EVENIMENT
”Produs in Sibiu”: Din septembrie începe o nouă campanie pentru promovarea producătorilor locali din județul Sibiu
A șasea editie a campaniei “Produs in Sibiu”, prin care sunt promovați micii producători din Sibiu a inceput, odată cu venirea toamnei. Membrii comunității sibiene au astfel posibilitatea să cunoască și să sprijine produsele locale.
Un efort colosal și un concept inedit, menit să ajute întreprinzători locali din Sibiu să își promoveze produsele.
Campania ”Produs in Sibiu” începe în a doua jumătate a lunii septembrie, iar organizatorii spun că o vor ţine activă, pe cât mai multe canale de comunicare posibile, până la finalul anului, pentru a aduce notorietate susţinută pe produsele create în comunitatea sibiană.
Lucian Vlad, manager al Asociației „Produs în Sibiu”, spune că ”Produs în Sibiu” este o campanie inițiată de către asociația cu același nume în anul 2011.
”Iniţial, acum zece ani, am pornit orientaţi către marile companii, care şi-au deschis fabrici şi făceau o treabă foarte bună în Sibiu. De anul trecut însă, pe fondul pandemiei şi al problemelor din comunitate (situaţie care i-a pus la încercare serioasă pe producători), am considerat că e vital ca producătorii locali să fie parte din viața noastră de zi cu zi. Descoperim în fiecare zi produse locale, de la alimente la mobilier, îmbrăcăminte, decorațiuni etc”.
Produs in Sibiu. Cui se adresează campania
”Campania se adresează sibienilor, însă şi turiştilor care ajung în Sibiu. Pentru că vrem, totodată, să fim un exemplu şi pentru comunităţile, pentru judeţele din jurul nostru. Atenţia noastră e orientată spre micul producător local, pentru că simţim că acesta are nevoie de putere de comunicare, putere de marketing, putere pentru a se face cunoscut şi a îşi prezenta eficient produsele.

sursa foto: Sibiu100.ro
Nevoia de a fi integrat în opțiunile zilnice ale consumatorilor sibieni e rolul pe care ni-l asumăm. Dacă nu vom opta să cumpărăm de la producătorii locali, ci aprecierea noastră se manifestă doar la nivel declarativ, impersonal, suntem vinovați de dispariția lor”, a spus Lucian Vlad.
”Sunt două posibilităţi de a identifica micii producători: după o documentare care se întinde pe aproximativ jumătate de an, îi găsim noi şi îi aducem spre zona de certificare, ori ne găsesc ei pe noi. Noi facem o analiză şi, în situaţia în care respectiva afacere are un minim necesar şi o putem încadra în categoria micilor producători (are un angajat, are o firmă, îşi plăteşte dările către Stat etc.), poate fi parte din campanie.
Să vă dau un exemplu: în Sibiu sunt mulţi producători de miere. Noi putem să extragem însă doar o poveste. Chiar dacă avem o sută de producători de miere, facem povestea unui singur producător. Desigur, şi ceilalţi producători din acelaşi domeniu de activitate pe care îi identificăm sunt opţiuni. Şi ei vor apărea în articolele noastre. Suntem preocupaţi şi interesaţi de toţi, însă nu putem să îi includem pe toţi în povestea despre domeniul respectivei săptămâni”.
Deci, în concluzie, îi găsim noi pe producătorii locali, pe de o parte, şi ne pot găsi şi ei, lucru care se întâmplă în proporție destul de mare.
sursa: Sibiu100.ro
EVENIMENT
Unul din zece români în vârstă de peste 55 de ani nu a fost folosit deloc internetul. Situația pe regiuni
Unul din zece români cu vârste între 55 și 74 de ani de ani nu a folosit deloc internetul. Datele au fost prezentate de Institutul Național de Statistică. Procentul scade odată cu vârsta, la 2% la categoria 35-54 de ani și la 1% la tinerii de 16-34 de ani.
INS arată că ponderile persoanelor care utilizează internetul descresc odată cu înaintarea în vârstă. În anul 2025, 11,3% dintre românii cu vârste cuprinse între 55 și 74 de ani spun că nu au folosit niciodată…
Citește mai mult pe Alba24.ro
Un nou studiu a evidențiat cel mai elegant oraș din Europa. Au fost luate în calcul condiții precum cele de cazare, restaurant, facilități.
Studiul a analizat peste 100 de orașe din Europa. Cel mai mare scor, de 98,3 pe scara luxului, l-a obținut Geneva, din Elveția, potrivit Mediafax.
Au fost comparate concentrația de hoteluri de cinci stele, restaurante din Ghidul Michelin și terenuri de golf pe cap de locuitor. Fiecare oraș a primit un scor din 100, în studiul realizat de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Case de marcat virtuale: cum pot fi utilizate telefonul, tableta sau calculatorul pentru încasări
Case de marcat virtuale. Un proiect legislativ dă posibilitatea comercianților să folosească telefonul, tableta sau calculatorul pe post de casă de marcat. Trebuie să aibă instalată o aplicație aprobată de ANAF. Varianta ar înlocui casele de marcat clasice.
Vânzătorii ar putea vinde de oriunde, inclusiv din fermă sau de la târguri. Aceștia nu ar mai trebui să cumpere aparate de mii de lei. Aplicația ar transmite automat datele către ANAF și ar emite bonuri în format digital,…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Revolta unui pictor clujean în cărucior cu rotile: Dle Bolojan, să trăiți la nivelul financiar al unei persoane cu handicap grav
Gheorghe Aștileanu, pictor clujean și persoană cu dizabilitate locomotorie, cunoscut pentru activitatea sa artistică, dar și pentru luările de poziție civice, a publicat recent un mesaj dur pe rețelele de socializare, în care critică frontal modul în care statul român tratează persoanele cu dizabilități.
Postarea sa, adresată direct clasei politice și în mod special lui Ilie Bolojan, exprimă frustrarea…
Citește mai mult pe Cluj24.ro




