Connect with us

ECONOMIE

SRI face angajări prin încadrare directă. Posturi disponibile, condiții și etape de selecție pentru candidați

Publicat



sri

Locuri de muncă la SRI/ Angajări la SRI: Serviciul Român de Informaţii caută personal pentru încadrare directă pe mai multe posturi. Serviciul secret din România caută de specialiști IT, chimiști, ingineri sau specialiști IT.

Pentru locurile de muncă de la SRI pot aplica persoanele care dețin competențe tehnice căutate de Serviciu, au absolvit studii superioare cu diplomă de licență, îndeplinesc condiţiile de încadrare în Serviciul Român de Informaţii și promovează toate etapele specifice de selecţie.

POSTURI la SRI disponibile prin încadrare directă:

  1. Administrator-infrastructuri-software- Detalii AICI
  2. Analist-FORENSIC-securitate-cibernetica -Detalii AICI
  3. Analist-Malware– Detalii AICI
  4. Analist-trafic – Detalii AICI
  5. Arhitect-software – Detalii AICI
  6. Business-Analyst-si-UX-Designer -Detalii AICI
  7. Chimist – Detalii AICI
  8. Dezvoltator-iOS – Detalii AICI
  9. Inginer-Data-Center– Detalii AICI
  10. Inginer-electronist – Detalii AICI
  11. Inginer-mecanic-proiectare-mecanica – Detalii AICI
  12. Inginer-mecanic-tehnologiemecanica – Detalii AICI
  13. Inginer-prelucrare-semnale – Detalii AICI
  14. Inginer-procesare-si-analiza-digital-forensic – Detalii AICI
  15. Inginer-radiocomunicatii – Detalii AICI
  16.  Specialist-control-audit-IT&C– Detalii AICI
  17. Tester-aplicatii – Detalii AICI
  18. Tester-securitate-aplicatii Detalii AICI
  19. Specialist-in-evaluarea-securitatii-IT&C – Detalii AICI

Modalitate de aplicare pentru posturile de mai sus: CV şi scrisoare de intenţie

  • Specialiști lingviști (specialist lingvist – Rusă/Ucraineană/Sârbă/Urdu/Pashto/Dari/Hindi/Rromani/Punjabi/Armeană/Azeră/Tătară/ Albaneză/Arabă/Persană/Chineză/Coreeană/Kurdă/Georgiană

Modalitate de aplicare pentru post: CV şi scrisoare de intenţie pe hr@sri.ro (subiect mail: LINGVIST – Nume şi prenume)

Condiții de angajare în SRI și criteriile generale de încadrare pot fi consultate AICI


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ECONOMIE

APIA primeşte cereri de plată pentru motorina utilizată în agricultură

Publicat

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) informează potenţialii beneficiari că primeşte cereri de plată pentru rambursarea ajutorului de stat pentru cantităţile de motorină achiziţionate şi utilizate în agricultură, aferente trimestrului întâi al acestui an, potrivit unui comunicat remis, marţi, AGERPRES.

Având în vedere faptul că ultima zi de depunere al cererilor de plată este 30 aprilie 2021, iar aceasta este zi nelucrătoare, termenul de depunere se prelungeşte până pe data de 4 mai 2021 inclusiv, în conformitate cu prevederile art.12 din Regulament Delegat UE nr. 640/2014 şi ale Codului de Procedură Civilă: “În cazul în care data limită de depunere a unei cereri de ajutor, a unei cereri de sprijin, a unei cereri de plată sau a altor declaraţii sau a oricăror documente justificative sau contracte sau data limită pentru modificări aduse cererii unice sau cererii de plată este o zi de sărbătoare legală, o sâmbătă sau o duminică, termenul limită se prelungeşte până în prima zi lucrătoare care urmează.”

Cererile se transmit prin mijloace electronice la Centrele Judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al Municipiului Bucureşti, de către administratorul/reprezentantul legal sau împuternicitul acestuia, însoţite de o serie de documente.

Pentru sectorul vegetal sunt necesare: situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate la lucrări mecanizate, aferente perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr.9(OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare); copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor; documente care dovedesc cantitatea de ciuperci produsă, după caz; d) documente justificative dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare.

În cazul sectorului zootehnic, documentele necesare sunt: situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate pentru sectorul zootehnic, aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 9 (OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare; copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor; situaţia privind calculul efectivului rulat/efectivului mediu realizat, întocmită de beneficiar şi vizată de medicul împuternicit de liberă practică, după caz, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 10 ( OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare); copie de pe cererea depusă de către apicultori la consiliul local în vederea asigurării acestora de vetre de stupină temporare sau permanente; documente justificative dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare.

Pentru sectorul îmbunătăţiri funciare se cer: situaţia centralizatoare a cantităţilor de motorină utilizate pentru irigaţii, aferentă perioadei pentru care solicită acordarea ajutorul de stat prin rambursare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 9 ( OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare); copie a facturilor/bonurilor fiscale de cumpărare a motorinei emise de vânzător pe numele solicitanţilor; situaţia centralizatoare a cantităţilor de apă pentru irigaţii, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 11 ( OMADR nr.1727/2015 cu modificările şi completările ulterioare); copie a facturilor de apă din care să reiasă volumul de apă consumat de către beneficiar/procesul-verbal de confirmare a volumului de apă livrat pentru irigaţii, întocmit de către orice furnizor de apă de irigaţii; e) situaţia suprafeţelor irigate, pe structuri de culturi, aferentă perioadei pentru care se solicită ajutorul de stat; documente justificative dacă au intervenit modificări faţă de cererea de acord pentru finanţare.

Toate documentele depuse în copie vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către solicitantul sprijinului, însuşite prin semnătură şi vor purta sintagma “conform cu originalul”.

În conformitate cu HG nr. 409/2021 “Pentru anul 2021, diferenţa dintre nivelul de 1.674,55 lei/1.000 litri al accizei prevăzut la nr. crt.12 din Anexa nr. 1 de la titlul VIII “Accize şi alte taxe speciale” din Codul fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificările şi completările ulterioare, actualizat conform art. 342 alin. (1) din acelaşi act normativ şi rata accizei reduse prevăzută la alin. (21), care este în cuantum unitar de 1,572 lei/litru se acordă ca ajutor de stat sub formă de rambursare”. AGERPRES

Citește mai departe

ACTUALITATE

Euro a urcat la un nou maxim istoric

Publicat

fonduri europene

 Euro a atins luni un nou maxim istoric, la 4,9261 lei, după cel atins la finele lunii martie, de 4,9251 lei.

Față de cursul de vineri, euro a crescut cu doar 0,04%

La începutul lunii martie, euro era cotat la 4,8744 lei.

Dolarul american a scăzut la 4,0937 lei, de la 4,1120 lei, iar francul elvețian a crescut la 4,4797 lei. Gramul de aur a crescut la 235,3486 lei, de la 233,8266 lei în ședința precedentă.

Citește mai departe

ACTUALITATE

Ministrul Economiei anunță că se va elimina, din nou, ”infama” declaraţie de beneficiar real

Publicat

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Claudiu Năsui, a discutat vineri cu ambasadorul Austriei în România, Isabel Rauscher, despre bunele practici ale Austriei în ce priveşte mediul de afaceri, iar unul dintre subiectele principale a fost “infama declaraţie de beneficiar real: o sarcină birocratică inutilă şi exagerată împotriva antreprenorilor”.

“Ieri am avut o întâlnire cu doamna Isabel Rauscher, ambasadorul Austriei în România. Ne-am întâlnit pentru a discuta bunele practici ale Austriei în ce priveşte mediul de afaceri, mai ales în relaţia dintre antreprenori şi autorităţile statului.

Unul dintre subiectele principale pe care le-am discutat a fost infama declaraţie de beneficiar real: o sarcină birocratică inutilă şi exagerată împotriva antreprenorilor, prin care îi obligăm să declare, în aproape 10 pagini, informaţii pe care statul le are deja. Anul trecut am eliminat această declaraţie inutilă (prin legea 108/2020), însă a fost reintrodusă recent în parlament. Pretextul? Temerea de un aşa-zis infringement.

Adevărul este că nu există nici un infringement, iar legea prin care am eliminat declaraţiile inutile anul trecut nu a reinventat roata: a preluat bunele practici ale altor ţări, care nu mută răspunderea şi povara pe antreprenori şi nu implementează directivele în cel mai leneş şi draconic mod posibil”, a scris, sâmbătă, ministrul Economiei pe pagina sa de Facebook.

El a subliniat că intenţionează să implementeze cât mai multe reforme în sprijinul antreprenorilor din România, iar Austria este un exemplu de bune practici în acest sens.

“Austria este un astfel de exemplu de bune practici, plasându-se la peste 25 de poziţii în faţa României la uşurinţa de a face afaceri, conform Băncii Mondiale. Vrem să implementăm cât mai multe reforme în sprijinul antreprenorilor din România şi vrem să învăţăm de la cei mai buni. Suntem norocoşi să avem astfel de parteneri în Europa şi nu există nici un motiv pentru care România să nu adopte modelele lor, dovedit mai bune. Iar declaraţia de beneficiar real este un exemplu perfect. Vom reveni asupra legii şi vom elimina din nou această povară inutilă”, a precizat Năsui.

De asemenea, şeful de la Economie a anunţat în aceeaşi postare că a publicat stadiul plăţilor pentru IMM Recover şi pentru Start-up Nation, menţionând că nu există finanţare pentru 500 de milioane de euro din aceste măsuri.

“Tot ieri am publicat stadiul plăţilor pentru IMM Recover şi pentru Start-up Nation. După cum ştiţi, în fiecare vineri, publicăm transparent şi deschis toate informaţiile legate de aceste plăţi. Asta înseamnă normalitate. Toate le regăsiţi aici: https://bit.ly/32nKh4w, https://bit.ly/3dohG5d şi https://bit.ly/3mTqtPQ. Încă nu avem finanţare pentru 500 de milioane de euro din aceste măsuri. Până când se programează React-EU, sau altă facilitate europeană din care să finanţăm aceste măsuri, ritmul va încetini în săptămânile următoare. Aceste măsuri ar fi trebuit să aibă finanţare în momentul în care au fost începute. Adică anul trecut. N-au avut. Situaţia aceasta am explicat-o în luna ianuarie când împreună cu Cristian Ghinea căutam (şi vom găsi) soluţii pentru finanţarea promisiunilor”, a mai scris ministrul Economiei pe reţeaua de socializare. Agerpres

Citește mai departe

ACTUALITATE

BUNDA AUTOTRASPORTI SRL – ANUNT DEMARARE PROIECT „Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor”

Publicat

ANUNT DEMARARE PROIECT

„Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014 – 2020, în contextul crizei provocate de COVID-19

BUNDA AUTOTRASPORTI SRL cu sediul in Sibiu, str. P. I. Ceaikovski, nr. 11, judetul Sibiu, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J32/104/2012, CUI 29682275, deruleaza incepand cu data de 06.04.2021 proiectul ’’Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor IMM-urilor’’, in baza Contractului de finantare nr. M2-7643 din 06-04-2021, încheiat cu Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului, Tg. Mureș.

Obiectul contractului îl reprezintă ajutorul de stat acordat sub formă de grant pentru capital de lucru, în baza formularului electronic de înscriere şi a documentaţiei anexe, prin măsura “Granturi pentru capital de lucru”, implementată de către Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) şi Agenţia pentru IMM, Atragere de Investiţii şi Promovarea Exportului (AIMMAIPE), în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, cu completările şi modificările ulterioare.

Rezultate în urma implementării proiectului: Menținerea sau suplimentarea numărului de angajați existenți la data înscrierii electronice pentru o periodă de minim 6 luni de la obținerea finanțării si combaterea efectelor negative ale COVID-19 asupra activitatii beneficiarului BUNDA AUTOTRANSPORTI SRL.

Valoarea proiectului este de 109.733,2875 (valoarea totala) din care:

95420.25 lei grant

14313.0375 lei cofinanțare.

Perioada de implementare a proiectului este de 1 an, de la data semnării contractului de finantare până la data de 06.04.2022.

Date de contact beneficiar:

BUNDA AUTOTRANSPORTI SRL

e-mail: vasybunda@yahoo.com

tel: 0755336346

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 Axa prioritară 3 – Sprijinirea IMM-urilor ca reacție la pandemia COVID-19 Prioritatea de investiții 3d – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare.

Documentul în format pdf poate fi consultat AICI.

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate