ACTUALITATE
Primăria Blaj va fi modernizată începând cu luna ianuarie 2019. Funcționarii se vor muta temporar din clădire
Primăria municipiului Blaj va fi modernizată începând cu luna ianuarie a anului viitor. Potrivit primarului Gheorghe Rotar, până la finalizarea lucrărilor interioare, estimată pentru lunile iulie-august, funcționarii se vor muta temporar în alte clădiri.
„Am amânat un pic începerea lucrărilor din cauza lipsei fondurilor și modernizarea interioară a Primăriei. Este o lucrare care va începe în 15 ianuarie anul viitor. Din păcate trebuie să ne risipim pe la alte sedii toți, trebuie să ne mutăm din Primărie. În iulie-august, când vor fi finalizate lucrările, cetățenii municipiului Blaj o să vină într-o locație cu adevărat primitoare pentru a-și rezolva problemele care țin de administrația publică locală”, a declarat primarul Gheorghe Rotar, vineri, în cadrul conferinței de lansare a proiectului „Municipiul Blaj – administrație publică eficientă – componenta 1”.
Potrivit primarului, este momentul pentru a face o creștere, din toate punctele de vedere, a ceea ce însemană actul administrativ, respectiv serviciile către populație și habitatul. „Contează foarte mult cum primești oamenii când vin să își rezolve problemele. Deși nu este o valoare foarte mare, consider că este un început foarte important pentru cei care trebuie să servească populația în administrația publică locală”, a mai explicat Gheorghe Rotar.
ACTUALITATE
Se dă startul Programului „Rabla pentru tractoare”! Fermierii pot depune cererile începând de luni, 12 mai

Citește mai mult pe Botosani24.ro
ACTUALITATE
Botoșani, pe locul doi la nivel național în rândul pensionarilor AGRICULTORI care primesc indemnizație socială

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai mult pe Botosani24.ro