ACTUALITATE
Studiu: Un sfert dintre consumatori au în plan să cumpere autovehicule online

Conform unui studiu recent publicat miercuri, 25% dintre cumpărători au în plan să achiziționeze autovehicule online în perioada imediat următoare, înregistrând o creștere față de procentul de 18% înregistrat în 2021.
Conform cercetării Mobility Consumer Index, realizată de EY, ponderea celor care vor să cumpere o maşină direct din reprezentanţă rămâne ridicată (61%, faţă de 54% cât se înregistra în urmă cu trei ani).
Referitor la preferinţa de a efectua o achiziţie la o reprezentanţă sau din mediul online, 14% dintre respondenţi s-au declarat indecişi.
În acelaşi timp, 87% dintre cei chestionaţi au afirmat că utilizează instrumente online pentru a se informa înainte de a cumpăra un vehicul, însă reprezentanţele rămân un element important al procesului, iar 66% dintre respondenţi spun că doresc să interacţioneze fizic cu autovehiculul la un showroom şi 61% că vor să finalizeze achiziţia acolo.
Datele centralizate de consultanţii EY relevă faptul că reprezentanţele sunt esenţiale în tranziţia către vehiculele electrice, deoarece consumatorii cu profil de „sceptici în privinţa vehiculelor electrice” sunt utilizatori fideli ai reprezentanţelor, chiar şi în etapa de pre-vânzare din procesul de achiziţie.
Studiul realizat pe un eşantion de 15.000 de consumatori
Astfel, peste două treimi dintre respondenţi (67%) susţin că se vor documenta prin intermediul unui agent de vânzări la o reprezentanţă (medie generală de 50%) şi 75% că doresc să interacţioneze fizic cu autovehiculul, înainte de a-l cumpăra (medie generală de 66%).
Studiul Mobility Consumer Index (MCI) a fost realizat de EY pe un eşantion de 15.000 de consumatori din 20 de ţări. Agerpres
ACTUALITATE
VIDEO: „Fiecare om contează”! Sute de botoșăneni au participat la „Marșul pentru viață” de anul acesta

Citește mai mult pe Botosani24.ro
ACTUALITATE
Lângă noi: Doi bărbați suspectați că ar fi furat peste un milion de euro dintr-o locuință, reținuți de polițiști la Suceava

Citește mai mult pe Botosani24.ro

…
Citește mai mult pe Botosani24.ro