a vizitat joi șantierul și afirmă că lucrările sunt în grafic pentru finalizarea din 2026.

„Există condiții pentru omologare internațională”

Camelia Potec a declarat, într-o…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

De Black Friday, un „LIFETIME Pass” la UNTOLD costa 51.000 de lei. Câți ani acoperă și pentru cine merită cu adevărat

Publicat

untold x 3.jpg






Un „lifetime pass” la UNTOLD, de fapt un abonament valabil 25 de ediții consecutive, a apărut de Black Friday pe eMAG la prețul de aproximativ 51.028 de lei.

Comparat cu prețul actual al unui abonament general de 1.742,63 lei, suma acoperă aproape trei decenii de participare la festival. Însă oferta ridică întrebarea: pentru cine e, cu adevărat, rentabilă?

Cât înseamnă, în realitate, „o viață de…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe