EVENIMENT
Târg de Crăciun, în Piaţa Universităţii. Când are loc deschiderea și cât costă un bilet achiziționat online
Târgul de Crăciun Bucureşti se va desfăşura în perioada 26 noiembrie – 26 decembrie, pe esplanada cu statui din Piaţa Universităţii, informează vineri Primăria Capitalei.
Potrivit unui comunicat transmis AGERPRES, în cadrul evenimentului organizat prin CREART – Centrul de Creaţie, Artă şi Tradiţie, vizitatorii vor putea achiziţiona produse artizanale, globuri pictate manual, clopoţei, coroniţe, decoraţiuni şi ornamente. Nu vor lipsi nici aromele specifice sezonului: cozonacii, prăjiturile, plăcintele, acadelele, turta dulce, ciocolata de casă, băuturile sau gustările calde.
Bradul care va fi amplasat în Piaţa Universităţii are o înălţime de 15 metri, este reutilizabil, durabil şi ecologic, creat din lemn şi împodobit cu ornamente sculptate.
„Evenimentul îi va purta pe cei mici printr-un tărâm de poveste, unde vor putea face plimbări în carusel şi se vor întâlni cu Moş Crăciun şi elfii săi, care vor sosi negreşit în târg, pe 17 decembrie, să le asculte dorinţele”, se arată în comunicat.
Conform aceleiaşi surse, în acest an evenimentul se va desfăşura în condiţii speciale, adaptate contextului epidemiologic. Pentru „o gestionare adecvată a numărului de vizitatori”, accesul în târg se va face pe bază de bilet, care va acoperi, de asemenea, o parte din costurile organizării evenimentului.
Preţul biletului care asigură o intrare
Preţul biletului care asigură o intrare/zi la târg este de 5 lei la achiziţionarea online, respectiv de 7 lei la casa de bilete de la faţa locului. Copiii cu vârsta până în 12 ani beneficiază de acces gratuit. Biletele online sunt disponibile începând cu 12 noiembrie (pe Entertix.ro), iar casa de bilete funcţionează pe toată durata de desfăşurare a evenimentului Bucharest Christmas Market.
PMB precizează că accesul participanţilor se realizează în limita a 30% din capacitatea spaţiului de desfăşurare a evenimentului şi este permis doar persoanelor vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanelor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în baza prezentării Certificatului Digital European COVID-19. Sunt exceptaţi de la prezentarea acestor documente copiii cu vârsta mai mică sau egală cu 12 ani, însoţiţi de o persoană majoră care se află în una dintre situaţiile anterioare.
Pentru persoanele care provin din state membre UE este obligatorie prezentarea Certificatului Digital European COVID-19
Pentru persoanele care provin din state membre UE este obligatorie prezentarea Certificatului Digital European COVID-19 (în format electronic sau tipărit), iar persoanele provenite din state ale căror autorităţi nu emit certificate digitale COVID-19 ale UE sau documente compatibile cu aceste certificate, fac dovada vaccinării sau vindecării prin intermediul unui document (în format electronic sau tipărit) emis de respectivul stat.
Organizatorii au obligaţia de a scana codul QR fără a reţine niciun fel de date sau informaţii din certificatul verificat. Purtarea măştii de protecţie este obligatorie (excepţie: copiii cu vârsta mai mică de 5 ani). La intrare, toţi participanţii vor trece printr-un triaj observaţional/ termoscanare. Agerpres
EVENIMENT
Plăți de peste 400 milioane lei în Alba, pentru indemnizații și ajutoare sociale. Câte persoane primesc ajutor de la stat
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială (AJPIS) Alba a plătit peste 400 de milioane lei, indemnizații și ajutoare sociale potrivit legislației în vigoare, în primele 9 luni ale anului 2024. Este vorba despre indemnizații pentru creșterea copilului sau tineri, alocații, indemnizații pentru persoane cu handicap și alți beneficiari.
De venit minim garantat, în Alba, beneficiază 5.676 de persoane. Pentru…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
CTP Cluj: Se eliberează ABONAMENTELE de călătorie pentru refugiați, deportați, deținuți politici și persoane cu DIZABILITĂȚI
Primăria Municipiului Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. anunță că începând cu data de 20.11.2024 se vor elibera abonamentele pentru transportul public în comun, valabile pentru anul 2025, pentru următoarele categorii de călători:
1. Persoanele beneficiare ale L 118/1990, L 189/2000 si OUG 214/1999– stramutati, refugiati, deportati si detinuti politici – beneficiaza de gratuitate la transportul in comun pe toate liniile in cadrul…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Rabla pentru tractoare: Începe înscrierea firmelor de la care fermierii pot cumpăra utilaje. Vouchere de până la 55.000 de euro
Rabla pentru tractoare: Micii fermieri care dețin tractoare vechi și poluante vor putea să își cumpere unele noi aplicând la programul „Rabla pentru tractoare”. După procedura de selecție, fermierii vor găsi pe site-ul AFM lista dealerilor propuși în vederea validării și lista dealerilor propuși spre respingere.
Bugetul alocat proiectului de Administrația Fondului pentru Mediu este de 500 de milioane de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Pompieri din Mureș, în sprijinul ISU Alba, în contextul avertizărilor de viscol puternic și ninsori. Recomandări pentru populație
O autospecială pentru transport personal și victime multiple de la ISU Mureș a fost dislocată la ISU Alba, în contextul avertizărilor de ninsori și viscol puternic.
Potrivit IGSU, aproape 5.000 de pompieri din țară cu peste 4.000 de mijloace tehnice sunt pregătiți să intervină în sprijinul populației și autorităților locale din județele aflate sub incidența fenomenelor meteorologice periculoase.
Citește mai mult pe Alba24.ro