Connect with us

EDUCATIE

REZULTATE TITULARIZARE 2019, publicate de Ministerul Educației. Ce NOTE au luat profesorii la proba scrisă

Publicat

profesori

Ministerul Educației Naționale a publicat marți rezultatele la Titularizare 2019. Profesorii pot vedea notele la proba scrisă.

În județul Alba, 439 de candidați au susținut proba scrisă. Notele finale vor fi făcute publice în 30 iulie, iar prima ședință de repartizare este în 31 iulie.

Rezultatele sunt afișate AICI.

AICI rezultatele candidaților la probele practice / inspecțiile la clasă și la probele orale (intensiv bilingv, limba de predare).

Candidații pot înregistra contestaţii, cu privire la rezultatele obținute la proba scrisă a concursului, la sediile Inspectoratelor școlare judeţene, în perioada 23-24 iulie.

În contestaţie, candidatul precizează următoarele informaţii: judeţul; nr. şi denumirea centrului de concurs; numele, iniţiala tatălui, prenumele; codul numeric personal; denumirea exactă a disciplinei la care a susţinut proba scrisă în cadrul concursului; nota contestată; nr. fişă de înscriere la concurs. Se foloseşte tipizatul (model – contestaţie) existent la secretariatul ISJ.

Prima ședință de repartizare a candidaților pe posturi va fi în 31 iulie. Sunt vizați cei care au luat cel puțin media 7 la examen, pentru repartizare pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată.

Titularizarea este examenul de angajare pe o perioadă nedeterminată într-o școală. Pentru a se titulariza – deci pentru a se angaja pe o perioadă nedeterminată – profesorii trebuie să obțină minimum nota 7 atât la examenul scris, cât și la inspecția la clasă în profilul postului. Pentru a deveni suplinitor – deci pentru angajarea pe perioadă determinată – candidații trebuie să obțină minimum nota 5 atât la proba scrisă, cât și la inspecție.

CALENDAR Titularizare 2019-2020:

17 iulie: proba scrisă – examenul de titularizare

23 iulie: afișarea rezultatelor la titularizare 2019

23 – 24 iulie: depunerea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare

30 iulie: afișarea rezultatelor finale la titularizare

31 iulie: repartizarea candidaţilor cu media de repartizare minimum 7, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată

1 august: ședință de repartizare, în ordine, a:

– cadrelor didactice titulare rămase cu reducerea de activitate nesoluţionată prin completarea normei didactice pe perioadă determinată sau prin detașare în interesul învățământului pentru restrângere nesoluționată;

– candidaţilor cu statut de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar anterior înscrierii la concurs, care au obţinut media de repartizare minimum 7 (şapte), sau cadre didactice debutante din învățământul preuniversitar de stat și particular prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6), care au promovat examenul național pentru obținerea definitivării în învățământ, sesiunea 2019, conform art. 62 alin. (8) din Metodologie, pe posturi didactice/catedre vacante complete indiferent de viabilitatea acestora, la nivelul judeţului în care au susţinut proba practică sau inspecţia specială la clasă în profilul postului, indiferent de judeţul în care au susţinut proba scrisă, ierarhizați pe o listă unică, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, cu păstrarea statutului de cadru didactic titular;

1 august: reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor;

2-19 august: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Începând cu data de 22 august 2019, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, în toate ședințele de repartizare, precum şi după începerea cursurilor, au în ordine:cadrele didactice titulare cu reducerea de activitate nesoluționatăşi cadrele didactice care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată conform prevederilor art. 61 din Metodologie.

22 august: Repartizarea candidaţilor care au obţinut cel puţin media de repartizare 7 (şapte) la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2019:

– repartizarea candidaţilor care au obţinut cel puţin media de repartizare 7 (şapte) la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2019, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, având prioritate candidaţii care beneficiază şi de prelungirea duratei contractelor individuale de muncă în anul şcolar 2019-2020 în baza mediei de repartizare minimum 7 (şapte) la concursurile naţionale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2018 şi/sau 2017, respectiv 2018, 2017, 2015 şi/sau 2014 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, în condiţiile art. 61 şi 85 din Metodologie;

23-29 august: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

23 august: Reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate ca urmare a soluționării, în ordine, a:

– soluționării detașărilor la cerere;

– repartizării candidaţilor care au obţinut cel puţin media de repartizare 7 (şapte) la concursul naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2019, conform punctului 14.

Știre în curs de actualizare.

 

Urmărește știrile romania24.ro pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

EDUCATIE

Majoritatea școlilor din Timișoara, racordate la Colterm, nu sunt încălzite

Publicat

elevi clasa scoala
arhiva foto

Majoritatea şcolilor racordate la sistemul centralizat de încălzire din municipiul Timişoara nu au pornit, încă, încălzirea, dar în judeţ sunt multe unităţi şcolare care au deja căldură în clase, a anunţat, miercuri, şefa Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Timiş, Aura Danielescu.

„În municipiul Timişoara, majoritatea unităţilor de învăţământ sunt racordate la sistemul centralizat de încălzire, respectiv la Colterm, care până în prezent nu a pornit încălzirea. Deci, în Timişoara, unităţile de învăţământ sunt neîncălzite.

Sunt câteva excepţii la unităţile de învăţământ care dispun de centrale termice proprii (patru grădiniţe cu program prelungit, o şcoală gimnazială şi una specială – n.r.). La acestea se adaugă unităţile de învăţământ particular care beneficiază de încălzire, în mare parte”, a detaliat Aura Danielescu.

În judeţ sunt multe unităţi care beneficiază de căldură, dar şi unităţi care consideră că bugetul este insuficient pentru plata căldurii, cum este cazul Liceului Tehnologic Jimbolia, Şcoala Gimnazială Jimbolia.

Potrivit ISJ Timiş, căldura funcţionează în unităţile şcolare din Brestovăţ, Pişchia, Dumbrava, Giroc, Săcălaz, Mănăştiur, Biled, Curtea, Moraviţa, Tormac şi altele.

Probleme legate de încălzire au următoarele unităţi de învăţământ din afara municipiului Timişoara: Şcoala Şandra (este debranşată de la reţeaua de gaz pentru neplata facturilor), Clubul Sportiv Lugoj (contract expirat, iar E-On nu mai vrea să semneze un nou contract cu unitatea de învăţământ), Şcoala Primară Corneşti şi Grădiniţa Corneşti (nu au aprovizionate lemne pentru încălzire).

În anul trecut şcolar, peste 10.000 de elevi din şcolile timişorene au fost nevoiţi să facă şcoala online, din cauza temperaturilor scăzute din clase.

Colterm nu a început furnizarea agentului termic nici la abonaţii casnici.

Agerpres

Citește mai departe

EDUCATIE

Ce spune ministrul Educației despre acuzaţiile de plagiat

Publicat

sorin cimpeanu 1 1000x600.jpg

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, afirmă că „obiectivul principal” al acuzaţiilor de plagiat la adresa sa este ‘blocarea legilor educaţiei’.

„Am înţeles că obiectivul principal al acestui articol este blocarea legilor educaţiei.

Eu fac un anunţ: legile educaţiei îşi vor continua parcursul firesc, legal spre procesul de adoptare. Astfel de încercări de a opri din cursul lor firesc legile educaţiei care sunt de interes pentru milioane de copii nu mă pot influenţa chiar dacă sunt abordări punctuale personale”, a afirmat ministrul Educaţiei.

Jurnalista Emilia Şercan l-a acuzat, luni, pe ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, că ar fi plagiat un curs universitar şi şi-a fi „însuşit fraudulos şi paternitatea” mai multor capitole semnate anterior de alţi autori.

Agerpres

Citește mai departe

EDUCATIE

Universitatea din Oradea va primi cea mai mare finanțare din țară pentru proiectele de mobilitate Erasmus+

Publicat

universitatea oradea 27072022.jpg

Universitatea din Oradea va primi cea mai mare finanţare din ţară pentru proiectele de mobilitate Erasmus+. Este vorba despre peste un milion de euro, dintr-un total de 8 milioane de euro care vor fi împărţiţi între 44 de universităţi din România.

Potrivit comunicatului universităţii, Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale (ANPCDEFP) a dat publicităţii rezultatele selecţiei de candidaturi Proiecte de mobilitate în domeniul universitar susţinute din fondurile politicii externe ale UE, KA171-HED Apelul 2022 – runda 23 februarie 2022.

Profesori şi studenţi din aproape 40 de țări, incluși în parteneriat

„Universitatea din Oradea îşi reconfirmă opţiunea fermă în direcţia internaţionalizării. De această dată, instituţia academică orădeană se situează în fruntea clasamentului naţional al finanţării proiectelor de mobilitate din domeniul universitar, proiecte susţinute din fondurile politicii externe ale Uniunii Europene. Este vorba de fonduri dedicate mobilităţii universitare din ţări neasociate programelor Erasmus +” se arată în comunicatul universităţii.

Graţie acestor finanţări, profesori şi studenţi de la Universitatea din Oradea şi din aproape 40 de ţări ale lumii, precum: Peru, Arabia Saudită, Armenia, Republica Moldova, Ucraina, Israel, Iordania, Kenya, Africa de Sud, SUA, Canada, Albania, Muntenegru, vor putea să înveţe sau să susţină cursuri la Oradea, respectiv în universităţi din aceste state.

„Universitatea din Oradea a aplicat pentru toate cele 12 regiuni ale lumii eligibile în cadrul acestui proiect şi a primit finanţare pentru fiecare din ele. Unul din cele mai importante aspecte legate de acest incontestabil succes este faptul că, prin intermediul Universităţii din Oradea, profesorii şi studenţii care vor lua parte la aceste programe de mobilitate pot accesa şi alte instituţii academice europene, partenerele noastre în cadrul programului EU GREEN”, a precizat coordonatoarea Departamentului de Relaţii Internaţionale al Universităţii din Oradea, Carmen Buran.

Prorectorul Sorin Borza a subliniat, la rândul său, că această alocare în topul naţional „este un rezultat semnificativ, rodul unei munci de echipă”, cu atât mai de apreciat cu cât alte universităţi, precum cele din Cluj-Napoca sau Timişoara, au primit alocări bugetare sub nivelul record atins de Universitatea din Oradea.

„Acest succes vine să confirme încă o dată opţiunea spre internaţionalizare a universităţii noastre, în contextul apartenenţei ei la consorţiul EU GREEN”, a conchis prorectorul.

Agerpres

Citește mai departe

EDUCATIE

Rechizite pentru elevii din familii defavorizate. A fost virată suma de 500 de lei pentru aproape 100.000 de copii

Publicat

scoala elevi generic ebihoreanul 23062022 1.jpg
sursa foto ebihoreanul.ro

Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene (MIPE) a virat luni, 19 septembrie, peste 48 milioane de lei reprezentând ajutorul pentru rechizitele copiilor din familii defavorizate.

Potrivit instituției, în total au beneficiat de ajutor 97.888 de beneficiari, preşcolari şi elevi din familii defavorizate.

Astfel, începând de marţi, sprijinul financiar de 500 de lei va ajunge pe cardurile realizate special pentru acest program.

„Pentru copiii din medii defavorizate, accesul la educaţie este esenţial pentru a se putea încadra, ca adulţi, pe piaţa muncii, însă de cele mai multe ori condiţiile materiale în care trăiesc îi expun riscului de abandon şcolar.

Ajutorul pentru rechizite şi îmbrăcăminte acordat preşcolarilor şi elevilor vulnerabili şi în acest an şcolar reprezintă, pentru mulţi dintre ei, şansa de a merge în continuare la şcoală.

Mă bucur că am reuşit să facem astăzi plăţile pentru aproape 100.000 de elevi, care vor putea utiliza sprijinul în cursul acestei săptămâni. În anul şcolar 2022-2023, peste 300.000 de copii din medii defavorizate vor primi cei 500 de lei, datorită Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate”, a precizat ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Marcel Boloş.

Rechizite pentru elevii din familii defavorizate. Cine primește ajutor

Beneficiază de sprijinul în valoare de 500 de lei: copiii din învăţământul de stat preşcolar, cu condiţia ca venitul lunar pe membru de familie să fie de până la de două ori nivelul venitului minim garantat pentru o persoană singură (298 lei); elevii din învăţământul de stat primar şi gimnazial, dacă venitul mediu net lunar pe membru de familie, realizat în luna iulie a fiecărui an, este de maximum 50% din salariul de bază minim brut pe ţară (1.275 lei).

Potrivit MIPE, cardurile pentru beneficiarii deveniţi eligibili începând din acest an şcolar vor fi emise şi distribuite în cursul lunii octombrie, urmând ca ajutoarele să fie virate în prima parte a lunii noiembrie.

De asemenea, prin Programul Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) se vor acorda în acest an şcolar ajutoare pentru rechizite şi îmbrăcăminte în valoare totală de peste 150 de milioane de lei, pentru aproximativ 300.000 de preşcolari şi elevi din familii defavorizate.

Tichetele sociale pe suport electronic pentru sprijin educaţional pot fi utilizate numai la unităţile cu care emitenţii cardurilor au contracte de afiliere.

Agerpres

Citește mai departe