Connect with us

EVENIMENT

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu

Publicat

laptop calculator

Conform rezultatelor unui studiu realizat de Deloitte și dat publicității joi, generațiile mai tinere sunt de părere că experiențele online pot înlocui semnificativ cele offline. De asemenea, aceștia consideră că conținutul generat de utilizatori îi ajută să se simtă conectați la o comunitate, iar jocurile video contribuie la dezvoltarea încrederii în sine.

Experienţele online captează tot mai mult atenţia consumatorilor, în special pe cea a generaţiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023.

Jumătate dintre respondenţii din Generaţia Z şi Millennials cred că experienţele online le pot substitui semnificativ pe cele offline şi afirmă că petrec mai mult timp interacţionând cu alte persoane pe reţelele de socializare decât în lumea reală. În acelaşi timp, doar 20% dintre respondenţii Generaţiei X, Baby Boomers şi Matures sunt de aceeaşi părere şi au acest comportament.

Pe primele trei poziţii în clasamentul activităţilor digitale de divertisment preferate de consumatori se regăsesc vizionarea emisiunilor TV sau a filmelor (30% dintre Generaţia Z şi Millennials; 55% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures), ascultarea muzicii (26% dintre Generaţia Z şi Millennials; 22% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures) şi vizionarea conţinutului generat de utilizatori (19% dintre Generaţia Z şi Millennials; 6% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures).

Topul este completat de jocurile video (19% dintre Generaţia Z şi Millennials; 6% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures) şi ascultarea podcasturilor (4% dintre Generaţia Z şi Millennials; 2% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures).

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu. Generaţiile mai tinere apelează la diferite tipuri de activităţi digitale

Generaţiile mai tinere apelează la diferite tipuri de activităţi digitale pentru a-şi satisface nevoia de conectare socială, subliniază raportul. Respondenţii din Generaţia Z şi Millennials se simt cel mai conectaţi cu o comunitate atunci când urmăresc conţinut generat de utilizatori (27%), joacă jocuri video (19%), vizionează emisiuni TV sau filme (18%), ascultă muzică (17%) sau podcasturi (10%).

La polul opus, 45% dintre consumatorii din generaţiile X, Baby Boomers şi Matures declară că nu se simt o conectaţi social în timp ce desfăşoară aceste tipuri de activităţi.

„Observăm că ramurile din peisajul media şi de divertisment au devenit mai interconectate şi interdependente.

Raportul ne arată că jumătate dintre consumatori urmăresc adesea emisiuni sau filme prin intermediul platformelor de streaming video după ce au aflat despre ele pe reţelele de socializare, descoperă frecvent muzică nouă atunci când joacă jocuri video şi le-ar plăcea ca mai multe dintre filmele şi emisiunile TV preferate să fie transpuse în experienţe de gaming.

În acest context, devine evidentă necesitatea transformării modului în care brandurile se conectează cu diferitele categorii de consumatori, integrând toate aceste noi realităţi în strategiile de business pe baza cărora vor dezvolta şi promova produse şi servicii”, a declarat Andrei Ionescu, Partener coordonator, Consultanţă şi Managementul Riscului, Deloitte România, Liderul industriei de tehnologie, media şi telecomunicaţii.

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu. Vizionarea de conţinut generat de utilizatori câştigă tot mai mult teren

Deşi momentan nu este cea mai populară activitate online, vizionarea de conţinut generat de utilizatori câştigă tot mai mult teren.

Consumatorii aleg să urmărească acest tip de conţinut pentru că este disponibil în mod gratuit (39%), este relevant (35%), poate fi accesat oricând şi de oriunde (30%) şi oferă mereu ceva nou (28%), conform studiului.

În plus, pentru mulţi oameni, creatorii de conţinut nu sunt doar surse de divertisment, ci influenceri, de părerile cărora ţin cont atunci când acordă încredere unui brand şi când iau decizii de cumpărare.

Nu mai puţin de 64% dintre reprezentanţii Generaţiei Z, 57% dintre Millennials, urmaţi de 41% dintre respondenţii Generaţiei X şi 16% dintre Baby Boomers şi Matures afirmă că sunt mai predispuşi să achiziţioneze un produs după ce vizionează recenzia unui creator de conţinut sau influencer pe care îl urmăresc, arată studiul.

Jocurile video reprezintă o altă activitate de divertisment care le oferă consumatorilor diferite beneficii, mai arată studiul.

Tinerii cred că experiențele online înlocuiesc experiențele offline, arată un studiu. Jocurile video pot sprijini nevoile emoţionale ale jucătorilor

Acestea pot sprijini nevoile emoţionale ale jucătorilor, precum creşterea încrederii în sine (73% dintre respondenţii Generaţiei Z şi Millennials; 47% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures) şi îmbunătăţirea imaginii de sine (49% dintre respondenţii Generaţiei Z şi Millennials; 19% dintre Generaţia X, Baby Boomers şi Matures).

Consumatorii care joacă în mod regulat jocuri video afirmă că această activitate le oferă şi beneficii sociale, 75% dintre aceştia declarând că le place să joace cu familiile lor, în timp ce 62% simt că întâlnirea cu prietenii lor în jocurile video este o modalitate importantă de a petrece timp împreună.

Raportul Deloitte Digital Media Trends 2023 a fost realizat în rândul a peste 2.000 de consumatori din Statele Unite.

Deloitte furnizează la nivel global servicii de audit, consultanţă fiscală şi juridică, consultanţă, consultanţă financiară şi managementul riscului.

Cu o istorie de peste 175 de ani, Deloitte acoperă peste 150 de ţări şi teritorii.

Obiectivul său este să creeze un impact vizibil în societate cu ajutorul celor aproximativ 415.000 de profesionişti la nivel mondial. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

FOTO: Accident mortal la Ocoliș. Un tânăr de 20 de ani a murit după ce s-a răsturnat cu mașina într-o vale

Publicat

foto: accident mortal la ocoliș. un tânăr de 20 de

Un tânăr în vârstă de 20 de ani a murit în urma unui accident rutier grav petrecut sâmbătă pe DC 184G la Ocoliș. Acesta s-a răsturnat cu mașina într-o vale, la o diferență de nivel de 2,5 metri.

Potrivit IPJ Alba, sâmbătă, 15 noiembrie, polițiștii din orașul Baia de Arieș au fost sesizați, prin SNUAU 112, cu privire la faptul că, pe DC 184G, pe raza localității Ocoliș, a avut loc un eveniment rutier.

Polițiștii s-au deplasat la fața locului și au constatat că un…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Un tânăr de 20 de ani din Cluj a murit într-un teribil accident în Cheile Runcului. A căzut cu mașina peste 2 metri în gol

Publicat

accident 2.jpg






Un tânăr de 20 de ani din comuna Mihai Viteazu, județul Cluj, și-a pierdut viața sâmbătă, 15 noiembrie, într-un accident cumplit petrecut pe un drum comunal din județul Alba.

Tânărul a căzut cu mașina aproxumativ 2,5 metri în albia văii Ocoliș și a murit pe loc,

A pierdut controlul volanului în curbă

Potrivit IPJ Alba, polițiștii din Baia de Arieș au fost alertați prin 112 cu privire la producerea…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Gala Colindului Tradițional din județul Alba, în 17 decembrie. Concert cu artiști consacrați și ansambluri folclorice

Publicat

gala colindului tradițional din județul alba, în 17 decembrie. concert

La Alba Iulia, atmosfera sărbătorilor de iarnă va fi adusă de evenimentul Gala Colindului Tradițional din Județul Alba. Concertul tradițional de colinde va fi susținut de artiști consacrați, ansambluri folclorice și grupuri de copii.

Evenimentul va fi în 17 decembrie, de la ora 18.00, la Casa de Cultură a Sindicatelor din Alba Iulia. Organizatorii promit o seară de excepție dedicată patrimoniului spiritual românesc, prin colind, tradiție și bucuria reîntâlnirii comunității…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Tânăr surprins în Florești, în timp ce distruge cu pumnul un coș de gunoi. A devenit un sport la Cluj

Publicat

cos gunoi distrus11.jpg






Un tânăr a fost filmat pe strada Valea Gârbăului din Florești în timp ce lovește cu pumnul un coș de gunoi montat pe stâlp, doborându-l la pământ.

Imaginile au fost surprinse noaptea de un cititor Cluj24. Din filmare se vede cum tănărul, care alerga pe stradă alături de un prieten, provoacă distrugeri fără nicio reținere.

Fenomen tot mai des întâlnit în Cluj

În video se vede cum tânărul se…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe