Connect with us

ACTUALITATE

Studiu: Angajaţii români din industriile creative şi media şi din bănci sunt cei mai fericiţi la serviciu

Publicat



ghiseu

Angajaţii români cu cel mai mare scor de fericire la locul de muncă sunt cei care lucrează în industriile creative şi media, dar şi în domeniul bancar, iar cei mai puţin fericiţi cu locul lor de muncă sunt activi în domenii precum ingineria şi industriile de fabricare, dar şi în IT, potrivit unui studiu la care au participat 5000 de angajaţi din 7 ţări.

Când vine vorba de rolul ocupat în companie, angajaţii români care au înregistrat cel mai ridicat nivel de fericire sunt cei care lucrează în departamente creative şi marketing, în timp ce angajaţii din logistică şi operaţiuni sunt cel mai puţin fericiţi.

Potrivit studiului derulat de Mindspace, angajaţii din Statele Unite sunt cei mai fericiţi, angajaţii români se situează la mijlocul scalei în timp ce angajaţii din UK sunt cel mai puţin încântaţi de mersul la birou.

“Vestea bună este că 30% dintre angajaţii care desfăşoară o muncă de birou declară că sunt foarte fericiţi, iar 54% dintre aceştia spun că sunt fericiţi în majoritatea timpului. Analiza celor 7 ţări incluse în studiu arată că angajaţii din Statele Unite sunt cei mai încântaţi să meargă la muncă, 54% dintre ei declarând că sunt foarte fericiţi şi 39% că sunt fericiţi în majoritatea timpului. În ceea ce îi priveşte pe angajaţii români, 21% dintre ei au declarat că sunt foarte fericiţi, iar 61% că sunt fericiţi în majoritatea timpului petrecut la birou. Cel mai puţin încântaţi de mersul la birou sunt angajaţii din UK, aproape un sfert dintre ei declarând că nu sunt foarte fericiţi sau deloc fericiţi”, precizează realizatorii studiului într-un comunicat remis marţi AGERPRES.

Potrivit sursei citate, la fel de importanţi sunt factorii care stau la baza unui angajament puternic şi pe termen lung al angajaţilor. Astfel, 34% dintre angajaţi spun că nu se implică în ceea ce fac pentru că simt că recompensa financiară nu este suficientă în timp ce un procent similar, 35%, a declarat că motivul este mediul de lucru, care nu inspiră.

“Fericirea la locul de muncă este importantă nu doar pentru atmosfera pozitivă pe care o creează, ci şi pentru business. Ne-am propus să analizăm ce îi face pe angajaţi fericiţi pentru că ştim că starea lor de bine se traduce într-un engagement mai ridicat, în mai multă productivitate, creativitate şi flexibilitate. În plus, ei au un impact pozitiv şi asupra colegilor lor şi rămân alături de business mai mult timp. Cine nu îşi doreşte asta?”, a afirmat Dan Zakai, CEO şi Co-Fondator Mindspace.

În context, specialiştii Mindspace arată că, pentru a aduce un impact pozitiv asupra nivelului de fericire şi angajament al angajaţilor, companiile trebuie în primul rând să îi asculte, să afle cum se raportează la locul lor de muncă. Cu toate acestea, 21% dintre companii nu realizează nici un tip de evaluare a engagementului.

“Din acest punct de vedere, diferenţele geografice sunt mari – în Statele Unite, doar 18% dintre business-uri nu evaluează engagementul, în timp ce în Israel 31% nu desfăşoară deloc astfel de evaluări. În România, 15% dintre companii nu realizează evaluări de acest tip şi omit astfel primul şi cel mai important pas în îmbunătăţirea nivelului de fericire şi implicare al angajaţilor şi, totodată, în îmbunătăţirea performanţei businessului lor – discuţii directe cu angajaţii despre cum se simt la birou”, se mai precizează în comunicatul citat.

Studiul Mindspace a fost realizat în aprilie 2019.

Mindspace este un operator de spaţii de lucru flexibile, de tip boutique, destinate proprietarilor şi companiilor de toate dimensiunile. Locaţiile companiei sunt situate în 15 oraşe din Europa şi SUA. AGERPRES

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ACTUALITATE

Cetăţenii ce călătoresc din România în Austria trebuie să prezinte un test COVID negativ şi dovada cazării

Publicat

Accesul persoanelor provenind din România cu destinaţia Republica Austria este posibil numai dacă acestea deţin un test biologic molecular SARS-COV-2 (PCR, RT) nu mai vechi de 4 zile de la data emiterii, tradus în limba germană sau engleză, dar şi dovada cazării pe teritoriul acestei ţări.

“Pentru persoanele care nu deţin un astfel de test se aplică măsura autoizolării pentru o perioadă de 14 zile la domiciliu sau într-o unitate de cazare, pentru care trebuie prezentată dovada rezervării. În situaţia în care persoanele călătorind din România nu pot prezenta la intrarea în Austria un test COVID-19 şi dovada cazării, le va fi interzisă intrarea pe teritoriul austriac”, arată un comunicat al Ministerului Afacerilor Externe (MAE) transmis AGERPRES.

Dacă pe perioada celor 14 zile de autoizolare este efectuat un test biologic molecular pentru SARS-CoV-2 al cărui rezultat este negativ, măsura autoizolării se suspendă, precizează sursa citată.

Prevederile nu se aplică în cazul tranzitului fără oprire al cetăţenilor provenind din România pe teritoriul Austriei spre alte destinaţii din alte state şi în cazul transportului de mărfuri.

MAE precizează că autorităţile austriece pot solicita, la frontieră, documente care să justifice intrarea în ţara de destinaţie: domiciliu / rezidenţă / contract de muncă / orice altă dovadă a necesităţii intrării, de exemplu adeverinţă de tratament medical imperios necesar, de studii etc.

Ministerul Afacerilor Externe reaminteşte că cetăţenii români pot solicita asistenţă consulară la numerele de telefon ale Ambasadei României la Viena: 0043-1-503.24.65 şi 0043-1-505.23.81, apelurile fiind redirecţionate către Centrul de Contact şi Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center, în regim de permanenţă. De asemenea, cetăţenii români, care se confruntă cu o situaţie dificilă, specială, cu un caracter de urgenţă, au la dispoziţie şi telefonul de urgenţă al misiunii diplomatice 0043-699.117.26027.

Ministerul Afacerilor Externe recomandă consultarea paginilor de internet: www.mae.ro/node/51901 , viena.mae.ro/ şi www.mae.ro/. AGERPRES/

Citește mai departe

ACTUALITATE

Persoanele care se deplasează din România în Norvegia vor fi plasate în autoizolare pentru 10 zile

Publicat

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) precizează că, în conformitate cu informaţiile oficiale comunicate de către autorităţile norvegiene Ambasadei României la Oslo, persoanele care se deplasează din România în Regatul Norvegiei vor continua, şi după data de 15 iulie, să fie supuse regimului aplicabil în prezent, adică vor fi plasate în autoizolare pentru o perioadă de 10 zile de la momentul intrării pe teritoriul norvegian.

De asemenea, MAE arată, într-un comunicat transmis AGERPRES, că, potrivit autorităţilor norvegiene, din data de 15 iulie, măsura autoizolării se va aplica în funcţie de rezidenţa persoanei în cauză, astfel încât cetăţenilor români cu rezidenţă permanentă într-una dintre ţările exceptate de la această măsură nu le va mai fi impusă autoizolarea. Lista ţărilor exceptate poate fi consultată pe site-ul www.fhi.no.

Ministerul Afacerilor Externe reaminteşte că cetăţenii români pot solicita asistenţă consulară la numerele de telefon ale Ambasadei României la Oslo + 47 22 561237, + 47 22 446951, + 47 22 556832 şi + 47 22 558227, apelurile fiind redirecţionate către Centrul de Contact şi Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center, în regim de permanenţă. De asemenea, cetăţenii români, care se confruntă cu o situaţie dificilă, specială, cu un caracter de urgenţă, au la dispoziţie şi telefonul de urgenţă al misiunii diplomatice: + 47 99 153137.

Ministerul Afacerilor Externe recomandă consultarea paginilor de internet: www.mae.ro/node/51923 , oslo.mae.ro/ şi www.mae.ro. AGERPRES

Citește mai departe

ACTUALITATE

Turiştii care intră în Grecia pe la Promachonas vor trebui să prezinte OBLIGATORIU un test COVID-19 negativ. De când intră în vigoare DECIZIA

Publicat

Turiştii care vor intra în Grecia pe la punctul de trecere a frontierei Promachonas vor trebui să prezinte un test molecular negativ efectuat cu cel mult 72 de ore înainte, care să ateste că nu sunt infectaţi cu noul coronavirus. Decizia Guvernului de la Atena intră în vigoare începând de marţi, 14 iulie, ora locală 06.00, potrivit agenţiilor AFP, EFE şi publicaţiei keeptalkinggreece.com.

Călătorii care intră în Grecia pentru ”motive neesenţiale” – adică turiştii – vor trebui să prezinte la punctul vamal Promachonas un test molecular COVID-19 ”negativ”, a declarat vineri purtătorul de cuvânt al guvernului de la Atena, Stelios Petsas.

De asemenea, călătorii vor trebui să completeze formularul ”Passenger Location Form” (PLF) cu cel mult 24 de ore înaintea sosirii lor în Grecia.

Aceste decizii survin după ce numeroase cazuri de COVID-19 au fost descoperite în rândul turiştilor străini veniţi în Grecia prin punctul de trecere de la Promachonas.

Agenţia France Presse scrie că, vineri, 29 de turişti veniţi din Bulgaria şi România au fost testaţi pozitiv la coronavirus la Promachonas.AGERPRES

Citește mai departe

ACTUALITATE

Aproximativ 95.000 de persoane au tranzitat frontiera României, în ultimele 24 de ore.

Publicat

controale vama nadlac

Vineri, 9 iulie, prin punctele de frontieră de la nivelul întregii ţări au efectuat formalitățile de control aproximativ 95.000 persoane, cetățeni români și străini, cu peste 37.100 mijloace de transport (dintre care 13.800 automarfare). Pe sensul de intrare au fost aproximativ 50.200 persoane cu 19.700 mijloace de transport, iar pe cel de ieşire 44.800 persoane cu 17.400 mijloace de transport.

Frontiera cu Ungaria, prin cele 11 puncte de trecere, a fost tranzitată de aproximativ 46.100 de persoane şi 21.300 de mijloace de transport (6.900 automarfare), din care pe sensul de intrare în ţară au fost aproximativ 23.500 de persoane cu 11.900 mijloace de transport.

Informaţii privind situaţia punctelor de frontieră deschise traficului internaţional se regăsesc pe aplicaţia Trafic on-line care poate fi accesată la adresa http://www.politiadefrontiera.ro/traficonline/ .

În ceea ce priveşte activităţile specifice, în  zonele de competenţă – punctele de trecere şi  “frontiera verde” – poliţiştii de frontieră au constatat:

  • 55 fapte ilegale (32 infracţiuni şi 23 contravenţii) săvârşite atât de cetăţeni români, cât şi străini;
  • au fost descoperite, independent sau în colaborare cu alte instituţii, bunuri nedeclarate (ce urmau a fi introduse ilegal în ţară), care depăşeau plafonul vamal admis ori suspecte a fi contrafăcute, în valoare totală de aproximativ 220.000 lei;
  • valoarea amenzilor contravenţionale aplicate se ridică la peste 29.000 lei.
  • nu s-a permis intrarea în ţară a 17 cetăţeni străini, care nu îndeplineau condiţiile prevăzute de lege şi de asemenea, nu s-a permis ieşirea a 9 cetăţeni români din diferite motive legale.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate
Publicitate
Publicitate