Connect with us

ACTUALITATE

Studiu: Peste jumătate dintre cumpărătorii de îmbrăcăminte şi încălţăminte achiziţionează produsele din magazine

Publicat

Peste jumătate (57%) dintre cumpărătorii de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii le-au achiziţionat în luna septembrie doar din magazinele fizice, potrivit unui studiu publicat joi de MKOR Consulting.

Conform Fashion Consumer Trends.Live, în septembrie doar 2 din 10 consumatori (21%) au ales să cumpere astfel de articole exclusiv din mediul online, iar alţi 22% dintre consumatori au cumpărat articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, atât din magazine, cât şi din mediul online.

Din cei care au cumpărat aceste articole din magazine, 48% au făcut achiziţiile din magazinele specializate din mall-uri.

Pe de altă parte, 71% dintre cumpărători au achiziţionat articole de îmbrăcăminte, iar 41% au cumpărat încălţăminte. Dintre cumpărătorii de încălţăminte, 30% au făcut achiziţiile în mediul online.

Media coşului de cumpărături este mai mare în mediul online (314 lei/achiziţie) comparativ cu bugetul cheltuit în magazinele fizice (282 lei/achiziţie).

În ceea ce priveşte mărcile sau magazinele alese, clasamentul achiziţiilor de îmbrăcăminte este condus de H&M, iar cel de încălţăminte este condus de Deichmann.

Românii continuă să aibă apetenţă pentru cumpărăturile din magazine

Fondatoarea MKOR Consulting, Corina Cimpoca, a subliniat că românii continuă să aibă apetenţă pentru cumpărăturile din magazine, în ciuda restricţiilor impuse de pandemie.

„Remarcăm o apetenţă a românilor de a cumpăra din mediul offline, în ciuda restricţiilor impuse de pandemie. Vom continua să urmărim schimbările din piaţă şi în lunile următoare, pentru a vedea cum impactează creşterea numărului de cazuri de COVID-19 comportamentele de cumpărare. De altfel, chiar acesta este gândul cu care am pornit primul studiu în timp real din România: să oferim un instrument pentru decizii strategice, care reflectă schimbările din piaţă, în timp ce au loc”, a precizat reprezentanta companiei de cercetare a pieţei.

Studiul Consumer Trends.Live este realizat lunar pe eşantioane reprezentative naţional, pe criterii de gen, vârstă şi regiune, de minim 400 de respondenţi.

Studiul monitorizează 7 sectoare diferite, de la începutul anului 2021: Fashion, Beauty & Care, Bijuterii & Ceasuri, IT&C, Electronice & Electrocasnice, Mobilier & Decoraţiuni, DIY. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


ACTUALITATE

Din 20 mai, Vodafone trece de la 3G la 4G. Ce schimbări apar pentru clienți

Publicat

telefon.jpg

Publicitate

Începând cu data de 20 mai, Vodafone România va începe migrarea serviciilor de voce, date și comunicații machine-to-machine (M2M) din rețeaua 3G către rețeaua 4G. Această tranziție tehnologică are ca obiectiv principal îmbunătățirea performanței și a calității serviciilor oferite clienților.

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Numărul firmelor intrate în insolvență scade în 2025: 2.214 cazuri în primele patru luni, potrivit ONRC

Publicat

firmele mici creează mai multe locuri de muncă. iată sectoarele

Publicitate

Numărul societăților comerciale și al persoanelor fizice autorizate (PFA) intrate în insolvență în primele patru luni din 2025 a fost de 2.214, în scădere cu 12,35% față de perioada similară din 2024, când au fost înregistrate 2.526 insolvențe, conform datelor publicate pe site-ul Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC).

Cele mai multe firme și PFA intrate în insolvență au fost înregistrate în București, respectiv 478, număr…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Leul românesc a crescut luni față de euro, după victoria lui Nicușor Dan. Ce urmează din punct de vedere economic

Publicat

„beneficiarii” veniturilor de lux sau milionarii de la stat ai

Publicitate

Leul românesc a crescut luni față de euro. Este cea mai mare creștere din ultimii 3 ani și este pusă pe seama faptului că Nicușor Dan a câștigat alegerile prezidențiale, scrie alba24.ro

EUR/RON scade cu până la 1,2%, cel mai mult din octombrie 2022, la 5,0437.
USD/RON scade cu până la 1,2%, la 4,4966.
”Nicușor Dan a câștigat alegerile prezidențiale cu un rezultat simbolic, care păstrează România pe parcursul pro-european.

Totuși, nu…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe

ACTUALITATE

Biroul Electoral Central a centralizat, până la ora 9:00, datele venite din 99,89% din totalul secțiilor de votare

Publicat

biroul electoral central a centralizat, până la ora 9:00, datele

Publicitate

Biroul Electoral Central a centralizat, până luni dimineața, la ora 9:00, datele venite din 99,89% din totalul secțiilor de votare.

Conform acestora, primarul Capitalei, Nicușor Dan, candidat independent, a obținut, la cel de-al doilea tur de scrutin al alegerilor prezidențiale, un număr de 6.165.741 voturi (53,61%), iar contracandidatul său, liderul AUR George Simion – 5.335.752 de voturi (46,39%).

Din totalul de 19.945 de secții de votare au fost…

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai departe