Connect with us

EVENIMENT

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu

Publicat

laptop calculator

Conform rezultatelor unui studiu realizat de Deloitte și dat publicității joi, generațiile mai tinere sunt de părere că experiențele online pot înlocui semnificativ cele offline. De asemenea, aceștia consideră că conținutul generat de utilizatori îi ajută să se simtă conectați la o comunitate, iar jocurile video contribuie la dezvoltarea încrederii în sine.

Experienţele online captează tot mai mult atenţia consumatorilor, în special pe cea a generaţiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023.

Jumătate dintre respondenţii din Generaţia Z şi Millennials cred că experienţele online le pot substitui semnificativ pe cele offline şi afirmă că petrec mai mult timp interacţionând cu alte persoane pe reţelele de socializare decât în lumea reală. În acelaşi timp, doar 20% dintre respondenţii Generaţiei X, Baby Boomers şi Matures sunt de aceeaşi părere şi au acest comportament.

Pe primele trei poziţii în clasamentul activităţilor digitale de divertisment preferate de consumatori se regăsesc vizionarea emisiunilor TV sau a filmelor (30% dintre Generaţia Z şi Millennials; 55% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures), ascultarea muzicii (26% dintre Generaţia Z şi Millennials; 22% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures) şi vizionarea conţinutului generat de utilizatori (19% dintre Generaţia Z şi Millennials; 6% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures).

Topul este completat de jocurile video (19% dintre Generaţia Z şi Millennials; 6% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures) şi ascultarea podcasturilor (4% dintre Generaţia Z şi Millennials; 2% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures).

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu. Generaţiile mai tinere apelează la diferite tipuri de activităţi digitale

Generaţiile mai tinere apelează la diferite tipuri de activităţi digitale pentru a-şi satisface nevoia de conectare socială, subliniază raportul. Respondenţii din Generaţia Z şi Millennials se simt cel mai conectaţi cu o comunitate atunci când urmăresc conţinut generat de utilizatori (27%), joacă jocuri video (19%), vizionează emisiuni TV sau filme (18%), ascultă muzică (17%) sau podcasturi (10%).

La polul opus, 45% dintre consumatorii din generaţiile X, Baby Boomers şi Matures declară că nu se simt o conectaţi social în timp ce desfăşoară aceste tipuri de activităţi.

„Observăm că ramurile din peisajul media şi de divertisment au devenit mai interconectate şi interdependente.

Raportul ne arată că jumătate dintre consumatori urmăresc adesea emisiuni sau filme prin intermediul platformelor de streaming video după ce au aflat despre ele pe reţelele de socializare, descoperă frecvent muzică nouă atunci când joacă jocuri video şi le-ar plăcea ca mai multe dintre filmele şi emisiunile TV preferate să fie transpuse în experienţe de gaming.

În acest context, devine evidentă necesitatea transformării modului în care brandurile se conectează cu diferitele categorii de consumatori, integrând toate aceste noi realităţi în strategiile de business pe baza cărora vor dezvolta şi promova produse şi servicii”, a declarat Andrei Ionescu, Partener coordonator, Consultanţă şi Managementul Riscului, Deloitte România, Liderul industriei de tehnologie, media şi telecomunicaţii.

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu. Vizionarea de conţinut generat de utilizatori câştigă tot mai mult teren

Deşi momentan nu este cea mai populară activitate online, vizionarea de conţinut generat de utilizatori câştigă tot mai mult teren.

Consumatorii aleg să urmărească acest tip de conţinut pentru că este disponibil în mod gratuit (39%), este relevant (35%), poate fi accesat oricând şi de oriunde (30%) şi oferă mereu ceva nou (28%), conform studiului.

În plus, pentru mulţi oameni, creatorii de conţinut nu sunt doar surse de divertisment, ci influenceri, de părerile cărora ţin cont atunci când acordă încredere unui brand şi când iau decizii de cumpărare.

Nu mai puţin de 64% dintre reprezentanţii Generaţiei Z, 57% dintre Millennials, urmaţi de 41% dintre respondenţii Generaţiei X şi 16% dintre Baby Boomers şi Matures afirmă că sunt mai predispuşi să achiziţioneze un produs după ce vizionează recenzia unui creator de conţinut sau influencer pe care îl urmăresc, arată studiul.

Jocurile video reprezintă o altă activitate de divertisment care le oferă consumatorilor diferite beneficii, mai arată studiul.

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu. Jocurile video pot sprijini nevoile emoţionale ale jucătorilor

Acestea pot sprijini nevoile emoţionale ale jucătorilor, precum creşterea încrederii în sine (73% dintre respondenţii Generaţiei Z şi Millennials; 47% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures) şi îmbunătăţirea imaginii de sine (49% dintre respondenţii Generaţiei Z şi Millennials; 19% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures).

Consumatorii care joacă în mod regulat jocuri video afirmă că această activitate le oferă şi beneficii sociale, 75% dintre aceştia declarând că le place să joace cu familiile lor, în timp ce 62% simt că întâlnirea cu prietenii lor în jocurile video este o modalitate importantă de a petrece timp împreună.

Raportul Deloitte Digital Media Trends 2023 a fost realizat în rândul a peste 2.000 de consumatori din Statele Unite.

Deloitte furnizează la nivel global servicii de audit, consultanţă fiscală şi juridică, consultanţă, consultanţă financiară şi managementul riscului.

Cu o istorie de peste 175 de ani, Deloitte acoperă peste 150 de ţări şi teritorii.

Obiectivul său este să creeze un impact vizibil în societate cu ajutorul celor aproximativ 415.000 de profesionişti la nivel mondial. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

Cum a rămas o femeie din Câmpeni fără un portofel plin de euro. Ce a găsit în fața casei, la câteva zile după furt

Publicat

cum a rămas o femeie din câmpeni fără un portofel

Cum a rămas o femeie din Câmpeni fără un portofel plin de euro. Este vorba despre un caz care a primit o soluționare în recent, din partea magistraților din Câmpeni. 

Mai exact în data de 16 aprilie 2024, magistrații au închis dosarul deoarece nu au putut identifica cine a furat portofelul femeii.

Fapta s-a petrecut în data de 29 septembrie 2023.

Atunci femeia a mers cu bicicleta la sora ei și și-a lăsat portmoneul, într-o plasă, pe portbagajul bicicletei. Când a…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Tânăr de 17 ani, reținut pentru 24 de ore. A furat un moped și l-a condus, deși nu avea permis

Publicat

moped furat.jpg

Un tânăr de 17 ani a fost reținut pentru 24 de ore de polițiștii clujeni. Minorul a furat un moped și l-a condus, deși nu avea permis.

Polițiștii Secției 1 Poliție Cluj-Napoca au dispus reținerea, pentru 24 de ore, a tânărului de 17 ani, cercetat pentru comiterea infracțiunii de furt și conducerea unui vehicul fără permis de conducere.

Mopedul, abandonat pe strada Cantonului

Potrivit unui comunicat al IPJ Cluj, în data de 22 aprilie, în jurul orei 16.00,…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Proces la Judecătoria Sebeș între un client Orange și o firmă de recuperare. De ce nu va plăti pentru un abonament HBO

Publicat

proces la judecătoria sebeș între un client orange și o

O firmă de recuperare a datoriilor a cerut în instanță, la Judecătoria Sebeș, ca un client să fie obligat la plata a aproximativ 3000 de lei. Este vorba despre un client care nu și-a achitat facturile către Orange. 

Drept urmare, datoriile sale au fost preluate de către o firmă de recuperări creanțe. 

Aceștia au calculat că are de plătit suma restantă la Orange, dar și aproape 75 de lei pe zi penalități, plus daune de reziliere a contractului.

În total, suma de…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Primăria Cluj-Napoca, despre alunecarea de pe Uliului: vor fi amenajate rute alternative

Publicat

surpare strada uliului 1 scaled.jpeg

Primăria Cluj-Napoca lucrează la amenajarea unor rute alternative pentru accesul pe strada Uliului, în urma alunecărilor de teren de noaptea trecută.

Municipalitatea a informat sâmbătă că lucrează la rezolvarea situației de pe strada Uliului numărul 90, în contextul alunecărilor de teren de vineri noapte.

Primăria Cluj-Napoca, despre situația de pe Uliului

„Joi, 25 aprilie, am constatat că au apărut cedări și fisuri în carorabilul de pe strada Uliului…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe