ACTUALITATE
Tranzacţiile PayPoint România au crescut cu 16,4% în anul financiar 2018-2019, la 112,2 milioane

PayPoint România a înregistrat pe plan local, în anul financiar 2018-2019, un volum total de 112,2 milioane tranzacţii, în creştere cu 16,4% comparativ cu anul precedent, conform unui comunicat remis, marţi, AGERPRES.
„Evoluţia are la bază atât integrarea Payzone, cât şi creşteri semnificative pe toate segmentele din portofoliu, de la plăţi facturi (99,1 milioane tranzacţii, în creştere cu 16,2%) sau încărcare electronică (11,9 milioane tranzacţii, în creştere cu 14,4%), până la alte servicii din mediul de retail, în creştere cu 71,4%”, se menţionează în comunicat.
În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douăzeci şi şapte de noi furnizori-parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 182 de jucători importanţi din industrii variate, cu acoperire locală şi naţională. În acest interval, compania s-a axat pe consolidarea poziţiei sale în segmentele consacrate şi pe dezvoltarea serviciilor noi, precum introducerea plăţilor cu cardul în peste 1.300 de magazine partenere.
„Anul acesta a fost plin de reuşite pentru echipa PayPoint România. Am lucrat la procesul de integrare al Payzone în afacerea locală PayPoint şi 1.500 dintre cei mai importanţi comercianţi Payzone au ales să migreze la platforma noastră. Am înregistrat creşteri pe toate segmentele de business: plata facturilor, rovinieta, servicii precum transferul de bani, tranzacţiile cu cardul procesate prin terminalele POS PayPoint oferite comercianţilor parteneri şi PayPoint Colet Expres. Investiţiile în tehnologie şi servicii noi vor continua să fie o prioritate şi anul acesta, prin implementarea şi lansarea unei noi generaţii de terminale. Plata cu cardul este o alegere strategică pe care ne-am asumat-o şi în care vom continua să investim, pentru beneficiul consumatorilor şi al comercianţilor”, a declarat Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, compania are încheiate contracte cu 189 clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor, al serviciilor financiare etc.
PayPoint încasează sume şi în numele Scala Assistance, pentru emitere de roviniete şi taxa de pod, dar şi plăţi pentru facturile aferente serviciilor de securitate emise de Grupul BGS şi pentru biletele de avion emise de compania aeriana Blue Air şi biletele de autocar emise de Eurolines.
Compania oferă, de asemenea, servicii complete de încărcare electronică a cartelelor preplătite pentru toţi jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs (Telekom Romania Mobile, Orange, Vodafone, Zapp, Lycamobile, Digi Mobil), precum şi servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internaţional şi de Internet, printre care se numără Nobel şi Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat, PayPoint oferă servicii de eliberare de vouchere cu coduri electronice pentru utilizatorii de servicii preplătite de tip DTH (Direct-To-Home).
Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permiţând astfel consumatorilor să trimită sau să primească bani atât din afara ţării, cât şi de pe teritoriul României.
Comercianţii PayPoint oferă clienţilor lor şi posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică pentru a face plăţi pe internet în mod sigur şi confortabil, prin semnarea de parteneriate cu paysafecard şi Neosurf.
Datorită parteneriatului dintre PayPoint şi FAN Courier, consumatorii îşi pot ridica din magazinele PayPoint Colet Expres produsele comandate, la o oră potrivită programului lor.AGERPRES
ACTUALITATE
Atenție, șoferi! Polițiștii rutieri, prezenți zilnic în trafic cu radarele din dotare. ROADPOL – SPEED – Săptămână dedicată combaterii vitezei excesive în trafic

Citește mai mult pe Botosani24.ro
ACTUALITATE
„Laptopiada” din județul fără apă curentă. Cum se aruncă degeaba zeci de mii de euro pe laptopuri și internet pentru consilierii județeni din Botoșani

Citește mai mult pe Botosani24.ro

Citește mai mult pe Botosani24.ro