EVENIMENT
Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand
Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va adopta o nouă identitate de brand, incluzând un logo și un slogan oficial pentru a identifica destinația. Pe lângă acestea, va fi dezvoltată și o strategie de repoziționare în piață, împreună cu o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii.
Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii, informează un comunicat transmis AGERPRES.
Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în faţa turiştilor aflaţi pe litoral şi constănţenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20,30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.
”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu.
Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, arată sursa citată.
Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă
„Ne dorim ca lansarea acestei identităţi de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viaţa staţiunii.
Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziţionări faţă de turişti şi a evoluat, în ultimii ani, către o nişă destul de îngustă, de la o staţiune a familiei şi a amintirilor din vacanţă pentru generaţii întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi şi festivaluri.
Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinaţie, sub acelaşi brand, ambele categorii de turişti şi o gamă largă de experienţe diferite.
După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă, dar şi hoteluri şi restaurante la standarde internaţionale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare şi pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc”, a declarat preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, citat în comunicat.
Lansarea noii identităţi de brand, care va susţine eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce staţiunii i-a fost oferită şi distincţia „Destinaţia anului 2023”.
Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival.
Primii artişti care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, vineri, 14 iulie, vor fi Bibi şi Lidia Buble.
Pentru ziua de sâmbătă, 15 iulie, organizatorii invită turiştii la un spectacol susţinut de Alexia şi formaţia Azur. Concertele vor începe la ora 20,30, accesul publicului fiind liber.
Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie.
Pe 22 iulie Adda şi Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up şi Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanţă de pe scena de la Cazino. Agerpres
EVENIMENT
Fetiță de 13 ani dispărută la Cluj-Napoca. Este căutată de familie. Sunați la 112 dacă o vedeți
O fetiță de 13 ani a dispărut de acasă duminică, 17 noiembrie.
Copila este căutată de familie, iar cei care au văzut-o sunt rugați să sune de urgență la poliție.
Fetiță de 13 ani dispărută la Cluj-Napoca. Este căutată de familie. Sunați la 112 dacă o vedeți
Poliția municipiului Cluj-Napoca a fost sesizată duminică despre faptul că DARIA-ALEXANDRA COCOI, în vârstă de 13 de ani, a plecat voluntar din Cluj-Napoca, în jurul orei 16.30, iar până în…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
Astăzi, 18 noiembrie 2024, doamna Simona Bucura-Oprescu, ministrul Muncii și Solidarității Sociale, a efectuat o vizită oficială în județul Cluj, unde a avut întâlniri cu instituțiile din subordinea Ministerului pe care în conduce, inclusiv cu reprezentanți ai Casei Județene de Pensii.
În cadrul vizitei, ministrul a mulțumit în mod special echipelor implicate pentru eforturile lor continue depuse în cadrul procesului de recalculare a pensiilor: „Datorită…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
Un incendiu a izbucnit la o casă din Turda. Focul a pornit de la un scurt-circuit. Nimeni nu a fost rănit.
„Pompierii din cadrul Detașamentului Turda au intervenit în această după-amiază pentru stingerea flăcărilor care au izbucnit într-o gospodărie situată pe strada Vasile Alecsandri din municipiul Turda.
FOTO. INCENDIU la o casă din Turda. FOCUL a pornit de la un scurt-circuit
La fața locului au ajuns trei autospeciale pentru stingerea incendiilor…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
Cardurile educaționale în valoare de 500 de lei au început să fie încărcate în mai multe județe. Preșcolarii și elevii de primar și gimnaziu defavorizați primesc acești bani dacă se încadrează în condițiile ordonanței de urgență nr. 83/2023.
Cardurile educaționale trebuie utilizate exclusiv pentru cumpărarea de rechizite și articole de vestimentaţie necesare frecventării şcolii şi grădiniţei, potrivit OUG nr. 83/2023. Pe site-ul -ul Ministerului…
Citește mai mult pe Cluj24.ro