Connect with us

EVENIMENT

Recomandări pentru pasageri în contextul creşterii traficului aerian în lunile iulie şi august

Publicat

Arhivă foto

Reprezentanții CN Aeroporturi București (CNAB) informează că pasagerii sunt responsabili de a se menține informați cu privire la orarul de decolare al aeronavelor și de a menține contactul cu operatorul aerian pentru a primi actualizări în cazul unor eventuale modificări.

Aceştia au transmis o serie de recomandări în contextul creşterii traficului aerian, lunile iulie şi august fiind tradiţional luni în care acesta atinge valorile maxime anuale.

CNAB recomandă pasagerilor să se prezinte la aeroport la ora recomandată de către compania aeriană, de regulă cu trei ore înainte de ora planificată a zborului şi să să evite, pe cât posibil, să călătorească având bagaj de cală.

În lipsa acestuia dar cu check-in-ul efectuat online, pot să se prezinte direct la controlul de securitate, evitând cozile la ghişee, iar la destinaţie, se evită aşteptarea pentru preluarea bagajului de pe bandă.

De asemenea, pasagerii trebuie să nu transporte în bagajul de cală obiecte de valoare (bijuterii, electronice scumpe etc.) sau bani, deoarece companiile aeriene nu răspund de pierderea acestora, iar în cazul extrem în care bagajul este pierdut, despăgubirile acordate sunt limitate şi depind doar de greutatea bagajului.

Recomandări pentru pasageri în contextul creşterii traficului aerian în lunile iulie şi august. Clienții pot apela la ANPC

Se recomandă ca obiectele de valoare să fie păstrate asupra pasagerului sau în bagajul de mână, spun reprezentanţii CNAB.

Alte recomandări CNAB pentru pasageri: să se informeze asupra drepturilor pasagerilor, inclusiv asupra compensaţiilor pe care le pot primi şi situaţiilor în care acestea pot fi acordate, regulamentul (CE) nr. 261/2004 al parlamentului european şi al consiliului prezentând clar toate condiţiile; să apeleze la reprezentanţii companiilor aeriene (sau firmelor de handling care reprezintă companiile aeriene pe aeroporturi) pentru a primi informaţii şi, în caz de întârzieri/anulări ale zborurilor, asistenţa necesară.

Biletul de avion este un contract între pasager şi compania aeriană şi, în baza lui, ambele părţi au drepturi şi obligaţii.

Nu în ultimul rând, CNAB recomandă să apeleze la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor – telefon 0219551 – atunci când consideră că le-au fost încălcate drepturile pe care le au în calitate de consumator pe aeroporturile din România. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

FOTO. Alunecarea de teren de pe str. Uliului, văzută din DRONĂ. Strada e blocată total pentru accesul mașinilor

Publicat

drona 3 e1714192593664.jpg

Craterul apărut pe strada Uliului din Cluj-Napoca în urma surpării de teren de vineri seara a fost surprins de un clujean din dronă, iar imaginile arată dimensiunea sa și faptul că strada este complet blocată pentru accesul mașinilor.

Porțiunea afectată, o lungime de aproximativ 20 m, este îngrădită cu benzi de avertizare și de interzicere a accesului.

Clujenii care locuiesc mai sus pe stradă nu pot folosi mașinile pentru a coborî în oraș.

Vom reveni…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Săptămâna verde la Centrul Cultural Lucian Blaga din Sebeș: Activități pentru elevii din oraș

Publicat

săptămâna verde la centrul cultural lucian blaga din sebeș: activități

  La Sebeș, „Săptămâna Verde” a adus o explozie de activități creative și educative, reunind comunitatea în jurul valorilor de conservare a mediului înconjurător și de promovare a unui stil de viață sustenabil, au transmis reprezentații primăriei, într-un comunicat de presă. 

Centrul Cultural „Lucian Blaga” Sebeș a fost gazda unor evenimente pline de culoare și inspirație, aducând împreună peste 2000 de copiii, însoțiți de părinți, bunici și cadre…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Angajat în gospodărie cu aceleași drepturi ca alți salariați. O nouă MESERIE în România. Pot lucra și tinerii, de la 16 ani

Publicat

lucrator casnic angajat pixabay.jpg

Noutate pe piața muncii din România. Persoanele fizice pot plăti, legal, un angajat în gospodărie. Munca presupune activități casnice.

Cei care prestează astfel de servicii vor primi tichete pe baza cărora vor fi remunerați și vor beneficia de drepturile pe care le au și alți salariați, respectiv plata contribuțiilor sociale. Statul va lua 3 lei din 15.

Angajat în gospodărie cu aceleași drepturi ca alți salariați. O nouă MESERIE în România. Pot lucra și…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Salariul minim european. Marcel Ciolacu: Formă de stabilire este „un pic cam empirică”. În realitate, Directiva Europeană e clară

Publicat

salariul minim european. marcel ciolacu: formă de stabilire este „un

Salariul minim european: Premierul Marcel Ciolacu a spus că actuala formă de stabilire a salariului minim este „un pic cam empirică” și crede că acest mecanism trebuie să devină foarte clar, predictibil.

„Nu putem rămâne. E un pic cam empirică această formă în care e o negociere cu actorii sociali, cu patronate și sindicat, și Guvernul hotărăște cu cât se mărește și cum, în funcție de anumiți parametri”, a spus Marcel Ciolacu.

Salariul minim european

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe