ACTUALITATE
Peste 1.000 de articole vestimentare se transformă în fapte bune, la târgul ReClothing, din Iulius Mall Cluj

Târgul de haine ReClothing revine la Iulius Mall Cluj. Astfel, în perioada 23 – 26 martie 2023, peste 1.000 de articole vestimentare, în stare excelentă, vor fi disponibile în zona H&M și își așteaptă noii proprietari. Banii din vânzări sunt redirecționați în scopuri caritabile, iar anul trecut s-au strâns aproximativ 10.000 de euro ce au fost investiți în educație și campanii umanitare.
În weekend, la eveniment vor avea loc și ateliere, întâlniri interesante, dar și o tombolă, unde fiecare cumpărător poate câștiga, pe loc, premii surpriză. Detalii găsești pe pagina de Facebook ReClothing…
Citește mai mult pe Cluj24.ro

Potrivit anunțului făcut vineri de către BBC, cea de-a 67-a ediție a concursului Eurovision, care s-a desfășurat recent în Liverpool, a atras atenția a 162 de milioane de telespectatori. De asemenea, BBC a evidențiat creșterea audienței evenimentului pe rețelele sociale, conform transmisiei AFP.
Regatul Unit a găzduit ediţia din acest an a Eurovision în locul Ucrainei, ţară câştigătoare în urmă cu un an, care însă nu a putut organiza competiţia din cauza războiului cu Rusia.
Concursul „nu a fost niciodată atât de popular”, susţine într-un comunicat Noel Curran, directorul European Broadcasting Union (EBU), care reuneşte instituţiile media care difuzează evenimentul.
Audienţa transmisă de organizatori cuprinde telespectatorii din 38 de ţări, unde concursul a fost transmis.
În Regatul Unit, 9,9 milioane de persoane au urmărit finala, ce a avut loc la 13 mai, în creştere cu 12% faţă de 2022, reprezentând o cotă de audienţă de 63%.
Concursul Eurovision a fost urmărit de 162 de milioane de telespectatori. În Suedia, 2,3 milioane de oameni au urmărit finala
În Suedia, ţara concurentei câştigătoare, Loreen (cu piesa „Tattoo”), 2,3 milioane de oameni au urmărit finala, reprezentând o cotă de audienţă de 82,3%.
În mod tradiţional, concursul Eurovision este foarte popular în ţările nordice, menţionează AFP.
Competiţia a fost foarte urmărită şi pe internet, cu 7,6 milioane de spectatori pe YouTube, dintre care 3,2 milioane pentru semifinalele organizate pe 9 şi respectiv 11 mai.
Eurovisionul a fost urmărit şi pe TikTok de 4,8 milioane de persoane, iar clipurile video cu haştagul #Eurovision au adunat nu mai puţin de 4,8 miliarde de vizionări în perioada 30 aprilie – 15 mai, conform AFP.
În premieră la ediţia din acest an, persoanele care nu locuiesc în una dintre cele 37 de ţări participante au putut vota pentru concurentul preferat. Astfel au fost înregistrate voturi provenite din peste 100 de ţări neparticipante la concurs, printre care SUA, Canada, Kosovo, Luxemburg sau Noua Zeelandă.Agerpres

Potrivit prognozei speciale emise de Administrația Națională de Meteorologie pentru Capitală, vineri se așteaptă condiții meteorologice instabile în București, cu ploi și vânt.
Astfel, până vineri la ora 23.00, vor fi perioade cu înnorări accentuate, averse torențiale, descărcări electrice și intensificări de scurtă durată ale vântului, cu viteze la rafală de 50-60 km/h.
Temperatura maximă va fi de 25-26 de grade.
(sursa: Mediafax)