EVENIMENT
Studiu global: 91% dintre părinţi sunt îngrijoraţi de criza climatică și își schimbă viața și obiceiurile de cumpărare
Potrivit unui nou studiu global realizat de Morning Consult, se estimează că aproximativ 91% dintre părinţi manifestă îngrijorări legate de criza climatică. Această preocupare profundă are un impact semnificativ asupra modului în care îşi trăiesc viaţa şi îşi schimbă obiceiurile de cumpărare.
Potrivit cercetării, mai mult de jumătate dintre respondenţi (53%) spun că acest lucru a avut un impact asupra perspectivei lor de a avea mai mulţi copii.
Totodată, 43% dintre respondenţi au declarat că s-au decis să lucreze pentru o companie luând în considerare implicarea şi atitudinea faţă de problemele sociale şi de mediu.
Studiul dezvăluie acţiunile pe care mulţi părinţi le întreprind din cauza schimbărilor climatice – de la decizii din viaţa de zi cu zi, până la planificarea familială pe termen lung.
Sondajul a fost realizat în rândul a peste 5.000 de părinţi din India, Mexic, Singapore, Marea Britanie şi Statele Unite.
De asemenea, cercetarea a arătat că mulţi părinţi susţin companiile care iau măsuri pentru a limita efectele schimbărilor climatice.
Aproape două treimi (64%) dintre părinţi preferă produsele care provin din surse sustenabile, iar 60% spun că practicile sustenabile ale companiilor joacă un rol important în obiceiurile lor de cumpărare.
Studiu global: 91% dintre părinţi sunt îngrijoraţi de criza climatică și își schimbă viața și obiceiurile de cumpărare. Cei mai mulţi părinţi consideră că societăţile au „o mare” responsabilitate
Acest lucru se întâmplă în pofida faptului că cei mai mulţi (84%) recunosc creşterea costului vieţii şi mai mult de jumătate (57%) consideră că adoptarea de practici ecologice consumă mult timp.
„Familiile, la fel ca toţi clienţii noştri, se bazează pe HP pentru a se conecta la lucrurile care contează cel mai mult, fie că este vorba de muncă, divertisment sau de cei dragi.
Este unul dintre motivele pentru care părinţii sunt pe primul loc pentru noi.
Şi, la fel ca fiecare generaţie dinaintea lor, părinţii de astăzi se confruntă cu propriile presiuni, în special cu criza climatică. Acesta este motivul pentru care mergem dincolo de impactul pe care îl avem în afaceri, pentru un business mai bun pentru oameni şi pentru planetă.”, a declarat Michele Malejki, Global Head of Social Impact.
În timp ce părinţii iau măsuri personale, cei mai mulţi cred, de asemenea, că şi corporaţiile trebuie să acţioneze.
Cei mai mulţi părinţi (51%) consideră că societăţile au „o mare” responsabilitate în ceea ce priveşte acţiunile climatice.
„Cercetările noastre se corelează cu ceea ce observăm în activitatea noastră de business: ne păstrăm clienţii, facem noi vânzări şi atragem talente datorită iniţiativelor şi produselor noastre sustenabile.
Studiu global: 91% dintre părinţi sunt îngrijoraţi de criza climatică și își schimbă viața și obiceiurile de cumpărare. Studiul a fost realizat în perioada 18-26 mai 2023
Dacă vrem cu adevărat să schimbăm traiectoria crizei climatice, industria trebuie să facă un pas înainte şi să schimbe mentalitatea de „a nu face rău” cu „a face mai mult bine”, a declarat James McCall, Chief Sustainability Officer.
Constatările vin în contextul în care HP şi-a publicat cel de-al 22-lea raport anual de sustenabilitate.
Documentul detaliază progresele înregistrate de companie pentru a atinge obiective sociale şi de mediu îndrăzneţe: şi-a redus amprenta de carbon absolută cu 18% din 2019.
HP a comandat firmei Morning Consult o cercetare independentă pe această temă.
Studiul a fost realizat în perioada 18-26 mai 2023, pe un eşantion de 5.007 adulţi din SUA, Marea Britanie, India, Mexic şi Singapore, iar marja de eroare este de ą3%.
HP Inc. (NYSE: HPQ) este un lider global în domeniul tehnologiei şi creator de soluţii care permit oamenilor să dea viaţă ideilor lor şi să se conecteze cu lucrurile care contează.
Prezent în peste 170 de ţări, HP oferă o gamă largă de dispozitive, servicii şi abonamente inovatoare şi sustenabile pentru sisteme de calcul, imprimante, soluţii de imprimare 3D, muncă hibridă, gaming şi multe altele. Agerpres
EVENIMENT
Verificarea și rezervarea denumirilor asociațiilor și fundațiilor se va putea face printr-o platformă online. Proiect, la Senat
Verificarea și rezervarea denumirilor asociațiilor, fundațiilor și federațiilor se va putea face online, printr-o platformă electronică națională, gestionată de Ministerul Justiției. Un proiect legislativ în acest sens, pentru completarea Ordonanţei Guvernului nr.26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, a fost înregistrat la Senat pentru dezbatere pe 11 noiembrie.
Potrivit inițiatorilor, un grup de parlamentari de la PNL, USR și PSD, în prezent, procedura de verificare şi…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Cod Galben de ceață densă în Alba și alte județe din țară. Vizibilitatea e redusă sub 50 de metri. Recomandări pentru șoferi
Meteorologii au emis vineri dimineața avertizări Cod Galben de ceață densă în Alba și mai multe județe din țară.
Potrivit Administrației Naționale de Meteorologie (ANM), până la ora 10:00 este vizată zona joasă a județului Alba, respectiv zona localităților Alba Iulia, Aiud, Cugir, Sebeș, Blaj, Ocna Mureș, Teiuș, Ighiu, Săsciori, Unirea, Jidvei, Vințu de Jos, Galda de Jos, Șona, Mihalț, Pianu, Valea Lungă, Lopadea Nouă, Cetatea de Baltă, Daia Română, Stremț,…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Troleibuzele de pe noua linie 12, pe traseu din 15 noiembrie. Legătură direactă între Mărăști, Între Lacuri și Bulevardul Muncii
Începând de sămbătă, 15 noiembrie, va fi introdusă noua Linie 12 în rețeaua de transport public a orașului, anunță Primăria și Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca.
Troleibuzele de pe această linie vor asigura conectarea directă între cartierul Mărăști, de la Podul IRA, cartierul Între Lacuri, prin strada Aurel Vlaicu, strada Fabricii și Bulevardul Muncii, oferind locuitorilor o alternativă…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Salariile la vedere: Ce prevede Directiva Europeană care va obliga angajatorii să facă publice grilele de salarizare
Salariile la vedere: Directiva europeană privind transparența salarială, adoptată oficial în 2023, marchează una dintre cele mai importante schimbări din ultimul deceniu în modul în care angajatorii din Uniunea Europeană vor fi obligați să gestioneze informațiile despre salarii.
România, la fel ca toate celelalte state membre, trebuie să transpună această directivă în legislația națională până cel târziu la 7 iunie 2026, iar efectele ei vor fi resimțite deopotrivă de…
Citește mai mult pe Alba24.ro

