EVENIMENT
Procurorii care vor să candideze pentru funcții de conducere la Parchetul General, DNA şi DIICOT, pot depune cereri la Ministerul Justiţiei

Procedura de selecţie pentru propunerile de numire în funcţii de conducere la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţia Naţională Anticorupţie şi Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, a fost deschisă, luni, de Ministerul Justiţiei.
Potrivit MJ, procedura se va desfăşura în perioada 9 decembrie 2019 – 4 februarie 2020.
„Ministerul Justiţiei organizează, în perioada 9 decembrie – 4 februarie, selecţia procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire pentru ocuparea funcţiilor vacante de conducere, respectiv: prim adjunct al procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (PICCJ); adjunct al procurorului general al PICCJ; procuror şef secţie – Secţia de urmărire penală şi criminalistică al PICCJ; procuror şef secţie – Secţia parchetelor militare – PICCJ; procuror şef secţie – Secţia de resurse umane şi documentare – PICCJ; adjunct al procurorului şef al DIICOT; două funcţii de adjunct al procurorului şef al DNA; procuror şef secţie – Secţia de combatere a infracţiunilor asimilate infracţiunilor de corupţie – DNA; procuror şef secţie – Secţia de combatere a corupţiei- DNA”, se precizează în anunţul publicat pagina de internet ministerului.
Conform calendarului, candidaţii pot depune cereri de înscriere pentru funcţia de conducere vacantă până pe 30 decembrie inclusiv.
Cererile de participare la selecţie vor fi însoţite de dovada îndeplinirii condiţiilor de vechime, un proiect privind exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei de conducere pentru care participă la selecţie, un curriculum vitae, minim 10 lucrări întocmite de procuror în compartimentele în care şi-a desfăşurat activitatea în ultimii cinci ani, ultimul raport de evaluare a activităţii profesionale a procurorului participant la selecţie şi orice alte înscrisuri relevante.
Lista procurorilor care îndeplinesc condiţiile legale de participare la selecţie şi programarea interviurilor vor fi afişate la sediul Ministerului Justiţiei şi pe site-ul instituţiei până la data de 14 ianuarie, urmând ca, în perioadele 20 – 21 ianuarie şi 27 – 31 ianuarie, candidaţii selectaţi să susţină interviurile cu ministrul Justiţiei.
Rezultatele selecţiei vor fi anunţate public pe 3 februarie.
„Propunerile ministrului Justiţiei vor fi înaintate Consiliului Superior al Magistraturii, în vederea obţinerii avizului acestei instituţii. Ulterior obţinerii avizului Consiliului Superior al Magistraturii, ministrul Justiţiei înaintează propunerea preşedintelui României în vederea numirii în funcţia de conducere”, se menţionează în anunţ. AGERPRES
EVENIMENT
FOTO: Cum va arăta terenul multisport cu loc de joacă pentru copii în cartierul Recea din Alba Iulia. Stadiul investiției

Primăria Alba Iulia a predate amplasamentul pentru amenajarea parcului multisport cu loc de joacă pentru copii în cartierul Recea. Investiția este de peste 3 milioane de lei.
Primarul Gabriel Pleșa a dat detalii despre investiție și a prezentat cum va arăta locația.
Primăria a predat amplasamentul constructorului pentru realizarea proiectului „Amenajare parc cu teren multisport și amenajare loc de joacă pentru copii cu dizabilități – cartier Recea”, o investiție de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Contracte de transport public de persoane încheiate în sistem de urgență de CJ Alba. Traseele vizate

Consiliul Județean Alba încheie contracte în sistem de urgență pentru 32 trasee de transport public de persoane. Pentru unele nu au fost depuse oferte la licitații, iar în cazul altora nu a fost finalizată procedura până la 31 martie, termen limită de expirare a contractelor vechi.
Pentru servicii de ”Delegare a gestiunii serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate, în aria teritorială de competenţă a UAT Judeţul Alba” au fost atribuite 25 de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Certificatele de naștere, căsătorie, divorț și deces, emise în format digital în județul Cluj, de astăzi

Consiliul Județean Cluj anunță un nou pas în direcția digitalizării actelor de stare civilă. Începând de azi, locuitorii județului Cluj pot beneficia de certificate de naștere, căsătorie, divorț și deces emise în format digital.
Consiliul Județean Cluj informează persoanele interesate că, începând cu data de 31 martie 2025, Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă (SIIEASC) devine operațional în județul Cluj pentru documentele de…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Eveniment de lansare a echipei de ciclism a CSM Unirea organizat de Asociația Biciclim, Primăria Alba Iulia și clubul sportiv

CSM Unirea va avea și echipă de ciclism. Asociația BICICLIM Alba, alături de club și de Primăria Alba Iulia anunță că evenimentul de lansare va avea loc marți, 8 aprilie 2025, de la ora 18:00.
Lansarea echipei de ciclism a CSM Unirea va fi găzduită de Muzeul ”Principia” din Alba Iulia.
Biciclim Alba este un grup al pasionaților de ciclism și mișcare în aer liber din Alba Iulia care, în urmă cu câțiva ani, s-a organizat într-un ONG dedicat sportului pe două…
Citește mai mult pe Alba24.ro