Connect with us

EVENIMENT

Raport: Peste cinci miliarde de reclame înşelătoare au fost blocate de Google în anul 2022

Publicat

peste cinci miliarde de reclame înşelătoare au fost blocate de

Google a eliminat peste 5,2 miliarde de reclame, în anul 2022. Astfel că s-a înregistrat o creștere de 2 miliarde față de 2021. De asemenea, Google a restricționat alte peste 4,3 miliarde și suspendat 6,7 milioane de conturi ale advertiserilor.

Compania a publicat Google Ads Safety Report 2022, raportul anual privind siguranţa în publicitatea online, care arată ce măsuri au fost luate pentru a preveni publicitatea înşelătoare.

Potrivit unui comunicat al companiei, anul trecut, Google a adăugat sau actualizat aproape 30 de politici pentru advertiseri şi publicaţii. A fost extinsă protecţia pentru adolescenţi şi consolidate politicile pentru anunţurile electorale.

Mai mult, în 2022 Google a lansat şi Centrul meu de anunţuri, prin care utilizatorii pot să-şi personalizeze experienţa publicitară şi să afle mai multe informaţii despre advertiseri şi reclamele pe care le văd online.

„În 2022, Google a eliminat peste 5,2 miliarde de reclame, în creştere cu 2 miliarde faţă de 2021, a restricţionat alte peste 4,3 miliarde şi suspendat 6,7 milioane de conturi ale advertiserilor.

De asemenea, a blocat sau restricţionat rularea reclamelor pentru mai mult de 1,5 miliarde de pagini şi a luat măsuri mai ample în cazul a 143.000 de site-uri care nu respectau politicile companiei privind publicitatea online”, se arată în comunicat.

Google anunţă că în ultimii ani a luat măsuri extinse pentru a combate dezinformarea şi afirmaţiile neverificate în ecosistemul său de publicitate.

Acestea includ politicile Google împotriva afirmaţiilor dăunătoare asupra sănătăţii, afirmaţiile false ce subminează încrederea în procesul electoral şi afirmaţiile neverificate ce neagă consensul ştiinţific acceptat privind pericolul schimbărilor climatice.

Raport: Peste cinci miliarde de reclame înşelătoare au fost blocate de Google în anul 2022. Compania a blocat peste 2,6 milioane de anunţuri electorale ale advertiserilor

În 2022, Google a blocat difuzarea reclamelor în peste 300.000 de pagini ale publisherilor şi rularea a peste 24 de milioane de reclame care au încălcat aceste politici. În plus, a blocat şi eliminat peste 51,2 milioane de reclame pentru conţinut neadecvat, inclusiv discurs instigator la ură, violenţă şi afirmaţii dăunătoare pentru sănătate şi 20,6 milioane de reclame pentru produse sau servicii periculoase, cum ar fi arme şi explozivi.

Mai mult, Google susţine că şi-a extins programul de verificare şi transparenţă pentru anunţurile electorale, inclusiv pentru cele din UE, pentru a le oferi utilizatorilor informaţii fiabile despre anunţurile electorale de pe platformele sale şi posibilitatea de a vedea cine a plătit pentru ele.

În urma acestor politici, compania a blocat peste 2,6 milioane de anunţuri electorale ale advertiserilor care nu au finalizat procesul de verificare necesar.

Google anunţă că, după ce a început războiul din Ucraina, a interzis reclamele care exploatează, neagă sau tolerează războiul. Aceasta se adaugă politicilor generale ale Google care interzic monetizarea conţinutului ce incită la violenţă sau neagă apariţia unor evenimente tragice.

„De asemenea, Google şi-a întrerupt majoritatea activităţilor comerciale din Rusia pentru produsele sale, inclusiv afişarea reclamelor în această ţară, a reclamelor de la advertiserii din Rusia şi a monetizării reclamelor din mass-media ruseşti finanţate de stat pe platformele sale.

Raport: Peste cinci miliarde de reclame înşelătoare au fost blocate de Google în anul 2022. Google a extins protecţia şi la adolescenţi

Astfel, în conformitate cu politica sa privind evenimentele sensibile, Google a blocat în 2022 peste 17 milioane de anunţuri legate de războiul din Ucraina, şi a eliminat anunţurile din peste 275 de site-uri media finanţate de stat prin platformele sale”, se mai arată în comunicat.

De asemenea, compania susţine că una dintre priorităţile sale este să asigure siguranţa copiilor şi adolescenţilor din întreaga lume prin politicile sale.

„Astfel, compania are un istoric lung în care a blocat targetarea şi personalizarea anunţurilor pentru copiii mici, filtrând totodată anunţurile destinate persoanelor mature, precum conţinutul sexual explicit şi cele pentru jocuri de noroc, alcool şi medicamente.

Ulterior Google a extins protecţia şi la adolescenţi, iar în 2022 a finalizat implementarea protecţiilor la nivel global pentru toţi utilizatorii sub 18 ani, prin care blochează intenţia de a targeta reclamele în funcţie de vârstă, sex sau interese şi împiedică difuzarea unor categorii de reclame sensibile.

În plus, Google nu permite reclamele care promovează lucruri precum aplicaţii de întâlniri, concursuri şi tombole şi produse de slăbit pentru persoanele sub 18 ani”, arată compania.

Compania anunţă că a lansat miercuri Centrul de transparenţă a anunţurilor, un nou instrument de transparenţă al Google, o arhivă în care pot fi căutaţi toţi advertiserii verificaţi de pe toate platformele companiei, inclusiv Căutare, Afişare şi Videoclipuri.

Raport: Peste cinci miliarde de reclame înşelătoare au fost blocate de Google în anul 2022. În 2022, Google şi-a extins la nivel global programul pagini pentru advertiseri

Acesta vine în completarea Centrului meu de anunţuri lansat de companie în octombrie 2022, prin care utilizatorii pot să controleze tipurile de reclame pe care le văd pe Google în Căutare, YouTube şi Discover, să vadă mai multe informaţii despre acestea şi să-şi personalizeze experienţa publicitară.

În primele trei luni de la lansare, Centrul meu de anunţuri a înregistrat peste 70 de milioane de vizite la la nivel global, iar utilizatorii şi-au ajustat preferinţele publicitare pentru mai mult de 20% dintre aceste vizite.

În 2022, Google şi-a extins la nivel global programul pagini pentru advertiseri, prin care utilizatorii pot vedea informaţii de bază despre un advertiser verificat, cum ar fi locul în care
se află, ce tip de afacere oferă şi alte reclame pe care le-a rulat recent. Momentan, Google verifică identitatea advertiserilor în peste 240 de ţări şi regiuni.

Sursa: MediaFax

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Pedeapsa primită de un tânăr din Alba care a fost prins de polițiști cu hașis asupra sa. Ce au decis magistrații Tribunalului

Publicat

pedeapsa primită de un tânăr din alba care a fost

Dosarele penale în care tineri sunt judecați pentru consum sau posesie de droguri au ajuns o normalitate pe rolul Tribunalului Alba, instanța din județ care judecă astfel de cazuri.

Asta arată că nivelul consumului de droguri este unul ridicat în județ, dar se pare că autoritățile ”țin sub preș” amploarea fenomenului. 

Spre exemplu, în data de 17 decembrie 2025, procurorii DIICOT Alba Iulia au semnat un acord de recunoaștere al vinovăției cu un tânăr care a fost prins...

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Plimbărețul Avram Gal, „ministrul de Externe” din Câmpia Turzii: Zeci de deplasări ”strategice” pentru afaceri, rezultate puține

Publicat

14 sept.jpg






Din ianuarie până în decembrie, președintele PSD Câmpia Turzii, omul de afaceri Avram Gal, și-a documentat public, printr-o succesiune de postări pe Facebook, un traseu internațional dens: Statele Unite ale Americii în mai multe runde, opriri în Europa și Asia, întâlniri prezentate drept „strategice”, participări la evenimente mondene, inclusiv întâlnici cu șefi de stat, și o narațiune constantă despre...

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Românii își planifică mai atent vacanțele de sărbători: Patru din zece hoteluri au grad de ocupare sub 50% de Crăciun și Revelion

Publicat

agenţiile de turism şi unitățile de cazare pot fi verificate

Românii își planifică mai atent vacanțele de sărbători, urmăresc prețurile și evită pachetele scumpe. Patru din zece hoteluri au grad de ocupare sub 50% de Crăciun și Revelion.

Pentru perioada Crăciunului și a Revelionului, 27,3% dintre hotelieri nu au oferte, iar aproximativ 39% au un grad de ocupare sub 50%, scrie Mediafax.

Pe de altă parte, aproape 18% dintre unități raportează deja un grad de ocupare de peste 70%, potrivit Travelminit.

În ceea ce privește ofertele,...

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

De la 1 ianuarie 2026, toți comercianții sunt obligați să accepte plata cu cardul sau prin aplicații. Ce amenzi riscă

Publicat

când intră pensiile pe card în alba. anunțul casei județene

De la 1 ianuarie 2026, toți comercianții sunt obligați să accepte plata cu cardul. De la începutul anului 2026, operatorii economici furnizori de servicii de utilitate publică, instituțiile publice și persoanele fizice sau juridice prevăzute în Registrul Comerțului sunt obligați să accepte plăți cu cardul prin terminal POS sau alte soluții moderne, inclusiv aplicații care permit plăți electronice.

Prin noile reglementări se elimină pragul de 50.000 lei încasări în numerar...

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe