EVENIMENT
Program prelungit cu publicul în timpul săptămânii, pentru eliberarea paşapoartelor. Se va lucra şi în weekend

Programul de lucru al ghişeelor de la paşapoarte va fi prelungit de luni până vineri, între orele 08,00 – 20,00, iar lucrul cu publicul se va desfăşura şi în weekend, pentru evitarea supraaglomerării, informează Ministerul Afacerilor Interne.
Potrivit sursei citate, măsura a fost dispusă de ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode.
De asemenea, se vor suplimenta, până la capacitatea maximă, staţiile de preluare a cererilor la nivelul structurilor teritoriale de paşapoarte.
„În acest sfârşit de săptămână atât la nivelul municipiului Bucureşti, cât şi în teritoriu, Serviciile Publice Comunitare de Paşapoarte vor desfăşura activităţi de lucru cu publicul (primiri cereri şi eliberări paşapoarte). Menţionăm totodată faptul că, pentru zilele de weekend, au fost deja operaţionalizate programările online în mai multe judeţe din ţară. În acest moment, se întreprind măsuri pentru operaţionalizarea programărilor online şi pentru restul judeţelor, în vederea reducerii timpului de răspuns la solicitările primite din partea cetăţenilor”, informează un comunicat al MAI transmis, vineri, AGERPRES.
Pentru a asigura eliberarea paşapoartelor într-un termen cât mai scurt, anumite categorii de solicitări au fost relocate, spre soluţionare, de la structurile de paşapoarte încărcate la cele cu un aflux mai mic. Astfel, arată sursa amintită, în perioada 03-11.03.2022 au fost relocate 5.371 cereri de la SPCP al municipiului Bucureşti, Constanţa, Iaşi şi Suceava către SPCP Argeş, Buzău, Bistriţa-Năsăud, Călăraşi, Caraş-Severin, Covasna, Gorj, Harghita, Ialomiţa, Olt, Mehedinţi, Mureş, Teleorman şi Vrancea.
]n data de 10 martie, termenul mediu, la nivel naţional, de eliberare a paşaportului simplu electronic a fost de 2,77 zile lucrătoare
În data de 10 martie, termenul mediu, la nivel naţional, de eliberare a paşaportului simplu electronic a fost de 2,77 zile lucrătoare. Pe 10 martie, s-au efectuat 35.389 programări, pentru 60.381 de persoane (în scopul prezentării la ghişeu în următoarele 90 de zile), arată sursa citată.
Totodată, au fost trimişi, zilnic, specialişti din cadrul Biroului Coordonare Metodologică şi Serviciul Control pentru sprijinirea activităţii şi fluidizarea afluxului de cetăţeni la sediul Serviciul Public Comunitar de Paşapoarte Bucureşti şi Ilfov din Mall Park Lake.
În prezent, în vederea personalizării paşapoartelor simple electronice, programul de lucru al Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice este de la ora 6,00 la ora 22,00, inclusiv în weekend. Agerpres
Citește Romania24.ro pe Google News
EVENIMENT
Mircea Abrudean, întâlnire la Paris cu președintele Senatului francez, Gérard Larcher: 145 de ani de parteneriat româno-francez!

Președintele interimar al Senatului României, Mircea Abrudean, s-a întâlnit luni, la Paris, cu omologul său francez, Gérard Larcher, pentru a marca 145 de ani de relații diplomatice între România și Franța și pentru a consolida parteneriatul strategic dintre cele două țări.
În cadrul discuțiilor, cei doi oficiali au abordat teme precum securitatea regională și cooperarea economică, subliniind necesitatea unei colaborări mai strânse în actualul context…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
FOTO: Cum va arăta terenul multisport cu loc de joacă pentru copii în cartierul Recea din Alba Iulia. Stadiul investiției

Primăria Alba Iulia a predate amplasamentul pentru amenajarea parcului multisport cu loc de joacă pentru copii în cartierul Recea. Investiția este de peste 3 milioane de lei.
Primarul Gabriel Pleșa a dat detalii despre investiție și a prezentat cum va arăta locația.
Primăria a predat amplasamentul constructorului pentru realizarea proiectului „Amenajare parc cu teren multisport și amenajare loc de joacă pentru copii cu dizabilități – cartier Recea”, o investiție de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Contracte de transport public de persoane încheiate în sistem de urgență de CJ Alba. Traseele vizate

Consiliul Județean Alba încheie contracte în sistem de urgență pentru 32 trasee de transport public de persoane. Pentru unele nu au fost depuse oferte la licitații, iar în cazul altora nu a fost finalizată procedura până la 31 martie, termen limită de expirare a contractelor vechi.
Pentru servicii de ”Delegare a gestiunii serviciului public de transport judeţean de persoane prin curse regulate, în aria teritorială de competenţă a UAT Judeţul Alba” au fost atribuite 25 de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Certificatele de naștere, căsătorie, divorț și deces, emise în format digital în județul Cluj, de astăzi

Consiliul Județean Cluj anunță un nou pas în direcția digitalizării actelor de stare civilă. Începând de azi, locuitorii județului Cluj pot beneficia de certificate de naștere, căsătorie, divorț și deces emise în format digital.
Consiliul Județean Cluj informează persoanele interesate că, începând cu data de 31 martie 2025, Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă (SIIEASC) devine operațional în județul Cluj pentru documentele de…
Citește mai mult pe Cluj24.ro