Connect with us

ACTUALITATE

Românii au cheltuit, în medie, 52,6 euro pentru cumpărături online, în 2021; majoritatea achiziţiilor, de pe mobil

Publicat

bani.png

Valoarea medie a coşului de cumpărături online a crescut cu 5,8%, anul trecut, comparativ cu 2020, până 52,6 euro, în timp ce 69% dintre cumpărăturile românilor în mediul virtual au fost realizate de pe telefonul mobil, arată o analiză realizată de 2Performant, companie de tehnologie listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

Pe o piaţă de e-commerce estimată de Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) la peste 6 miliarde de euro, 2Performant a intermediat, în 2021, un număr de 1,39 milioane de vânzări pentru magazinele online din platforma sa.

Conform datelor centralizate, topul categoriilor de produse care au înregistrat cele mai multe vânzări, în cursul anului trecut, este condus de Fashion – cu 363.300 de vânzări, în creştere cu 30% faţă de anul anterior. Pe locul al doilea în topul categoriilor cu cele mai multe vânzări se situează categoria Book, Movies and Music – cu 338.200 de vânzări prin platforma 2Performant.com (+29%), urmate de Beauty (145.400 de vânzări, +3,4%), Home and Garden (80.100 vânzări, +46%) şi Electronics IT&C (79.900 de vânzări, +11,4%).

Analiza de specialitate relevă faptul că, în 2021, a crescut valoarea medie a coşului de cumpărături, până la 52,6 euro, mai mult cu 5,8% faţă de 2020. În privinţa dispozitivelor de pe care se realizează cumpărăturile online, datele 2Performant arată că 69% dintre acestea se fac de pe telefonul mobil şi doar 29,8% de pe desktop. „Cu toate acestea, valoarea medie a coşului de cumpărături realizate de pe telefonul mobil este mai mică decât cea aferentă cumpărăturilor de pe desktop, respectiv 46,47 euro pe mobil versus 66,67 euro pe desktop. Ceea ce indică faptul că românii continuă să facă achiziţiile mai importante ca preţ de pe desktop”, notează sursa citată.

În 2021, platforma tehnologică 2Performant.com, dezvoltată „in house”, prin care profesionişti în marketingul digital colaborează cu magazinele online, a intermediat 68,7 milioane de click-uri, cu 23,4% mai multe decât în anul precedent. Pe segmentul traficul de pe desktop, cea mai bună zi a săptămânii, după numărul de click-uri, a fost miercurea, ora 11:00 fiind cea mai bună pentru cumpărăturile online. Totodată, raportat la traficul pe mobil, duminica a fost cea mai bună zi a săptămânii, după numărul de click-uri, iar ora 10:00 a fost cea mai bună pentru cumpărături online.

Sursa principală de trafic, în funcţie de numărul de click-uri, rămâne Google, cu 23,7 milioane, în creştere cu 65,3% faţă de 2020, urmat de Facebook – cu 7,7 milioane de click-uri (-16,3%).

De asemenea, ziua cu cel mai mare număr de vânzări din 2021 a fost 12 noiembrie, în perioada de Black Friday. Astfel, în perioada 1 – 14 noiembrie a anului trecut, 462 de magazine online care activează în 25 de industrii diferite şi care au lansat campanii de reduceri au realizat prin intermediul platformei 2Performant.com 115.000 de vânzări, în valoare de 6.929.804 euro (plus TVA), cu 47,8% mai mari decât cu un an în urmă.

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează şi monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing. Compania este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), sub simbolul 2P. AGERPRES

Citește Romania24.ro pe Google News

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

MOMENTUL DE CULTURĂ. CU GEORGICĂ MANOLE (387)

Publicat

momentul de culturĂ. cu georgicĂ manole (387)

Publicitate

O rubrică realizată de profesor Georgică Manole, scriitor, epigramist

 

DIN CAIETUL MEU DE ÎNSEMNĂRI

 

Cristian Pătrăşconiu, în „Ramuri” nr. 4 din 2020, publică un interviu cu Martin S. Martin, chirurg român stabilit în SUA. Una din întrebările puse este: „Unde e punctul sau zona de maximă criză în privinţa sistemului educaţional american?”. Martin S. Martin consideră că trei factori au dus la „ruperea filmului” cu tradiţia…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Filarmonica Botoșani deschide stagiunea cu „Carmina Burana” de Carl Orff

Publicat

filarmonica botoșani deschide stagiunea cu „carmina burana” de carl orff

Publicitate

Deschiderea unei noi stagiuni la Filarmonica Botoșani se anunță a fi nu doar un eveniment muzical, ci o adevărată sărbătoare culturală. Anul acesta, cortina se ridică în sunetele uneia dintre cele mai puternice și spectaculoase lucrări corale ale secolului XX: „Carmina Burana” de Carl Orff, prezentată într-un an cu o semnificație aparte – marcarea a 130 de ani de la nașterea compozitorului german.

Considerată o operă monumentală, „Carmina…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

VIDEO: Tabără la mare gratuită pentru copiii cuminți și tinerii merituoși din Vorona și din Botoșani

Publicat

video: tabără la mare gratuită pentru copiii cuminți și tinerii

Publicitate

În ultima săptămână de vară, Parohia Vorona Centru și Departamentul pentru Tineret al Protopopiatului Botoșani au oferit unui grup de copii și tineri, în mod gratuit, o săptămână la mare, în cadrul unui proiectului ,,Marea Neagră: pe urmele Sfinților Străromâni – Tabără educațională la Constanța și Pelerinaj în Dobrogea”.

La sfârșit de vacanță, când ,,se numără bobocii”, 20 de tineri am beneficiat de o săptămână petrecută…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

VIDEO: Tabără la mare gratuită pentru copiii cuminți și tinerii merituoși din Vorona

Publicat

video: tabără la mare gratuită pentru copiii cuminți și tinerii

Publicitate

În ultima săptămână de vară, Parohia Vorona Centru și Departamentul pentru Tineret al Protopopiatului Botoșani au oferit unui grup de copii și tineri, în mod gratuit, o săptămână la mare, în cadrul unui proiectului ,,Marea Neagră: pe urmele Sfinților Străromâni – Tabără educațională la Constanța și Pelerinaj în Dobrogea”.

La sfârșit de vacanță, când ,,se numără bobocii”, 20 de tineri am beneficiat de o săptămână petrecută…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe