Connect with us

ACTUALITATE

Poliţia din Brazilia a confiscat 33 de tone de marijuana, cea mai mare captură de droguri din ţară

Publicat



Sursă foto: arhivă

Poliţia din Brazilia a confiscat 33,3 tone de marijuana, cea mai mare captură de droguri din ţară, a anunţat Ministerul Justiţiei, relatează dpa.

Pachetele cu droguri au fost găsite într-un camion în apropiere de Maracaju, în statul Mato Grosso do Sul, aflat la graniţa cu Paraguay şi Bolivia.

Valoarea drogurilor a fost estimată la 50 de milioane de reali (9 milioane de dolari).

Două persoane au fost arestate.

Originea şi destinaţia drogurilor nu sunt cunoscute, însă Paraguay este considerat unul dintre cei mai mari producători de marijuana din America Latină. Majoritatea drogurilor sunt introduse în Brazilia, Uruguay şi Argentina.  AGERPRES


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


ACTUALITATE

ASF a trimis oficial în faliment compania City Insurance

Publicat

Pentru că nu a venit nimeni să o salveze cu bani (150 mil. euro în prima etapă), ASF a trimis oficial în faliment compania City Insurance, cel mai mare asigurator de RCA din România care avea o cotă de piaţă de 45% şi avea emise 3 milioane de poliţe.

Autoritatea de Supraveghere Fianciară (ASF) a anunţat vineri seară că va trimite în faliment compania de asigurări City Insurance, cel mai mare asigurator RCA din România cu o cotă de piaţa de 45%, ca urmare a faptului că nu a venit niciun investitor să o salveze, iar indicatorii de capital nu au fost restabiliţi, scrie Ziarul Financiar.

Acest faliment era aşteptat de piaţa asiguratorilor de mai mult timp având în vedere situaţia de la City Insurance.

În urma controlului, inclusiv internaţional, din primăvara acestui an, ASF a constatat că anumite extrase de cont prezentate de City Insurance erau false, iar banii nu existau.

ASF spune că toate falsurile găsite în companie au fost semnalate organelor de anchetă.

City Insurance era o companie deţinută Dan Odobescu, cumnatul fostului premier Adrian Năstase, şi de investitorii italieni.

City Insurance a crescut exponenţial după falimentul Astra Asigurări, o altă companie care vindea RCA, dar care a avut o situaţie finaciară dezastruoasă.

Creşterea City Insurance a fost exponenţială, astfel încât a ajuns să deţină aproape jumătate din piaţa RCA din România pentru că vindea aceste poliţe cu cel mai mic preţ.

Euroins, al doilea jucător de pe piaţa de RCA cu o cotă la fel de mare, a primit infuzie de capital şi pentru moment merge înainte. MEDIAFAX

Citește mai departe

ACTUALITATE

Care au fost cele mai accesate aplicaţii de către copii, în această vară

Publicat

Copiii care folosesc dispozitive Android au petrecut cel mai mult timp pe YouTube (32,9%), în această vară, platformă urmată de TikTok (19%) şi WhatsApp (16%), relevă rezultatele unei cercetări realizate de Kaspersky.

Potrivit analizei, constatarea evidenţiază diferenţa dintre noile procente şi tendinţa observată din noiembrie 2020 până în aprilie 2021, când ponderea utilizării TikTok era de 14,9%, în timp ce WhatsApp se situa la 18,1%.

Principalele activităţi de interes pentru copii au fost videoclipurile online şi YouTube şi, în special, detaliile legate de jocurile video (32,3%), cum ar fi prezentările de pe parcursul „Let’s Play”. De asemenea, printre cele mai populare canale „Let’s Players” s-au aflat SSundee şi MrBeast Gaming, ambele în limba engleză.

La capitolul jocuri, Minecraft (25,9%) a fost cel mai popular în timpul verii, în timp ce Brawl Start (4,9%) a depăşit pe Roblox (4,6%).

O altă preferinţă a copiilor a fost muzica, cu aproape o cincime din toate căutările pe Internet pe YouTube (18,4%). În acest sens, cea mai populară melodie a acestei veri a fost „Astronaut In The Ocean” de Masked Wolf, iar Ariana Grande şi Lil Nas X au devenit cei mai renumiţi cântăreţi.

„Interesant este faptul că Eurovision Song Contest s-a dovedit a fi popular şi în rândul copiilor şi adolescenţilor. Câştigătorii din acest an, formaţia italiană Maneskin, au devenit una dintre cele mai populare trupe de adolescenţi din întreaga lume. Pe YouTube, copiii au căutat cel mai frecvent melodiile lor Beggin’, I wanna be your slave şi melodia câştigătoare a Eurovisionului – Zitti e buoni.

Popularitatea uriaşă a noilor jucării Simple Dimple şi Pop It

Printre alte tendinţe de pe internet, este important de remarcat popularitatea uriaşă a noilor jucării Simple Dimple şi Pop It. Au fost menţionate în piese muzicale care au devenit virale pe TikTok şi au primit o mulţime de recenzii pe YouTube”, se arată în studiul de specialitate.

Kaspersky a analizat cele mai populare zece aplicaţii din lume, iar distribuţia procentuală în Top 10 reflectă numărul de ore petrecute în fiecare dintre acestea. AGERPRES

opiii care folosesc dispozitive Android au petrecut cel mai mult timp pe YouTube (32,9%), în această vară, platformă urmată de TikTok (19%) şi WhatsApp (16%), relevă rezultatele unei cercetări realizate de Kaspersky.

Potrivit analizei, constatarea evidenţiază diferenţa dintre noile procente şi tendinţa observată din noiembrie 2020 până în aprilie 2021, când ponderea utilizării TikTok era de 14,9%, în timp ce WhatsApp se situa la 18,1%.

Principalele activităţi de interes pentru copii au fost videoclipurile online şi YouTube şi, în special, detaliile legate de jocurile video (32,3%), cum ar fi prezentările de pe parcursul „Let’s Play”. De asemenea, printre cele mai populare canale „Let’s Players” s-au aflat SSundee şi MrBeast Gaming, ambele în limba engleză.

Cele mai populare jocuri

La capitolul jocuri, Minecraft (25,9%) a fost cel mai popular în timpul verii, în timp ce Brawl Start (4,9%) a depăşit pe Roblox (4,6%).

O altă preferinţă a copiilor a fost muzica, cu aproape o cincime din toate căutările pe Internet pe YouTube (18,4%). În acest sens, cea mai populară melodie a acestei veri a fost „Astronaut In The Ocean” de Masked Wolf, iar Ariana Grande şi Lil Nas X au devenit cei mai renumiţi cântăreţi.

Eurovision Song Contest

„Interesant este faptul că Eurovision Song Contest s-a dovedit a fi popular şi în rândul copiilor şi adolescenţilor. Câştigătorii din acest an, formaţia italiană Maneskin, au devenit una dintre cele mai populare trupe de adolescenţi din întreaga lume. Pe YouTube, copiii au căutat cel mai frecvent melodiile lor Beggin’, I wanna be your slave şi melodia câştigătoare a Eurovisionului – Zitti e buoni. Printre alte tendinţe de pe internet, este important de remarcat popularitatea uriaşă a noilor jucării Simple Dimple şi Pop It. Au fost menţionate în piese muzicale care au devenit virale pe TikTok şi au primit o mulţime de recenzii pe YouTube”, se arată în studiul de specialitate.

Kaspersky a analizat cele mai populare zece aplicaţii din lume, iar distribuţia procentuală în Top 10 reflectă numărul de ore petrecute în fiecare dintre acestea. Agerpres

Citește mai departe

ACTUALITATE

Iulie, record la vacanţe: românii au lăsat în străinătate peste jumătate de miliard de euro

Publicat

Luna iulie a acestui an a fost cea mai bună lună de vară pentru turism, conform datelor privind suma cheltuită de către turiştii români în afara ţării ale Băncii Naţionale a României.

Românii au lăsat în afară circa 561 milioane euro, fiind peste nivelul înregistrat în iulie 2019, cel mai bun an pentru turism, de 452 mil. euro.

Lunile de vară din acest an au fost cu mult mai bune decât cele de anul trecut, dar şi faţă de vara anului 2019, ţinând cont că românii au putut să îşi achiziţioneze bilete de avion către marile capitale ale Europei la preţuri de doar 20-30 euro.

Destinaţiile preferate ale turiştilor români au fost Grecia, Turcia şi Bulgaria, astfel că turismul extern a mers mult mai bine decât anul trecut.

Odată cu intrarea Greciei şi a Turciei pe lista roşie a ţărilor cu risc epidemiologic, Bulgaria a înregistrat un volum de turişti chiar mai mare decât în 2019, , pentru unele agenţii de turism.

În primele şapte luni ale acestui an, românii au cheltuit pe vacanţele în afara ţării circa 2,2 miliarde euro, pe când turiştii străini au lăsat doar 1,2 miliarde euro în România.

(sursa: Mediafax)

Citește mai departe

ACTUALITATE

Ţările de Jos introduc din 25 septembrie certificatul verde COVID

Publicat

Ţările de Jos vor cere dovada vaccinării împotriva COVID-19 sau un test recent pentru coronavirus tuturor persoanelor care doresc să intre în baruri, restaurante, muzee, teatre şi la alte evenimente culturale, începând din 25 septembrie, în condiţiile în care s-a renunţat la aproape toate măsurile de distanţare fizică, informează joi Reuters.

O mică majoritate din Parlamentul olandez a respins joi seara o moţiune prin care i se cerea guvernului să-şi schimbe intenţia în legătură cu certificatul verde COVID-19, în timp ce premierul Mark Rutte a declarat că acesta este necesar pentru a preveni un nou val de contaminări.

‘Suntem în continuare într-o situaţie periculoasă. Să nu facem asta (să nu introducem certificatul verde COVID) ar presupune mari riscuri’, a spus Rutte în timpul unei dezbateri încinse în parlament.

Oponenţi din întreg spectrul politic au pus la îndoială necesitatea certificatului vedere COVID, pe care mulţi îl consideră o modalitate de a impune vaccinarea, în pofida promisiunilor făcute de guvern că aceasta nu va fi niciodată obligatorie.

‘Această măsură este lipsită de sens, inutilă şi falsă. Aceasta înseamnă vaccinare cu forţa şi dezbină societatea’, a declarat liderul opoziţiei de extremă dreapta Geert Wilders.

Circa 72% dinte cei 17,5 milioane de olandezi au primit cel puţin o doză de vaccin COVID-19

Circa 72% dinte cei 17,5 milioane de olandezi au primit cel puţin o doză de vaccin COVID-19, potrivit datelor oficiale.

Chiar dacă sondajele de opinie au arătat că majoritatea olandezilor susţin vaccinarea, certificatul verde COVID este puternic contestat de cei care refuză să se vaccineze.

Propunerile privind introducerea certificatului verde COVID au fost primite de asemenea cu ostilitate şi de persoane din sectorul sanitar, iar multe baruri şi restaurante au spus că nu intenţionează să coopereze.

Primarul capitalei olandeze Amsterdam, Fremke Halsema, a declarat miercuri că poliţia din oraş nu va avea capacitatea de a sprijini noua politică, prin care localurile trebuie să-şi verifice propriii clienţi.

Numărul de noi contaminări a scăzut în Olanda sub 2.000 pe zi, în timp ce 600 de pacienţi bolnavi de COVID-19 primesc tratament la spital.

Agerpres

Citește mai departe