Connect with us

EVENIMENT

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand

Publicat

Arhivă foto

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va adopta o nouă identitate de brand, incluzând un logo și un slogan oficial pentru a identifica destinația. Pe lângă acestea, va fi dezvoltată și o strategie de repoziționare în piață, împreună cu o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii.

Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii, informează un comunicat transmis AGERPRES.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în faţa turiştilor aflaţi pe litoral şi constănţenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20,30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu.

Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, arată sursa citată.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă

„Ne dorim ca lansarea acestei identităţi de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viaţa staţiunii.

Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziţionări faţă de turişti şi a evoluat, în ultimii ani, către o nişă destul de îngustă, de la o staţiune a familiei şi a amintirilor din vacanţă pentru generaţii întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi şi festivaluri.

Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinaţie, sub acelaşi brand, ambele categorii de turişti şi o gamă largă de experienţe diferite.

După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă, dar şi hoteluri şi restaurante la standarde internaţionale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare şi pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc”, a declarat preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, citat în comunicat.

Lansarea noii identităţi de brand, care va susţine eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce staţiunii i-a fost oferită şi distincţia „Destinaţia anului 2023”.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival.

Primii artişti care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, vineri, 14 iulie, vor fi Bibi şi Lidia Buble.

Pentru ziua de sâmbătă, 15 iulie, organizatorii invită turiştii la un spectacol susţinut de Alexia şi formaţia Azur. Concertele vor începe la ora 20,30, accesul publicului fiind liber.

Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie.

Pe 22 iulie Adda şi Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up şi Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanţă de pe scena de la Cazino. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Fapte bune de la Cluj. Andrei, un copil de 6 ani, are nevoie de ajutor, inclusiv delfinoterapie în Antalya

Publicat

copil 2.jpg

Andrei, un băiețel de 6 ani din Cluj, are nevoie de ajutor, iar tatăl său face apel la clujeni să îl ajute pentru ca micuțul să urmeze un tratament, inclusiv în Antalya (Turcia).

Copilul este bolnav de hidrocefalie congenitală la creier si subluxatie de cristalin.

”Ajută-l pe Andrei să aibă o viață normală. Băietelul meu în vârstă de 6 ani a fost diagnosticat cu hidrocefalie congenitală și subluxație de cristalin.

Drumurile la medici au fost…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO: Noaptea Muzeelor la Alba Iulia. Principalele momente din programul evenimentului

Publicat

video: noaptea muzeelor la alba iulia. principalele momente din programul

Noaptea Muzeelor se desfășoară la Alba Iulia sâmbătă, 17 mai, în Cetatea Alba Carolina. În cadrul ediției din acest an a Nopții Muzeelor, Muzeul Palatul Principilor Transilvaniei și Muzeul Principia își deschid porțile între orele 18.00 – 02.00, cu intrare liberă. De asemenea, Muzeul Național al Unirii a pregătit un spectacol și tururi ghidate pentru vizitatori. (Știre în actualizare)

Publicul are parte de parade spectaculoase, reconstituiri istorice, dansuri baroce,…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO: Pasăre neobișnuită, surprinsă într-o zonă sălbatică a Munților Trascău, Alba. Ar putea fi un hibrid cu origini în China

Publicat

video: pasăre neobișnuită, surprinsă într o zonă sălbatică a munților trascău,

O pasăre neobișnuită a fost surprinsă pe filmare, într-o zonă sălbatică a Munților Trascău. Aceasta seamănă cu un fazan, doar că penajul și dimensiunea diferă.

Pasărea a apărut pe drum, în fața unei mașini care străbătea zona și nu părea speriată. A rămas mult timp în fața mașinii, ceea ce le-a dat timp ocupanților să o filmeze și fotografieze.

Potrivit unui biolog din județul Alba, consultat de Alba24, este posibil să fie vorba despre un hibrid între un fazan…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Primăriile pot cere împrumuturi direct de la Trezorerie. Hotărârea a trecut de Senat

Publicat

primăriile pot cere împrumuturi direct de la trezorerie. hotărârea a

Primăriile pot cere împrumuturi direct de la Trezorerie în baza unui act normativ adoptat de senatori.

Actul normativ care permite primăriilor să ceară împrumuturi directe de la Trezoreria Statului pentru evitarea situației de incapacitate de plată din cauza lipsei de surse financiare a fost adoptat de Senat.

Împrumuturile sunt acordate în limita a 1,5 miliarde de lei unităților administrativ-teritoriale care au proiecte în derulare finanțate din fonduri europene, transmite Radio…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe