Connect with us

EVENIMENT

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand

Publicat

Arhivă foto

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va adopta o nouă identitate de brand, incluzând un logo și un slogan oficial pentru a identifica destinația. Pe lângă acestea, va fi dezvoltată și o strategie de repoziționare în piață, împreună cu o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii.

Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii, informează un comunicat transmis AGERPRES.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în faţa turiştilor aflaţi pe litoral şi constănţenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20,30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu.

Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, arată sursa citată.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă

„Ne dorim ca lansarea acestei identităţi de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viaţa staţiunii.

Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziţionări faţă de turişti şi a evoluat, în ultimii ani, către o nişă destul de îngustă, de la o staţiune a familiei şi a amintirilor din vacanţă pentru generaţii întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi şi festivaluri.

Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinaţie, sub acelaşi brand, ambele categorii de turişti şi o gamă largă de experienţe diferite.

După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă, dar şi hoteluri şi restaurante la standarde internaţionale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare şi pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc”, a declarat preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, citat în comunicat.

Lansarea noii identităţi de brand, care va susţine eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce staţiunii i-a fost oferită şi distincţia „Destinaţia anului 2023”.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival.

Primii artişti care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, vineri, 14 iulie, vor fi Bibi şi Lidia Buble.

Pentru ziua de sâmbătă, 15 iulie, organizatorii invită turiştii la un spectacol susţinut de Alexia şi formaţia Azur. Concertele vor începe la ora 20,30, accesul publicului fiind liber.

Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie.

Pe 22 iulie Adda şi Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up şi Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanţă de pe scena de la Cazino. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Cod galben de ceață densă în județul Cluj. Vizibilitate redusă sub 50 de metri în unele zone

Publicat

ceata e1668006009365.jpg






Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis în această dimineață o atenționare nowcasting de ceață densă pentru mai multe localități din județul Cluj.

Avertizarea este valabilă în intervalul 9:00 – 11:00 și vizează atât municipiile Cluj-Napoca, Turda, Câmpia Turzii și Gherla, cât și numeroase comune și localități din apropiere.

Conform meteorologilor, ceața determină vizibilitate…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO FOTO. O nouă fabrică Sonaca la Cluj produce componente pentru avioane Airbus. Investiție de 40 de milioane de euro

Publicat

sonaca 4.jpg






Compania Sonaca, lider mondial în proiectarea, fabricarea, asamblarea şi furnizarea de componente pentru aeronave, a inaugurat, joi, a doua fabrică din România, în comuna clujeană Moldovenești, în urma unei investiții de 40 de milioane de euro.

În noua fabrică vor fi angajate 160 de persoane, astfel că numărul total al angajaților Sonaca România va ajunge la sfârșitul anul viitor la 300.

Yves Delatte, CEO…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

11 ambulanțe vechi, retrase din circulație la Cluj. SAJ își modernizează flota cu vehicule noi prin programul DSU

Publicat

ambulanta cluj.jpg






Serviciul de Ambulanță Județean (SAJ) Cluj trece printr-un proces amplu de modernizare, odată cu sosirea unor ambulanțe noi în cadrul programului național de dotare derulat de Departamentul pentru Situații de Urgență (DSU).

Managerul general al instituției, Horia Simu, a confirmat că în prezent SAJ Cluj dispune de 89 de ambulanțe, însă o treime dintre acestea se află la limita duratei de exploatare.

„La…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

ANAF pornește ofensiva. Peste 500 de mari contribuabili, inclusiv de la Cluj, verificați în perioada următoare

Publicat

1760733339 anaf scaled e1740038534840.jpg






Controale ample pentru verificarea corectitudinii obligațiilor fiscale la Cluj și în intreaga țară. Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) anunță lansarea unei ample campanii de inspecții fiscale ce va viza peste 500 de mari contribuabili din mai multe domenii economice.

Acțiunile vor fi derulate în perioada imediat următoare de către structurile teritoriale de inspecție fiscală, prin delegare de…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe