Connect with us

EVENIMENT

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand

Publicat

Arhivă foto

Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va adopta o nouă identitate de brand, incluzând un logo și un slogan oficial pentru a identifica destinația. Pe lângă acestea, va fi dezvoltată și o strategie de repoziționare în piață, împreună cu o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii.

Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii, informează un comunicat transmis AGERPRES.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în faţa turiştilor aflaţi pe litoral şi constănţenilor vineri, 14 iulie, începând cu ora 20,30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

”Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu.

Sloganul asociat noii imagini a staţiunii ‘Unde distracţia întâlneşte marea’ exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată”, arată sursa citată.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă

„Ne dorim ca lansarea acestei identităţi de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viaţa staţiunii.

Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziţionări faţă de turişti şi a evoluat, în ultimii ani, către o nişă destul de îngustă, de la o staţiune a familiei şi a amintirilor din vacanţă pentru generaţii întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi şi festivaluri.

Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinaţie, sub acelaşi brand, ambele categorii de turişti şi o gamă largă de experienţe diferite.

După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă, dar şi hoteluri şi restaurante la standarde internaţionale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare şi pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc”, a declarat preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, citat în comunicat.

Lansarea noii identităţi de brand, care va susţine eforturile de promovare, vine la scurt timp după ce staţiunii i-a fost oferită şi distincţia „Destinaţia anului 2023”.

Staţiunea Mamaia adoptă o nouă identitate de brand. Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival.

Primii artişti care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, vineri, 14 iulie, vor fi Bibi şi Lidia Buble.

Pentru ziua de sâmbătă, 15 iulie, organizatorii invită turiştii la un spectacol susţinut de Alexia şi formaţia Azur. Concertele vor începe la ora 20,30, accesul publicului fiind liber.

Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie.

Pe 22 iulie Adda şi Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up şi Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanţă de pe scena de la Cazino. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Nume care se sărbătoresc de FLORII. Cui îi poți spune ”La mulți ani” în 28 aprilie. 1,8 milioane de români au nume de flori

Publicat

nume care se sărbătoresc de florii. cui îi poți spune

Nume care se sărbătoresc de Florii. Persoanele care poartă nume de flori sunt sărbătorite anul acesta în 28 aprilie. Sunt circa 1,8 milioane de români aniversați de Florii.

Aproximativ 61o.ooo sunt bărbaţi, iar peste 1,7 milioane sunt femei, potrivit datelor de la Evidența Populației.

Vezi și MESAJE de FLORII 2024: Idei de urări pentru cei care poartă nume de flori. Felicitări în zi de sărbătoare

Cei mai mulți dintre românii care îşi sărbătoresc onomastica de…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Saci cu nisip pentru oprirea infiltrațiilor de apă la alunecarea de teren de pe str. Uliului

Publicat

saci.jpg

Mai mulți saci cu nisip au fost puși în perimetrul surpăturii de pe strada Uliului pentru a opri infiltrațiile de apă.

Muncitori ai RADP Cluj-Napoca au intervenit sâmbătă după-amiază pe strada Uliului nr. 90, unde au amplasat mai mulți saci cu nisip pentru a opri infiltrațiile de apă. Potrivit directorului RADP, aceasta ar fi fost măsura dispusă de către experți pentru a proteja zona în caz de ploaie.

„Nu este nicio soluție, este respectarea dispoziției…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

U-BT Cluj, la un pas de finala Ligii Naționale. A învins-o din nou pe FC Argeș Pitești, scor 100-74

Publicat

u bt cluj 1.jpg

O singură victorie o mai desparte pe U-BT Cluj de finala Ligii Naționale. Echipa a câștigat și al doilea meci cu FC Argeș Pitești, scor 100-74.

U-Banca Transilvania mai are nevoie de o singură victorie pentru a merge în finala Ligii Naționale. „Studenții” au jucat la un nivel ridicat și în al doilea meci cu FC Argeș Pitești, încheiat la scorul de 100-74. Astfel, trupa clujeană conduce seria cu 2-0, ambele partide fiind adjudecate la diferențe…
Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Accident cu patru mașini, la intrarea în Florești. O tânără a ajuns la spital

Publicat

accidnet intrare in floresti 2.jpeg

Un accident s-a petrecut sâmbătă seară, la intrarea în Florești. Au fost implicate patru mașini, dintre care una s-a răsturnat.

Pompierii din Cluj-Napoca și Florești au intervenit sâmbătă seară la un accident rutier petrecut pe raza localității Florești. La momentul sosirii, ocupanții erau ieșiți din mașini.

Patru mașini au fost implicate, iar una dintre ele s-a răsturnat pe marginea părții carosabile.

Ultimele articole pe…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe