EVENIMENT
Wizz Air a automatizat procesul de rambursare a banilor către clienţii ale căror zboruri au fost anulate
Procesul de rambursare a sumelor datorate clienţilor ca urmare a anulării zborurilor va fi automatizat, iar funcţia de înregistrare online a cererilor va fi dezactivată temporar, a anunţat, marţi, într-un comunicat, compania aeriană Wizz Air.
„(…) Din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate, ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienţilor afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienţilor săi.
În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană îşi va dezactiva temporar funcţia de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă (…) chiar dacă ar putea dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate şi clienţii vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate”, precizează operatorul aerian.
Reprezentanţii Wizz Air menţionează, totodată, că, în timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agenţiile de turism este dezvoltat cu prioritate, agenţiile de turism sunt rugate să contacteze centrul de apel al companiei.
„Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – ar trebui să ia legătura cu compania de la care şi-au achiziţionat biletele.
În această perioadă extrem de neobişnuită, vă rugăm să aveţi răbdare şi să folosiţi cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate. Deşi este în afara controlului Wizz Air, compania aeriană îşi cere scuze pentru neplăcerile pe care interdicţiile de călătorie şi, implicit, anulările le-ar fi putut provoca şi reasigură că gestionarea cererilor şi rambursarea sunt o prioritate principală”, notează compania de transport aerian.
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, oferă mai mult de 700 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 155 de destinaţii din 45 de ţări.
Compania operează o flotă de 121 de aeronave Airbus şi este listată la London Stock Exchange cu abrevierea Wizz, fiind inclusă în calculul indicilor FTSE 250 şi FTSE All-Shares. Wizz Air este membră a Asociaţiei Internaţionale a Transporturilor Aeriene (IATA) şi a Operational Safety Audit (IOSA), companie de referinţă la nivel global în ceea ce priveşte recunoaşterea siguranţei companiilor aeriene. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
EVENIMENT
Vremea la Cluj. Final de octombrie și început de noiembrie cu temperaturi neobișnuite. Ce spun meteorologii despre ploi
După un început de săptămână mai rece, temperaturile vor urca treptat spre final de octombrie. Și noiembrie începe cu zile destul de calde, dar și cu precipitații.
Astfel, clujenii vor avea parte de o vreme schimbătoare în următoarele două săptămâni, potrivit prognozei făcute de Administrația Națională de Meteorologie (ANM) pentru intervalul 27 octombrie – 9 noiembrie 2025.
Temperaturi de până la 19…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
România pierde prima luptă în procesul Euroins. Guvernul riscă să plătească despăgubiri de sute de milioane de euro
România pierde prima luptă în procesul Euroins. Centrul internațional pentru soluționarea litigiilor privind investițiile (ICSID) de la Washington a respins cererea Guvernului român de a înceta procedurile de arbitraj inițiate de Eurohold Bulgaria AD (Eurohold) și Euroins Insurance Group AD (EIG), cu privire la revocarea licenței Euroins România și declararea insolvenței acesteia de către autoritățile române, potrivit unui comunicat al Eurohold.
Conform sursei citate de…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
Când vine pensia pe noiembrie, prin Poșta Română sau pe card: Va fi o mică întârziere. Calendarul plăților sociale
Când vine pensia pe noiembrie: Pensionarii vor primi pensia prin poștă cu o mică întârziere, deoarece data de 1 noiembrie cade într-o zi de sâmbătă.
Astfel, deși teoretic livrarea pensiilor începe în 1 noiembrie, primele plăți vor fi făcute începând cu luni, 3 noiembrie 2025, pentru cei care primesc banii prin Poșta Română.
Pensionarii care primesc banii acasă prin poștaș își vor încasa pensiile începând cu 3 noiembrie și până în 15 octombrie.
Este vorba…
Citește mai mult pe Alba24.ro
EVENIMENT
FOTO. Pompierul Sebastian Popa, care a salvat viața unui bărbat în timpul liber, aplaudat în fața formației ISU Cluj
Erou și în timpul liber. Pompierul clujean Sebastian Popa, cel care a salvat, în weekend, viața unui bărbat aflat în stop cardio-respirator, a fost aplaudat luni dimineață în fața formației ISU Cluj.
Soldatul Sebastian Popa, pompier la Detașamentul 1 Cluj-Napoca, a fost felicitat de conducerea unității, respectiv locotenent-colonelul Marius Cernat, adjunctul inspectoratului, și colonelul Călin Stroe, șeful…
Citește mai mult pe Cluj24.ro

