EVENIMENT
Trafic îngreunat pe Valea Oltului, din cauza căderilor de pietre de pe versant
Traficul rutier este îngreunat, marţi, pe DN 7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu, în zona localităţii Călineşti, judeţul Vâlcea, din cauza căderilor de pietre de pe versant pe carosabil.
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că pe DN 7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu, la kilometrul 214+300 de metri, în zona localităţii Călineşti, judeţul Vâlcea, au avut loc căderi de pietre de mari dimensiuni de pe versant pe carosabil şi în şanţ.
Nu sunt persoane rănite şi nici autovehicule avariate.
Traficul rutier este întrerupt pe sensul către Vâlcea, circulându-se alternativ, pe un fir, prin dirijare.
Se estimează reluarea normală a circulaţiei în 45 – 60 de minute. Agerpres
Pompierii din cadrul Detașamentelor Dej, respectiv 1 Cluj-Napoca, intervin în aceste momente pentru a stinge un incendiu care a distrus o casă situată în localitatea Pălatca.
Incendiul s-a manifestat generalizat atât la acoperișul casei, cât și la interior, pe o suprafață de aproximativ 75 de metri pătrați.
Casă distrusă într-un incendiu la Pălatca. Un bărbat de 70 de ani a suferit arsuri
Până la sosirea forțelor ISU Cluj, un bărbat care încerca…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Proiectul Autostrada A7, Lot 1 Dumbrava-Mizil: Perseverența și eficiența, două noțiuni de bază ale constructorului RETTER
Finalizare montaj tabliere
Construit într-un ritm intens, alert și susținut, Lotul 1 al Autostrăzii A7 Dumbrava-Mizil cu o lungime de 21 km se apropie în câteva zile de final.
Astăzi, 23 noiembrie, s-a atins o etapă extrem de importantă pentru constructorul RETTER: montajul tuturor tablierelor din cadrul proiectului a fost finalizat cu succes, milestone atins printr-o coordonare eficientă a tuturor resurselor și implicarea exemplară a echipei.
Ultima grindă de pe A7 Lot 1!
Progres și detalii tehnice
Lotul include un total de 15 de poduri și pasaje, din care se evidențiază două structuri de o complexitate tehnică ridicată, un pasaj superior în lungime de 550 m peste DJ101F și CF804, respectiv un pod peste A3 cu o lungime de 370 m.
Cele 15 structuri cumulează un număr total de 501 grinzi, dintre care:
- 478 grinzi de beton, prefabricate, precomprimate, cu diverse lungimi, simplu rezemate continuizate cu placa monolit;
- 23 grinzi metalice, parte din structuri mixte oțel-beton, cu lungimi de până la 145 de metri, pentru care s-a utilizat un total de peste 5000 tone de oțel.
Acest progres marchează o realizare remarcabilă în contextul unui proiect complex, cu un buget de peste 1,5 miliarde lei, care a necesitat o sincronizare atentă a resurselor și a echipelor de lucru.
Eficiența și colaborarea au asigurat un progres constant al proiectului iar, în mare parte, succesul este datorat:
- Suplimentării resurselor pe toate planurile, incluzând echipamente de montaj performante printre care macarale de tonaj ridicat de 650 to sau macarale cu care s-a efectuat montajul in tandem pentru un plus de eficienta, precum și personal calificat.
- Muncii în echipă, care a asigurat un flux de lucru continuu, reducând timpii de așteptare și optimizând procesele, cu o coordonare impecabila de catre sefii de echipa.
- Perseverenței, fiecare provocare tehnică fiind abordată rapid și eficient.
Structurile realizate, precum podurile peste Cricovul Sărat (grinzi metalice) și cel peste DN1D (grinzi metalice) dar, mai ales, structura 3, pun în evidență utilizarea tehnologiilor moderne de construcție.
Structura metalică a celui mai mare pod de pe pe lotul 1, podul care trece atât peste drumul județean 101 F, cât și peste calea ferată, având o lungime impresionantă de 550 de metri și o lățime totală de 42,4 metri, a reprezentat o lucrare amplă și dificilă, fiind o reală provocare din punct de vedere tehnic pentru constructorul RETTER.
Este vorba despre un pasaj cu 14 deschideri compus din 8 grinzi metalice tip VTR® (ger. VerbundTrägerRost – rețea de grinzi compusă), fiecare grinda avand o lungime de 140 de metri liniari, la care se adauga alte 20 de grinzi din beton precomprimat pe deschiderile laterale. Sistemul modular VTR®, al cărui concept a fost dezvoltat la München de partenerii RETTER – SSF Germania si SSF RO, reprezintă o inovatie tehnica fiind aplicată cu succes de RETTER Projectmanagement în cadrul proiectelor de infrastructură mare de pe Autostrazile din Romania (ex. Autostrazile Sebes-Turda Lot 2, A7 Lot 1)
În concluzie, finalizarea montajului tuturor tablierelor demonstrează dedicarea echipei RETTER și dorința de a livra un proiect de înaltă calitate, esențial pentru infrastructura României. Lotul 1 al Autostrăzii A7 reprezintă un model de eficiență și implicare, punând bazele conectivității rapide și sigure între Ploiești și Buzău. Următoarele etape se concentrează pe finisaje și verificări, asigurând respectarea termenelor și standardelor de calitate.
EVENIMENT
FOTO: ACCIDENT rutier la Alba Iulia. Două mașini s-au lovit, pe strada Alexandru Ioan Cuza
Un accident rutier s-a produs sâmbătă după-amiaza, în jurul orei 16:45, în municipiul Alba Iulia. Două mașini s-au lovit, pe strada Alexandru Ioan Cuza.
Potrivit ISU Alba, Detașamentul de pomoieri Alba Iulia intervine pentru asigurarea măsurilor specifice și prim ajutor medical la un accident rutier în municipiu Alba Iulia, strada A.I. Cuza, zona Ambient.
În accident au fost implicate două autoturisme, marca Audi și…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Florin Piersic, mesaj emoționant la aflarea veștii morții lui Gabriel Cotabiță: „Vei continua să trăiești în inima mea”
Actorul clujean Florin Piersic a transmis un mesaj emoționant la trecerea în neființă a prietenului său, cântărețul Gabi Cotabiță.
Gabriel Cotabiță a murit sâmbătă la Spitalul Universitar din București. Avea 69 de ani.
Florin Piersic, mesaj emoționant la aflarea veștii morții lui Gabriel Cotabiță: „Vei continua să trăiești în inima mea”
“Nu e adevarat! Nu se poate!”, a scris îndrăgitul actor clujean pe pagina sa de Facebook, la aflarea…
Citește mai mult pe Cluj24.ro