Connect with us

ACTUALITATE

Sondaj: Majoritatea angajaţilor continuă să lucreze de acasă. Totuși, 84% s-ar întoarce la birou dacă angajatorul ar acorda beneficii

Publicat

calculator

Peste două treimi dintre angajaţi lucrează exclusiv de acasă sau împart biroul de la domiciliu cu cel din sediul companiei, iar cei mai mulţi salariaţi ar merge fizic mai de la locul de muncă dacă angajatorul le-ar oferi o serie de beneficii, arată o un sondaj realizat de o platformă de recrutare online.

Conform datelor centralizate, în prezent, 24% dintre angajaţi spun că lucrează exclusiv „remote”, alţi 34% împart biroul de acasă cu cel din sediul angajatorului şi doar 42% s-au întors complet la birou.

Deşi activitatea de la distanţă rămâne modul de lucru preferat, 84% dintre respondenţi spun că ar fi convinşi să vină mai des la birou dacă angajatorul le-ar acorda beneficii care să le dea mai mult confort şi să-i facă să se simtă ca acasă, arată BestJobs.

Majoritatea angajaţilor continuă să lucreze de acasă. Ce beneficii i-ar determina să se întoarcă la birou

Pe lista beneficiilor se află: mâncarea sau gustările gratuite (44%), un design al biroului care să permită distanţarea de colegi (31%) şi care să includă mai multe zone verzi (31%), un spaţiu de relaxare (29%), o atmosferă plăcută de lucru în colectiv (27%) şi, nu în ultimul rând, acces nelimitat la fructe şi cafea (21%).

Totodată, 13% au declarat ar fi mai plăcut să meargă la birou dacă angajatorul le-ar permite să îşi aducă animalul de companie la job.

Cele mai răspândite beneficii acordate de companii, atât echipelor existente, cât şi pentru poziţiile pentru care recrutează în prezent prin platforma online, rămân în continuare bonurile de masă, cursurile de specialitate şi abonamentele sau asigurările private de sănătate.

De asemenea, bonusurile de performanţă sau pentru vacanţă, programele de dezvoltare personală şi de creştere a coeziunii echipei, cafeaua la birou, programul flexibil, decontarea transportului sau zile suplimentare de concediu de odihnă se află pe lista doleanţelor salariaţilor.

Pe de altă parte, mai puţin de jumătate dintre angajaţi se bucură în prezent de facilităţi „extra” la actualul loc de muncă, cum ar fi să aibă spaţii verzi în birou (21%), o sală de relaxare (10%), acces la mâncare şi gustări gratuite (9%) sau la băuturi răcoritoare (7%).

Şase din zece angajaţi afirmă că şi-ar dori ca angajatorul să se preocupe de crearea unui mediu de lucru cât mai plăcut, inclusiv prin oferirea facilităţilor preferate de către angajaţi, iar aproape 14% consideră că angajatorul ar trebui să le dea libertatea să-şi personalizeze spaţiul de lucru pentru a-l face mai primitor şi mai confortabil.

BestJobs este una dintre cele mai importante platforme de recrutare online din România, ce cuprinde peste 4,6 milioane de profesionişti conectaţi la piaţa muncii, iar mai mult de 40.000 de locuri de muncă oferite.

Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Pasarelă spectaculoasă între Cornișa și Pacea: Primăria Botoșani a scos la licitație proiectul de 36,7 milioane de lei

Publicat

pasarelă spectaculoasă între cornișa și pacea: primăria botoșani a scos

Publicitate

Primăria Botoșani a lansat pe platforma SEAP anunțul pentru execuția uneia dintre cele mai ambițioase investiții de mobilitate urbană din ultimii ani: o pasarelă supraterană pietonală și velo care va lega zona de agrement Cornișa de Versantul Pacea, peste DN 29. Proiectul, finanțat prin Programul Regional Nord-Est 2021–2027, are o valoare estimată de 36.795.267,13 lei și intră acum în etapa de achiziție publică.

Noua pasarelă va fi dedicată…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Amenzile rutiere se vor plăti într-un singur cont: Noul sistem stabilit de Ministerul Finanțelor

Publicat

amenzile rutiere se vor plăti într un singur cont: noul sistem

Publicitate

Ministerul Finanțelor a stabilit contul unic în care vor putea fi plătite amenzile rutiere, indiferent de județul în care locuiește persoana sancționată. Ordinul nr. 1823/2025 a fost publicat miercuri în Monitorul Oficial și marchează un pas important spre simplificarea procedurilor de achitare a sancțiunilor contravenționale aplicate persoanelor fizice.

Noul sistem, gestionat prin Trezoreria Statului, urmărește să elimine confuziile generate de…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Verificări la centrele sociale din Botoșani: Lipsă de personal, nerespectarea procedurilor și alimentație necorespunzătoare

Publicat

verificări la centrele sociale din botoșani: lipsă de personal, nerespectarea

Publicitate

În luna octombrie 2025, inspectorii sociali din cadrul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială (AJPIS) Botoșani au desfășurat 14 misiuni de inspecție socială.

Aceste acțiuni de control au avut ca scop:

  • verificarea respectării standardelor minime de calitate obligatorii pentru funcționarea serviciilor sociale de tip rezidențial destinate copiilor, atât publice, cât și private, din județul Botoșani;

  • evaluarea în vederea…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

ANAF va lansa un asistent virtual care va răspunde la întrebările contribuabililor. Cum va funcționa chatbot-ul „Ana”

Publicat

un site fals imită identitatea anaf. atenționarea instituției pentru contribuabili:

Publicitate

ANAF va lansa în curând un asistent virtual conversațional (chatbot) bazat pe inteligență artificială, aflat în prezent în faza de testare.

Un chatbot este un program de inteligență artificială conceput pentru a interacționa cu oamenii prin conversații, de obicei prin text (ca pe un site web, într-o aplicație sau într-un sistem de mesagerie).

Chatbotul poate înțelege întrebările utilizatorului și oferă răspunsuri automate, fie bazate pe…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe