Connect with us

ACTUALITATE

Situaţia generată de pandemia de coronavirus, considerată ”critică” şi ”foarte critică” de mai mult de jumătate dintre companiile din România

Publicat

oameni locuri de munca joburi

Mai mult de jumătate dintre companiile din România (55%) consideră situaţia generată de pandemia COVID-19 ca fiind ”critică” şi ”foarte critică”, iar peste o treime dintre acestea (37%) estimează că perioada de recuperare va oscila între 12 şi 24 de luni, arată rezultatele unui studiu publicat, luni, de o companie de consultanţă.

Conform cercetării Valoria, din totalul celor 440 de companii care au participat la sondaj, 41% au apreciat că, în următoarele luni din acest an, în România lucrurile vor evolua extrem de defavorabil. Astfel, pentru 29% dintre reprezentanţii organizaţiilor respondente perioada de recuperare estimată este de 9 – 12 luni, însă 37% apreciază un interval de 1 – 2 ani

La nivel general, 55% dintre companii susţin că situaţia generată de criza pandemiei COVID-19 în România este critică şi foarte critică.

„În contextul digitalizării accelerate de migrarea multor operaţiuni în mediul online, companiile sunt conştiente de noile provocări. Pentru angajaţi, actualizarea cunoştinţelor pentru lucrul eficient şi sustenabil de acasă este obligatorie. Pentru manageri, abilităţile de luare a deciziilor, project management şi managementul echipelor la distanţă sunt esenţiale. Redefinirea modalităţilor de menţinere a culturii organizaţionale a companiei prin interacţiuni virtuale şi luarea deciziilor în condiţii de incertitudine sunt de asemenea alte provocări ale managerilor”, menţionează datele rezultate din studiul Valoria.

În acest sens, companiile respondente consideră că pentru echipa de directori executivi competenţele care trebuie crescute sunt cele care ţin de: strategii decizionale în situaţii de criză (79%), management financiar în context de criză (75%) şi managementul echipelor la distanţă (71%).

Totodată, virtualizarea mediului de lucru a stimulat companiile să considere şi mai mult că temele care au în centrul lor comunicarea sunt relevante pentru echipa de manageri.

Pe acest subiect, temele de training considerate relevante de companiile respondente la sondajul Valoria pentru managerii lor sunt: delegare de succes în echipele virtuale (72%), tehnici avansate de vânzare şi negociere (71%), feeback şi feedforward în mediul online (70%).

Sondajul Valoria a avut la bază un chestionar care a analizat percepţiile a 440 de manageri provenind din companii cu activitate în zece industrii. Chestionarul a fost aplicat în perioada 8 iunie – 15 iulie 2020.

Valoria Business Solutions este o companie de consultanţă, training, şi coaching, ce are misiunea de a transforma în valoare potenţialul echipelor şi organizaţiilor. AGERPPRES

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Lângă noi: Rămășițele domnitorului Grigore Alexandru Ghica vor fi repatriate și reînhumate lângă Palatul Culturii din Iași

Publicat

lângă noi: rămășițele domnitorului grigore alexandru ghica vor fi repatriate

Publicitate

Rămășițele pământești ale ultimului domnitor al Principatului Moldovei, Grigore Alexandru Ghica, vor fi readuse în țară și înhumate lângă Palatul Culturii, a declarat, pentru AGERPRES, primarul Mihai Chirica.

Potrivit sursei citate, demersurile de repatriere a ultimului domn al Principatului Moldovei, Grigore Alexandru Ghica, ale cărui rămășițe sunt înhumate în apropiere de Paris, au fost purtate cu familia moștenitoare, moștenitorul de…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Aproape 2500 de persoane angajate prin intermediul AJOFM Botoșani, în perioada ianuarie-septembrie 2025

Publicat

aproape 2500 de persoane angajate prin intermediul ajofm botoșani, în

Publicitate

În perioada ianuarie-septembrie 2025, au fost integrate pe piața muncii datorită măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă implementate de Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Botoșani un număr total de 2.487 persoane.

Din totalul persoanelor ocupate până la data de 30 septembrie 2025, 1.165 au peste 45 de ani, 356 au vârsta cuprinsă între 35 și 45 de ani, 115 au între 30 și 35 de ani, 241 au între 25 și 30 de ani, iar

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Zece ani de la tragedia Colectiv: Rugăciune pentru tinerii care „nu vor apuca niciodată să îmbătrânească”

Publicat

zece ani de la tragedia colectiv: rugăciune pentru tinerii care

Publicitate

O slujbă de pomenire pentru victimele incendiului din clubul Colectiv a fost oficiată joi la troița ridicată în fața fostului club, în contextul împlinirii a zece ani de la tragedie.

Slujba de pomenire a fost săvârșită de la ora 10:30, în zona de acces Fabrica Pionerul – Parcul Bucur din sectorul 4 al Capitalei, de către un sobor de preoți de la cimitirele de stat, condus de părintele Ionuț Bărbulescu, protopop al Sectorului 4 din…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

FOTO: Botoșănenii, chemați să devină ctitori ai Bisericii „Sfânta Teodora de la Sihla”. După doi ani de osteneli și rugăciune, parohia a obținut autorizația de construire

Publicat

foto: botoșănenii, chemați să devină ctitori ai bisericii „sfânta teodora

Publicitate

După doi ani de osteneli și rugăciune, comunitatea parohială a obținut autorizația de construire pentru biserică, paraclis și anexe.

După o perioadă de peste doi ani marcată de pregătiri, documentație, rugăciune și răbdare, Parohia Sfânta Cuvioasă Teodora de la Sihla a primit autorizația de construire pentru noua biserică, paraclis, anexe și împrejmuire. Momentul este considerat de slujitorii și credincioșii locului o binecuvântare și o…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe