ACTUALITATE
Programul cu publicul al Primăriei Cluj-Napoca în perioada sărbătorilor de iarnă
Primăria Cluj-Napoca va avea un program de lucru special cu publicul în perioada Sărbătorilor de Iarnă, de Crăciun și Anul Nou.
Astfel, Serviciul de Evidență a persoanelor asigură program cu publicul, după cum urmează:
– În zilele de 24.12.2021 și 31.12. 2021s e asigură program pentru eliberarea actelor de identitate în intervalul orar 08.30-14.30.
– În intervalul 25.12.2021-26.12.2021, respectiv 01 și 02.01.2022 nu se asigură program.
Serviciul Stare Civilă asigură program cu publicul, după cum urmează:
-În zilele de 24.12.2021 și 31.12. 2021 se asigură program la toate compartimentele în intervalul orar 08.30-12.00, cu excepția compartimentului Decese, care va asigura program până la ora 14.30.
De asemenea, în perioada 25-26 decembrie 2021, respectiv 1-2 ianuarie 2022 se asigură program doar la Compartimentul decese, astfel:
– 25.12.2021- ÎNCHIS
– 26.12.2021-08.30-12.30
– 01.01.2022- ÎNCHIS
– 02.01.2022- 08.30-12.30.
La ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni din str. Moților nr. 7, programul cu publicul va fi următorul :
– 24.12.2021 -08.30-12.00
-27.12.2021– 30.12.2021-program normal de lucru și încasări
– 31.12.2021-8.30 -12.00 (în această zi nu se vor efectua încasări)
De asemenea, ghișeele de relații cu publicul de la primăriile de cartier vor fi deschise după următorul program:
– 24.12.2021–08.00-12.00 (program încasări 08.00 – 11.30)
-27.12.2021 – 30.12.2021 – program normal de lucru și încasări
– 31.12.2021 -08.00 -12.00 (în această zi nu se vor efectua încasări)
Ultima zi de plată a impozitelor locale
În ceea ce privește programul de la ghișeele de încasări, ultima zi de plată a…