Connect with us

EVENIMENT

Tentativă de fraudă prin SMS: Electrica avertizează consumatorii să fie atenți la mesajele primite

Publicat

online

Electrica Furnizare anunţă existenţa unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice. Compania anunță consumatorii să fie atenți în cazul în care primesc mesaje prin sms cu privire la deconectarea de la reţeaua de energie electrică pe motiv de neplată.

Clienții  sunt îndemnaţi să acceseze un link pentru a plăti soldul restant sau să folosească canalele de plată oficiale.

„Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienţilor săi care îndeamnă la efectuarea plăţii prin accesarea de link-uri.

Electrica Furnizare nu a solicitat şi nu va solicita, prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie şi/sau SMS, realizarea de plăţi prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienţii să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute şi promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express.

Toate modalităţile de plată a facturilor emise de Electrica Furnizare pot fi consultate pe site-ul oficial”, se menţionează într-un comunicat al companiei.

Pentru a evita să devină victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, Electrica Furnizare le recomandă clienţilor săi următoarele: să nu ia în considerare şi să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise prin aplicaţii de mesagerie şi/sau SMS şi să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăţi în pagini nesecurizate.

O pagină securizată se poate identifica căutând simbolul sub formă de lacăt închis, afişat de browser-ul utilizat, precum şi prezenţa literei „s” (reprezentând termenul „secure” – în condiţii de siguranţă) la începutul adresei site-ului: „https://”.

Aceste elemente indică utilizarea de către site a unei conexiuni securizate, astfel încât informaţiile despre tranzacţie nu sunt divulgate către terţi. Dacă aceste elementele nu sunt disponibile, plata trebuie abandonată, atrage atenţia Electrica.

„Clienţii care suspectează primirea unor mesaje ce se pot încadra la categoria fraudă prin mijloace de plată electronice sunt rugaţi să informeze compania la adresa de e-mail: clienti@electricafurnizare.ro„, se mai spune în comunicat.

Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Consultări la Cotroceni pentru desemnarea premierului. Programul întâlnirilor cu partidele

Publicat

nicusor dan.jpg

Președintele Nicușor Dan a invitat, joi, la Palatul Cotroceni, președinții partidelor și formațiunilor politice reprezentate în Parlament pentru consultări privind desemnarea candidatului la funcția de prim-ministru, a informat Administrația Prezidențială.

Joi vor avea loc, la Palatul Cotroceni, consultări cu liderii partidelor parlamentare pentru desemnarea candidatului la funcția de Prim-ministru, anunță Administrația Prezidențială.

Consultările vor avea loc…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO: Drumul comunal 203 Blaj – Deleni-Obârșie – Tiur a fost modernizat. Primăria a efectuat recepția lucrărilor

Publicat

video: drumul comunal 203 blaj – deleni obârșie – tiur a

Drumul comunal 203 Blaj – Flitești – Deleni-Obârșie – Tiur a fost modernizat. Primăria a efectuat recepția lucrărilor, a anunțat primarul Gheorghe Valentin Rotar.

DC 203 Blaj – Flitești – Deleni-Obârșie – Tiur a fost asfaltat pe toți cei 21 de kilometri, în cadrul unui proiect derulat în parteneriat cu Consiliul Județean Alba și finalizat prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”.

Valoarea totală a lucrărilor a fost de 16 milioane de lei.