Connect with us

EVENIMENT

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand

Publicat

Arhivă foto

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va adopta o nouă identitate de brand, incluzând un logo și un slogan oficial pentru a identifica destinația. Pe lângă acestea, va fi dezvoltată și o strategie de repoziționare în piață, împreună cu o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii.

Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii, informează un comunicat transmis AGERPRES.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în faţa turiştilor aflaţi pe litoral şi constănţenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20,30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu.

Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, arată sursa citată.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă

„Ne dorim ca lansarea acestei identităţi de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viaţa staţiunii.

Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziţionări faţă de turişti şi a evoluat, în ultimii ani, către o nişă destul de îngustă, de la o staţiune a familiei şi a amintirilor din vacanţă pentru generaţii întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi şi festivaluri.

Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinaţie, sub acelaşi brand, ambele categorii de turişti şi o gamă largă de experienţe diferite.

După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă, dar şi hoteluri şi restaurante la standarde internaţionale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare şi pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc”, a declarat preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, citat în comunicat.

Lansarea noii identităţi de brand, care va susţine eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce staţiunii i-a fost oferită şi distincţia „Destinaţia anului 2023”.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival.

Primii artişti care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, vineri, 14 iulie, vor fi Bibi şi Lidia Buble.

Pentru ziua de sâmbătă, 15 iulie, organizatorii invită turiştii la un spectacol susţinut de Alexia şi formaţia Azur. Concertele vor începe la ora 20,30, accesul publicului fiind liber.

Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie.

Pe 22 iulie Adda şi Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up şi Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanţă de pe scena de la Cazino. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

„Invazie” de ploșnițe urât mirositoare, în cartierul Mănăștur din Cluj-Napoca. Locuitorii cer dezinsecție

Publicat

plosnite.jpg

Un locuitor de pe Aleea Padin din Cluj-Napoca a semnalat, pe platforma MyCluj, prezența ploșnițelor rât mirositoare în spațiul blocului în care locuiește.

Potrivit sesizării, geamul apartamentului este orientat către Calea Florești, mai exact spre parcul de câini, iar de câteva luni, casa sa este infestată cu ploșnițe mari, rotunde, care emană un miros neplăcut.

„Locuiesc pe Aleea Padin, numărul 12. Geamul meu dă spre Calea Florești, mai exact spre parcul de…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

CSM Alba Iulia versus Farul Constanța, în Cupa României: Elevii lui Alexandru Pelici au făcut un meci frumos dar au pierdut cu 3-0

Publicat

csm alba iulia versus farul constanța, în cupa româniei: elevii

Cel mai important meci al echipei de fotbal din Alba Iulia, CSM Unirea, din ultimii ani are loc marți, 1 aprilie 2025. De la ora 19.30, elevii lui Alexandru Pelici au început meciul împotriva echipei Farul Constanța antrenată de Gică Hagi. 

Este vorba despre meciul din sferturile de finală ale Cupei României.

Scorul a fost deschis rapid de elevii lui Hagi, în minutul opt. Mai exact, Andrei Ciobanu a deschis scorul cu un șut direct pe spațiul apărat de portarul din Alba Iulia.

Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Categoriile de pensii care se acordă în sistemul public. NU mai trebuie depuse copii după documente

Publicat

pensionari casa de pensii salciuan 1.jpg

Obligativitatea prezentării sau depunerii de către beneficiari a copiilor documentelor prevazute de legislația din domeniul de activitate al caselor teritoriale de pensii a fost eliminată.

Astfel, potrivit prevederilor Legii nr.9/2023, fotocopierea gratuită a documentelor originale este asigurată de Casa de Pensii Cluj.

Categoriile de pensii care se acordă în sistemul public

Conform noi legislații, care a intrat anul trecut în vigoare, există mai multe categorii de…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

O nouă funcție în Facebook: ”Friends” va readuce aplicația mai aproape de ceea ce își propusese să fie inițial

Publicat

o nouă funcție în facebook: ”friends” va readuce aplicația mai

O nouă funcție în Facebook: ”Friends” va readuce aplicația mai aproape de ceea ce își propusese să fie inițial: conectarea cu prietenii.

”Conectarea cu prietenii a făcut parte din Facebook de la lansare. De-a lungul anilor, Facebook a evoluat pentru a răspunde nevoilor în schimbare și a creat cele mai bune experiențe din categoria Grupuri, Video, Piață și multe altele, dar magia prietenilor a dispărut.

Vom adăuga mai multe experiențe Facebook „OG” de-a lungul…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe