ACTUALITATE
Reduceri de până la 50% la city break-uri sau pachete turistice pentru concediul de vară, la Târgul de Turism
Potrivit unui comunicat emis de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), agențiile de turism participante la Târgul de Turism al României oferă reduceri substanțiale pentru city break-uri sau pachete turistice destinate concediului de vară, cu discount-uri ce pot ajunge până la 50%.
Aceste reduceri sunt valabile atât pentru destinații în România, cât și pentru cele în Turcia, Bulgaria, Grecia, Spania, Italia sau Cipru, unde se pot beneficia de reduceri de până la 40%.
Destinaţii exotice până nu demult greu accesibile pentru Maldive, Thailanda, Mauritius, Seychelles, Zanzibar sau Punta Cana sunt acum mai aproape, tur-operatorii organizând zboruri tip charter către cele mai multe dintre acestea, la pachet cu reduceri de până la 30% pentru rezervări de tip early booking.
De asemenea, agenţiile de turism şi tur-operatorii promovează oferte pentru vacanţa de 1 Mai şi Paşte 2024, cu discounturi semnificative.
Pe de altă parte, din ce în ce mai mulţi turişti rezervă pachete turistice pentru România prin intermediul voucherelor de vacanţă, care au valoare mărită în acest an, respectiv 1.600 de lei, faţă de 1450, cât aveau ca valoare în anii precedenţi.
„Fireşte că voucherele de vacanţă se pot folosi pentru rezervările cu reduceri.
De asemenea, a crescut semnificativ numărul de angajaţi la companii private care primesc vouchere de vacanţă”, spune ANAT.
Alte agenţii de turism au optat să deruleze în această perioadă campanii de vânzări cu reduceri la fel de tentante în mediul online sau în sediile proprii, întregind pachetul de oferte de nerefuzat adresat celor care vor să-şi planifice din timp vacanţele.
Platformă interactivă de dezbateri în care se prezintă exemple de bune practici din domeniul turismului
Târgul de Turism al României oferă şi o platformă interactivă de dezbateri în care se prezintă exemple de bune practici din domeniul turismului, atât la nivel naţional, cât şi internaţional, scopul fiind de a identifica soluţii eficiente pentru promovarea şi dezvoltarea durabilă a sectorului turistic.
Mai mult decât atât, manifestarea intermediază şi întâlniri de business între antreprenori şi reprezentanţi ai domeniului turistic, într-un cadru profesionist de networking.
„Ceea ce lipseşte însă, în continuare, târgurilor noastre de profil este acea componentă destinată stimulării incoming-ului; dacă ne uităm la orice altă manifestare similară din alte ţări, accentul este pus pe valorificarea potenţialului de incoming al ţării sau al regiunii gazdă a evenimentului:
- zone de târg destinate exclusiv operatorilor de profil (la pachet cu facilităţi pentru aceştia),
- workshop-uri şi prezentări de destinaţie pentru participanţii străini (la pachet cu facilităţi pentru atragerea vizitatorilor profesionişti din ţările considerate pieţe-ţintă)
Este minunat că reuşim să facem al treilea an consecutiv workshop-ul cu operatori greci, că interesul de participare al lor, cât şi al reprezentanţilor agenţiilor româneşti este în creştere exponenţială, însă… e jenant că din bruma de fonduri destinate promovării României nu s-a reuşit încă organizarea vreunui eveniment similar pentru specialişti străini, interesaţi de cunoaşterea ofertei româneşti.
La majoritatea târgurilor similare din alte ţări, acesta este evenimentul central.
La noi nu am identificat vreun expozant cu ofertă de incoming şi nicio posibilitate de înregistrare a vizitatorilor specialişti din afara ţării”, a declarat Dumitru Luca, preşedintele ANAT.
Târgul de Turism al României, în perioada 15-18 februarie
Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) participă la Târgul de Turism al României, ediţia februarie 2024, care are loc în Pavilionul B2 al Centrului Expoziţional ROMEXPO din Bucureşti, în perioada 15 – 18 februarie.
„ANAT a fost constant parte a celui mai important eveniment de turism al României, oferind oportunităţi unice de întâlnire între specialişti, parteneri, mass-media şi turişti.
Cu o istorie îndelungată de colaborare cu ROMEXPO, ANAT este partener strategic al Târgului de Turism al României încă de la prima ediţie, din aprilie 1999, când a contribuit la punerea în practică a acestui eveniment.
ANAT va fi prezent şi cu stand (nr. 21), ca de obicei, venind în întâmpinarea membrilor şi a partenerilor”, se mai arată în comunicat.
Programul de vizitare al Târgului de Turism al României este următorul: 15 – 17 februarie, în intervalul orar 10:00 – 18:00, respectiv 18 februarie, în intervalul orar 10:00 – 16:00. Agerpres
Citește mai mult pe Botosani24.ro