EVENIMENT
”Produs in Sibiu”: Din septembrie începe o nouă campanie pentru promovarea producătorilor locali din județul Sibiu
A șasea editie a campaniei “Produs in Sibiu”, prin care sunt promovați micii producători din Sibiu a inceput, odată cu venirea toamnei. Membrii comunității sibiene au astfel posibilitatea să cunoască și să sprijine produsele locale.
Un efort colosal și un concept inedit, menit să ajute întreprinzători locali din Sibiu să își promoveze produsele.
Campania ”Produs in Sibiu” începe în a doua jumătate a lunii septembrie, iar organizatorii spun că o vor ţine activă, pe cât mai multe canale de comunicare posibile, până la finalul anului, pentru a aduce notorietate susţinută pe produsele create în comunitatea sibiană.
Lucian Vlad, manager al Asociației „Produs în Sibiu”, spune că ”Produs în Sibiu” este o campanie inițiată de către asociația cu același nume în anul 2011.
”Iniţial, acum zece ani, am pornit orientaţi către marile companii, care şi-au deschis fabrici şi făceau o treabă foarte bună în Sibiu. De anul trecut însă, pe fondul pandemiei şi al problemelor din comunitate (situaţie care i-a pus la încercare serioasă pe producători), am considerat că e vital ca producătorii locali să fie parte din viața noastră de zi cu zi. Descoperim în fiecare zi produse locale, de la alimente la mobilier, îmbrăcăminte, decorațiuni etc”.
Produs in Sibiu. Cui se adresează campania
”Campania se adresează sibienilor, însă şi turiştilor care ajung în Sibiu. Pentru că vrem, totodată, să fim un exemplu şi pentru comunităţile, pentru judeţele din jurul nostru. Atenţia noastră e orientată spre micul producător local, pentru că simţim că acesta are nevoie de putere de comunicare, putere de marketing, putere pentru a se face cunoscut şi a îşi prezenta eficient produsele.
Nevoia de a fi integrat în opțiunile zilnice ale consumatorilor sibieni e rolul pe care ni-l asumăm. Dacă nu vom opta să cumpărăm de la producătorii locali, ci aprecierea noastră se manifestă doar la nivel declarativ, impersonal, suntem vinovați de dispariția lor”, a spus Lucian Vlad.
”Sunt două posibilităţi de a identifica micii producători: după o documentare care se întinde pe aproximativ jumătate de an, îi găsim noi şi îi aducem spre zona de certificare, ori ne găsesc ei pe noi. Noi facem o analiză şi, în situaţia în care respectiva afacere are un minim necesar şi o putem încadra în categoria micilor producători (are un angajat, are o firmă, îşi plăteşte dările către Stat etc.), poate fi parte din campanie.
Să vă dau un exemplu: în Sibiu sunt mulţi producători de miere. Noi putem să extragem însă doar o poveste. Chiar dacă avem o sută de producători de miere, facem povestea unui singur producător. Desigur, şi ceilalţi producători din acelaşi domeniu de activitate pe care îi identificăm sunt opţiuni. Şi ei vor apărea în articolele noastre. Suntem preocupaţi şi interesaţi de toţi, însă nu putem să îi includem pe toţi în povestea despre domeniul respectivei săptămâni”.
Deci, în concluzie, îi găsim noi pe producătorii locali, pe de o parte, şi ne pot găsi şi ei, lucru care se întâmplă în proporție destul de mare.
sursa: Sibiu100.ro
EVENIMENT
Costurile pentru obținerea permisului auto vor fi mai mici. Modificări fiscale pregătite de minister pentru școlile de șoferi
Costurile pentru obținerea permisului auto vor fi mai mici. Ministerul Finanțelor pregătește modificări fiscale pentru școlile de șoferi.
Acestea intră în categoria serviciilor de formare profesională a adulților, ce sunt scutite de TVA, însă deocamdată nu se aplică facilitate și în cazul lor.
Ministerul Finanțelor ia în calcul scutirea de la plata TVA pentru școlile de șoferi, potrivit profit.ro.
Se urmărește…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Bonificaţie de 5% din impozit pentru microîntreprinderile bune platnice. Florin Roman: ”Am reușit prin presiune”
Bonificaţie de 5% din impozit pentru microîntreprinderile bune platnice. Camera Deputaţilor a adoptat, luni, proiectul de lege privind aprobarea ordonanței de urgenţă 107/2024, stabilind, printr-un amendament, majorarea bonificaţiei de care beneficiază microîntreprinderile bune platnice de la 3% la 5% din impozitul pe profit anual şi din impozitul pe venit, aferente anului fiscal 2024.
S-au înregistrat 158 voturi pentru, 40…
Citește mai mult pe Alba24.ro
”Se pare că mult lăudatul tren electric Alstom, lansat cu fast miercuri de Marcel Ciolacu și Sorin Grindeanu, a intrat deja în vacanță tehnică. După doar 24 de ore, computerul de bord a decis că „pauza e binevenită”. În loc să fie o poveste de succes, trenul s-a transformat într-un exemplu de inovație „pe hârtie”: modern pe afară, dar defect pe dinăuntru.
O zi în circulație? Cam cât o vizită cu elicopterul pe Autostrada Moldovei!
După ce ne-au…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Fragedo, brandul de carne nr. 1 pentru copii în România: alegerea părinților pentru calitate și siguranță, șase ani la rând (P)
Pentru cei mai mulți părinți din România, în spatele fiecărei mese hrănitoare și a fiecărui zâmbet al copilului său, se află o legătură bazată pe încredere, calitate, siguranță, grijă și respect. Aceste criterii sunt și cele care au stat la baza desemnării brandului Fragedo, drept „Nr. 1 Brand for Kids by Forbes România”.
Ales de părinții din România, pentru al șaselea an consecutiv, drept „cea mai de…
Citește mai mult pe Alba24.ro