Connect with us

EVENIMENT

Protecția Consumatorului: Nereguli privind facturile, debranşările sau urgenţele pot fi sesizate direct pe WhatsApp

Publicat

Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor cu caracter de urgenţă.

Numărul de telefon este 0790.219.551.

Potrivit unui comunicat al ANPC remis luni AGERPRES, la acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării.

Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori care sunt acelea care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs.

ANPC precizează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent.

„Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţiile se fac în format scris – transmise prin poştă -, în format electronic sau se depun personal, pentru soluţionarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege”, se arată în comunicat.

Formularul de reclamaţie online se află pe site-ul instituţiei, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx.

Agerpres

Citește Romania24.ro pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Top beneficii extrasalariale oferite de angajatori în România. Ce așteptări au salariații în anul 2025

Publicat

totul despre impozitul pe construcții introdus în 2025. la ce

Top beneficii extrasalariale oferite de angajatori în România. Aproximativ 83% dintre angajați primesc beneficii extrasalariale în compania pentru care lucrează. Cele mai frecvente fiind tichetele de masă, primele de sărbători, abonamentele medicale și posibilitatea de a lucra remote, reiese dintr-un sondaj realizat de o platformă de recrutare online.

Potrivit cercetării eJobs, tichetele de masă continuă să fie beneficiul care se regăsește în cea mai mare parte a pachetelor…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

„Vocea necuvântătoarelor”. Donează pentru aninalele din adăposturi și câștigă premii în cadrul campaniei Fundației UBB

Publicat

donatie animale ubb.jpg

Fundația Universității Babeș-Bolyai organizează cea de-a IV-a ediție a campaniei de strângere de fonduri „Vocea necuvântătoarelor”.

Cei care vor dona 25 de lei pentru animalele din adăposturi, intră automat în tragerea la sorți pentru diverse premii.

Donează pentru aninalele. Campanie a Fundației UBB

Fundația Universității Babeș-Bolyai, Alma Mater Napocensis, implementează acțiuni de activism social de interes public, de implicare comunitară.

Iar…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

U Cluj pierde în fața FCSB. Unicul gol al meciului a fost înscris din penalty

Publicat

fcsb u cluj.jpg

FCSB și Universitatea Cluj s-au întâlnit sâmbătă, pe Arena Națională, în cea de-a treia etapă a play-off-ului Superligii.

U Cluj nu a reușit să înscrie. Meciul s-a terminat 1-0 pentru FCSB, care devine lider cu 35 de puncte.

Echipele de strat:

FCSB: Târnovanu – V. Crețu, Ngezana, M. Popescu, Radunovic – Chiricheș, Alhassan – Miculescu, Cisotti, M. Toma – Bîrligea
Rezerve: Zima, Tănase, Oct. Popescu, Kiki, Ștefănescu, Edjouma, Cercel, Băluță,…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Sociologul Mircea Comșa, UBB, analiză privind relația dintre încrederea în instituții și vot, la alegerile prezidențiale

Publicat

mircea comsa ubb e1743748405254.jpeg

O analiză realizată de sociologul Mircea Comșa, publicată pe pagina „Doar un grafic să-ți mai spun”, arată care este intenția de vot a românilor, în funcție de încredrea în instituții cum ar fi Guvern, Parlament sau Biserică.

Analiza privește încrederea în diferite instituții și în oameni, iar prin vot, sociologul se referă la intenția de a vota cu un anumit candidat la alegerile prezidențiale din mai 2025.

Mircea Comșa, UBB, analiză privind relația…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe