EVENIMENT
TOP CINEMA Spider-Man continuă să-şi ţeasă pânza în fruntea box-office-ului nord-american

”Spider-Man: No Way Home”, cel mai recent capitol cinematografic al aventurilor omului-păianjen, se menţine în fruntea box-office-ului nord-american, după ce a acumulat alte 11 milioane de dolari din încasări în acest weekend, potrivit datelor provizorii publicate duminică de Exhibitor Relations, companie specializată în analize şi statistici din industria cinematografică, informează AFP.
Filmul, prima peliculă din era COVID-19 care obţine încasări de peste un miliard de dolari în America de Nord şi pe plan internaţional la scurt timp după lansare, şi-a păstrat astfel poziţia în box-office-ului nord-american în faţa filmului de groază ”Scream”, care l-a detronat pentru scurt timp în urmă cu două săptămâni.
La şapte săptămâni de la lansare, pelicula ”Spider-Man: No Way Home” produsă de Sony continuă să aducă o rază de speranţă unei industrii cinematografice care se luptă să îşi revină după perioada dificilă cauzată de pandemie, cu încasări la nivel mondial de 1,69 miliarde de dolari.

Noua versiune din saga ”Scream”, cea de-a cincea, produsă de Paramount Studios, a obţinut încasări de 7,4 milioane de dolari în cinematografele din SUA şi Canada de vineri până duminică, într-un weekend în care sălile nu au fost aglomerate.

Locul trei rămâne neschimbat, cu filmul de animaţie de la Universal Studios ”Sing 2”, care a acumulat încasări de 4,8 milioane în acest weekend.

O altă producţie de la Universal, drama romantică ”Redeeming Love”, continuă să ocupe locul al patrulea pentru a doua săptămână de la lansare, cu încasări de 1,9 milioane de dolari. Această parabolă pe tema păcatului şi a mântuirii, a cărei acţiune este plasată în California în timpul Goanei după aur, s-a bucurat de mai multă popularitate în rândul publicului, cu precădere în sudul conservator al Statelor Unite, decât în rândul criticilor.
”The King’s Man”, un prequel al filmelor de spionaj ”Kingsman”, cu actorii Ralph Fiennes, Gemma Arterton şi Rhys Ifans în rolurile principale, şi-a păstrat locul al cincilea, cu încasări de 1,8 milioane de dolari în acest weekend.
Restul clasamentului top 10 este ocupat de următoarele producţii:
6. ”The 355” (1,4 milioane de dolari)
7. ”American Underdog” (1,2 milioane de dolari)
8. ”Ghostbusters: Afterlife” (0,8 milioane de dolari)
9. ”Licorice Pizza” (0,7 milioane de dolari)
10 – ”West Side Story” (0,6 milioane de dolari) AGERPRES
EVENIMENT
VIDEO. Boc: „Investiția în educație, cea mai sigură investiție din lume”. Programul „O masă sănătoasă” sprijină 3.000 de elevi

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a declarat că investiția în educație rămâne cea mai sigură investiție pentru viitorul comunității, subliniind importanța programului „O masă sănătoasă”, prin care 3.000 de elevi din oraș beneficiază zilnic de hrană.
Potrivit edilului, programul este destinat în special copiilor care provin din familii cu venituri reduse și are un impact pozitiv nu doar…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
FOTO. Masterandă la UAD Cluj, premiată la nivel european pentru designul unei cutii de prezervative cu mesaje de flirt

Elena Ghețu, masterandă la Universitatea de Artă și Design (UAD) din Cluj-Napoca, a obținut Premiul Juriului la Pro Carton Young Designers Award 2025, cea mai importantă competiție europeană dedicată designului de ambalaj sustenabil, desfășurată la Istanbul.
Proiectul său, „TENSUM”, a atras atenția prin originalitate.
Elena Ghețu a creat o cutie de prezervative care are forma unei mici…
Citește mai mult pe Cluj24.ro

Consiliul Concurenţei analizează tranzacția prin care firma Bonafarm Zrt din Ungaria intenționează să preia FrieslandCampina Romania Holding B.V. și, indirect, FrieslandCampina Romania S.A, care produce produsele lactate Napolact.
FrieslandCampina România Holding B.V. este o societate de tip holding care nu desfășoară activități comerciale.
”FrieslandCampina Romania S.A. produce și comercializează o gamă…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Raport de Sustenabilitate. E.ON a investit 86 milioane de lei în rețele inteligente și platforme online dedicate clienților

Companiile Grupului E.ON din România au investit, anul trecut, 86 milioane de lei în digitalizarea și automatizarea infrastructurii și în extinderea platformelor self-service dedicate clienților, iar pentru acest an bugetul alocat este de 102 milioane de lei, în creștere cu 19%. Adițional, anul trecut au fost investiți 123 milioane de lei în modernizarea rețelei de distribuție energie electrică din fonduri UE, care…
Citește mai mult pe Cluj24.ro