Connect with us

EVENIMENT

Organizaţia Germană pentru Turism: Germania, pe locul 3 în preferinţele de călătorie ale românilor

Publicat

Germania se află pe locul 3 în preferinţele de călătorie ale românilor, iar în 2021 au fost înregistrate peste 900.000 de înnoptări ale turiştilor români şi o creştere procentuală cu 15% faţă de anul anterior, a anunţat, miercuri, managerul de marketing pentru România al Organizaţiei Germane pentru Turism (DZT), Cristian Sallai, într-o conferinţă de presă.

„Germania este destinaţia de călătorie numărul 1 în Europa în preferinţele mai multor ţări din Europa printre care Austria, dar şi Danemarca, olandezii în principal, Polonia, Turcia, Elveţia. Şi din ţările pe care le păstorim noi, biroul nostru regional, Croaţia şi Bosnia şi Herţegovina au pe locul 1 în preferinţele de călătorie externe Germania. Pentru români este încă pe locul 3, dar suntem foarte mândri şi de acel loc trei pentru că ştim că din punct de vedere cultural avem bineînţeles legături mai puternice cu zona latină a Europei şi de aceea ne bucurăm să avem şi Germania în top 3 preferinţe externe ale românilor”, a spus Cristian Sallai.

El a afirmat că până 2019 Germania a reuşit să aibă o creştere spectaculoasă, aproape o triplare a numărului de înnoptări pe partea vizitatorilor străini din 1993. În 2019 a fost atins pragul de 89,9 de milioane, dar în 2020 a coborât la 32 de milioane de înnoptări şi la 31 de milioane în 2021.

Organizaţia Germana pentru Turism a înregistrat peste 900.000 de înnoptări ale turiştilor români anul trecut, cu 15% mai multe decât în 2020. Aproximativ 37% dintre vizitele românilor în Germania au ca destinaţie vacanţa şi petrecerea timpului liber, 32% călătoresc în interes de afaceri şi 30% îşi vizitează prietenii şi familia.

Ambasadorul Germaniei la Bucureşti, Peer Gebauer, a declarat că turismul a fost afectat în perioada pandemiei, dar şi-a exprimat speranţa că situaţia a fost depăşită şi a sosit timpul pentru noi călătorii. Peer Gebauer a afirmat că atât România cât şi Germania au multe lucruri minunate de oferit.

Conform unui studiu realizat de o platformă de rezervări online, 83% dintre europeni consideră călătoriile sustenabile vitale şi 61% spun că pandemia i-a făcut să îşi dorească să călătorească mai sustenabil în viitor, potrivit unui comunicat de presă al Organizaţiei Germane pentru Turism. Germania este pionieră în turismul sustenabil şi ocupă locul 2 ca destinaţie preferată de europeni pentru călătoriile în natură, acestea reprezentând cel mai popular tip de vacanţă în Germania. Interesul crescut pentru vacanţele în natură se vede şi în planurile de călătorie ale turiştilor români. Cu toate acestea, conform datelor Organizaţiei Germane pentru Turism, cei mai mulţi români (52%) călătoresc în Germania pentru vacanţe urbane şi culturale. Bugetul mediu al turiştilor români care călătoresc în Germania a fost anul trecut de 589 euro.

O treime din suprafaţa Germaniei este sub protecţie specială, ca Parc Natural sau Parc Naţional: 16 parcuri naţionale, 104 parcuri naturale, 16 rezervaţii ale biosferei UNESCO. În Germania sunt 300.000 km de trasee marcate de mers pe jos, peste 76.000 km de trasee pentru biciclete şi 350 de staţiuni balneare certificate. Aceste rute sunt întinse pe întreg teritoriul Germaniei şi sunt extrem de diverse. Traversează zone rurale sau urbane şi facilitează experienţe culturale şi culinare deosebite.

Germania dispune de una dintre cele mai eficiente infrastructuri turistice pentru turism de agrement: 14 localităţi din Germania sunt certificate ca destinaţii de călătorie sustenabile, peste 1.300 de opţiuni de cazare sunt certificate pentru o vacanţă sustenabilă şi peste 5.800 unităţi oferă cazare pentru biciclişti de tipul „Bed & Bike”.

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică” naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public-privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. DZT are 30 de reprezentanţe în diferite ţări. Agerpres

 

Urmărește știrile romania24.ro pe Google News


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

EVENIMENT

FOTO, VIDEO: Misiune contracronometru pentru salvarea unei bătrâne căzută într-o fântână, în Olt

Publicat

fotoolt

Misiune contracronometru pentru salvarea unei bătrâne de 82 de ani căzută într-o fântână de 10 metri, în localitatea Pleșoiu, județul Olt.

Salvatorii intervin cu o mașină de stingere, o autoscară cu braț mobil care permite intervenția sub nivelul solului, un container multirisc și 3 buldoexcavatoare. Totodată, la locul intervenției se află și un echipaj de prim ajutor.

Victima este cooperantă, iar pentru menținerea nivelului de oxigen, pompierii introduc aer comprimat în spațiul unde aceasta se află.

 

FOTO, VIDEO: Misiune contracronometru pentru salvarea unei bătrâne căzută într-o fântână, în Olt: femeia a fost scoasă în viață

 

Fântâna are adâncimea de aproximativ 10 metri și diametru de aproximativ 40 de centimetri. Din cauza diametrului foarte mic, se acționează cu cele două buldoexcavatoare, pentru îndepărtarea pământului și extragerea tuburilor, informează ISU Olt.

Bătrâna a fost scoasă vie din fântână. Are hipotermie și este transportată la UPU Slatina de echipajul cu medic de la Serviciul Județean de Ambulanță Olt.

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO: Camion parcat direct într-un stâlp, gard și anexa unui imobil, în Neamț

Publicat

n

Un șofer în vârstă de 55 de ani, din Borca, județul Neamț, în timp ce se deplasa pe DC 155 B, în Vânători-Neamț, din direcția Târgu-Neamț spre Pipirig ar fi pierdut controlul asupra autoutilitarei, a părăsit partea carosabilă, acroșând un stâlp de iluminat, gardul și anexa unui imobil.

nn

 

Din fericire, în urma accidentului au rezultat doar pagube materiale.

Acesta a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ.

n

 

Conform unor surse, ar fi explodat un caciuciuc.

Conducătorul auto, a fost sancționat contravențional, cu amendă în cuantum de 870 lei.

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO: Apar lacrimile operatorilor economici sancționați. Control sever la un mare mall din București

Publicat

anpc2

Produse expirate, vitrine murdare, gândaci și muște unde se vând prăjituri și pâine sau în spații de gătire, materii prime sau semipreparate fără eticheta cu elementele de identificare și multe alte nereguli au găsit comisarii ANPC la Mall Băneasa. Amenzile depășesc 180.000 de lei.

anpc2

 

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a controlat miercuri Mall Băneasa București, pentru a verifica modul în care acestea respectă drepturile consumatorilor prevăzute de lege.

”În urma fiecărei acțiuni de control, apar lacrimile operatorilor economici sancționați. Ba pandemia, ba că plouă afară, ceva s-a întâmplat, iar ei nu au putut să se adune și să respecte legea și, automat, consumatorul. Mă gândeam să implementăm caselor de marcat o opțiune și să emită odată cu bonul fiscal și un șervețel de șters lacrimile pentru a le aduce aminte comercianților cât de mult încasează, dar de cheltuit pentru a-și întreține afacerea, nu prea cheltuie. În loc să caute scuze, mai bine ar căuta soluții de a ține lucrurile în ordine. Vor urma, pe rând, toate mallurile din București.
Poate învață unii de la alții, iar, împreună, să înțeleagă că cei care le aduc bani trebuie și respectați nu numai încasați”, spune Horia Constantinescu, președintele ANPC.

 

FOTO: Apar lacrimile operatorilor economici sancționați. Control sever la un mare mall din București: amenzi

anpc5

În urma controlului, au fost date amenzi de 187.000 lei și s-a dispus oprirea temporară a prestării serviciilor pentru 10 operatori economici, până la remedierea deficiențelor, verificările aflându-se în plină desfășurare.

FOTO: Apar lacrimile operatorilor economici sancționați. Control sever la un mare mall din București: nereguli

anpc3

Conform unui comunicat remis joi de ANPC, Neregulile constatate de comisari au fost:

– Comercializarea unor produse cu data limită de consum depașită
– Utilizarea unor vitrine și agregate frigorifice, de expunere a mărfii și de depozitare, neigienizate, sub tăvile metalice aflându-se acumulari masive de praf, grăsime, zone de vopsea exfoliată și rugină.
– Prezenta insectelor (gândaci și muște), la raionul de comercializare a produselor de cofetarie și pâine sau în spații de gătire
– comercializarea de legume și fructe cu modificări organoleptice
– Deficiențe de etichetare la unele produse cosmetice
– Emiterea unor certificate de garanție completate eronat
– Utilizarea unor materii prime sau semipreparate fără eticheta cu elementele de identificare și caracterizare și cu data limită de consum
– Folosirea unor preparate finite calde păstrate in agregate frigorifice
– Colectarea reziduală realizată îin recipiente fără capac
– Utilizarea unor ustensile de bucătărie neprofesionale, precum și a unor recipiente de plastic neigienizate corespunzător
– Folosirea unor electrocasnice profesionale (ex.: prăjitor de pâine), cu un grad avansat de uzură, cu rugină, resturi alimentare
– Utilizarea unor cântare de bucătărie neverificate și neomologate metrologic
– Lipsa din lista meniu a alergenilor și a ingredientelor care pot provoca intoleranțe
– Utilizarea unui spațiu de gătire neigienizat, cu pereți ciobiți, murdari, cu acumulare de materii organice în spațiile dintre aparatele de gătit și pereți, neechiparea adecavată a personalului din bucătărie
– Comercializarea înghețatei ambalate, fără nici un element de identificare, în stare decongelată, fără respectarea lanțului termic
– Nerespectarea regimului de temperatură pentru păstrarea preparatelor pe masa caldă, adică la minimum 60 grade Celsius
– Utilizarea unor vase de preparare neigienizate, cu strat gros de arsură, cu grad avansat de uzură
– Depozitarea unor produse direct pe paviment
– Folosirea unor ouă depozitate la temperatura mediului ambiant
– Deficiențe de etichetare la comercializarea bijuteriilor din metale prețioase (fără a avea pe etichetă trecut gramajul și fără a informa consumatorii în legatură cu natura și caracteristicile pietrelor)
– Nerespectarea condițiilor igienico – sanitare, în saloanele de frumusețe
– Lipsa traducerii în limba română
– Lipsa informațiilor și a emiterii formularelor de schimb valutar. MEDIAFAX

Citește mai departe

EVENIMENT

Franța a anunțat când se termină noul val de infecții COVID

Publicat

test antigen covid pixabay.jpg

Noul val de infecții COVID-19 din Franța, alimentat de variantele noi ale bolii, ar trebui să atingă punctul culminant spre sfârșitul lunii iulie, a declarat joi Jean-Francois Delfraissy, principalul consilier științific al guvernului francez.

`Vârful nu este încă aici, acest vârf al infecțiilor va fi probabil pentru sfârșitul lunii iulie”, a declarat Delfraissy pentru postul de radio RTL, conform Reuters.

„Apoi, varianta BA.5 va reapărea, dacă nu va fi depășită de o altă variantă …în toamnă”, a adăugat el.

Franța a raportat noi 124.724 de infecții cu coronavirus în ultimele 24 de ore, față de 77.967 în urmă cu o săptămână.

 

Franța a anunțat când se termină noul val de infecții COVID: masca în zonele aglomerate

 

De asemenea, guvernul francez a recomandat săptămâna aceasta ca oamenii să înceapă să poarte din nou măști de protecție în zonele aglomerate, în special în transportul public, pentru a contracara ultima creștere a numărului de cazuri de COVID. MEDIAFAX

Citește mai departe