Connect with us

EVENIMENT

Wizz Air a automatizat procesul de rambursare a banilor către clienţii ale căror zboruri au fost anulate

Publicat



Procesul de rambursare a sumelor datorate clienţilor ca urmare a anulării zborurilor va fi automatizat, iar funcţia de înregistrare online a cererilor va fi dezactivată temporar, a anunţat, marţi, într-un comunicat, compania aeriană Wizz Air.

“(…) Din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate, ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienţilor afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienţilor săi.

În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană îşi va dezactiva temporar funcţia de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă (…) chiar dacă ar putea dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate şi clienţii vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate”, precizează operatorul aerian.

Reprezentanţii Wizz Air menţionează, totodată, că, în timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agenţiile de turism este dezvoltat cu prioritate, agenţiile de turism sunt rugate să contacteze centrul de apel al companiei.

“Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – ar trebui să ia legătura cu compania de la care şi-au achiziţionat biletele.

În această perioadă extrem de neobişnuită, vă rugăm să aveţi răbdare şi să folosiţi cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate. Deşi este în afara controlului Wizz Air, compania aeriană îşi cere scuze pentru neplăcerile pe care interdicţiile de călătorie şi, implicit, anulările le-ar fi putut provoca şi reasigură că gestionarea cererilor şi rambursarea sunt o prioritate principală”, notează compania de transport aerian.

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, oferă mai mult de 700 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 155 de destinaţii din 45 de ţări.

Compania operează o flotă de 121 de aeronave Airbus şi este listată la London Stock Exchange cu abrevierea Wizz, fiind inclusă în calculul indicilor FTSE 250 şi FTSE All-Shares. Wizz Air este membră a Asociaţiei Internaţionale a Transporturilor Aeriene (IATA) şi a Operational Safety Audit (IOSA), companie de referinţă la nivel global în ceea ce priveşte recunoaşterea siguranţei companiilor aeriene. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

EVENIMENT

Regatul Unit va introduce un nou sistem de permise de muncă post-Brexit, care favorizează persoanele calificate, inclusiv din UE

Publicat

Regatul Unit a stabilit mai multe detalii ale sistemului de imigrare bazat pe un punctaj, anunţat în februarie. Reuters prezintă luni un rezumat al reglementărilor aplicabile după Brexit.

Angajaţii din Uniunea Europeană vor fi evaluaţi după aceleaşi criterii ca şi cei din afara Uniunii. Numărul celor care pot intra în Regatul Unit pentru a lucra nu va fi limitat.

Va exista o “rată de acceptare” a salariului specifică pentru fiecare profesie şi o rată minimă generală de 25.600 de lire anual, însă se pot califica pentru imigrare şi cei care câştigă sub acest minim, dacă sunt înalt calificaţi sau dacă doresc să lucreze în sectoare cu deficit de forţă de muncă.

Solicitanţii trebuie să aibă o ofertă de angajare de la un garant autorizat, pentru un loc de muncă unde sunt necesare anumite calificări şi să fie vorbitori de engleză. Ei trebuie de asemenea să obţină puncte suplimentare după alte trei criterii: nivelul de studii, raportul dintre salariu şi “rata de acceptare” pentru domeniul respectiv şi penuria de forţă de muncă în acelaşi domeniu.

Pentru imigrare este nevoie de cel puţin 70 de puncte, care se pot obţine după cum urmează:

– obligatoriu: 20 de puncte pentru oferta de angajare, 20 pentru locul de muncă la nivelul calificării, 10 pentru cunoştinţele de engleză corespunzătoare;
– salariu: peste “rata de acceptare” sau peste 26.600 de lire anual (valoarea cea mai mare din cele două) – 20 de puncte, cu 10% sub acest minim – 10 puncte, cu 10-20% sub minim – 0 puncte;
– alte criterii: 20 de puncte pentru domeniul cu deficit de forţă de muncă, 10 puncte pentru doctorat într-un domeniu relevant pentru locul de muncă, 20 de puncte pentru doctorat în domeniul ştiinţei, tehnologiei, ingineriei sau matematicii relevant pentru locul de muncă, 10 puncte pentru cei consideraţi “nou intraţi” pe piaţa forţei de muncă.

Într-un document de politică guvernamentală se arată că s-ar putea adăuga ulterior noi criterii, cum ar fi vârsta sau experienţa.

Există şi căi alternative de obţinere a vizei cu drept de muncă: viză specială pentru profesioniştii din domeniul medical, care beneficiază de procesare mai rapidă şi la tarif mai scăzut, sau viză pe doi ani pentru studenţii străini care termină o facultate sau un masterat şi pe trei ani pentru cei care obţin un doctorat. AGERPRES

Citește mai departe

EVENIMENT

Accident feroviar în Mureș. Un autoturism a fost lovit de tren. Traficul rutier blocat pe ambele sensuri

Publicat

Un accident feroviar a avut loc în urmă cu puțin timp în localitatea Adamus județul Mureș. Un autoturism a fost spulberat de tren. Traficul rutier este blocat pe ambele sensuri.

Potrivit ISU Horea Mureș în urma accidentului feroviar nu au rezultat victime încarcerate.

La locul accidentului intervin pompierii militari de la Sectia Tarnaveni.

UPDATE: Circulația feroviară nu a fost afectată. Circulatia pe șosea s-a reluat fără probleme.

Au rezultat 3 victime-cod verde care refuza examinarea si transportul la spital.

În urma impactului violent bucăți din mașină s-au împrăștiat pe carosabil. Se va acționa și pentru degajarea carosabilului de părțile componente ale autoturismului împraștiate pe drum.

Polițiștii fac cercetări la fața locului pentru a stabili cu exactitate cauzele producerii accidentului feroviar.

Citește mai departe

EVENIMENT

Un bărbat din Sălaj ce livra pizza, agresat și tâlhărit de doi adolescenţi

Publicat

Doi adolescenţi de 16 şi 17 ani, din comuna Bocşa, au fost arestaţi preventiv, duminică, după ce vineri l-au agresat şi tâlhărit, lăsându-l fără telefon şi portofel, pe un bărbat de 48 de ani care le livra pizza.

“La data de 10 iulie, ora 23.05, poliţiştii din cadrul Secţiei 1 Poliţie Rurală Zalău au fost sesizaţi prin apelul de urgenţă 112, de către un bărbat din judeţul Sălaj, despre faptul că, la aceeaşi dată, ora 22.15, un angajat al său, în vârstă de 48 de ani, a efectuat o livrare la comandă – două pizza şi suc cu maşina societăţii, în localitatea Borla, în apropierea Gării CFR. Ajuns la destinaţie, la maşină au venit cele două persoane care au comandat mâncarea, iar în momentul în care le-a solicitat să achite contravaloarea comenzii, una dintre acestea l-a lovit pumnul în zona feţei, după care l-au deposedat de telefonul mobil, cheia de la autoturismul personal şi de portofel în care avea suma de 90 de lei şi mai multe carduri. După comiterea faptei au luat cele două pizza şi au plecat”, se arată într-un comunicat de presă dat publicităţii luni de Inspectoratul de Poliţie Judeţean (IPJ) Sălaj.

Verificările efectuate de poliţişti au dus sâmbătă la identificarea persoanelor bănuite de comiterea faptei. Este vorba despre doi adolescenţi de 16, respectiv 17 ani. Din prejudiciul cauzat a fost recuperate telefonul mobil, cheia maşinii, portofelul şi cardurile.

Potrivit sursei citate, poliţiştii din cadrul Secţiei 1 Poliţie Rurală Zalău, sub coordonarea procurorilor din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Zalău, au deschis în acest caz dosar penal privind infracţiunea de tâlhărie calificată.

În baza ordonanţei de reţinere emisă de poliţişti, cei doi au fost reţinuţi, iar duminică au fost prezentaţi instanţei cu propunere de arestare preventivă. Instanţa a emis mandate de arestare preventivă pe o perioadă de 30 de zile.

Poliţiştii continuă cercetările pentru documentarea întregii activităţii infracţionale. AGERPRES

Citește mai departe

EVENIMENT

15 localităţi din județul Sălaj fără apă potabilă, din cauza unei defecţiuni majore

Publicat

Apa, robinet

Furnizarea apei potabile va fi sistată în anumite perioade de timp, luni şi marţi, în Zalău şi alte 14 localităţi din mediul rural alimentate de la aducţiunea de la Vârşolţ, din cauza unor probleme majore apărute la sistemul de transport al apei.

Potrivit unui comunicat de presă dat publicităţii luni de către Compania de Apa Someş SA – Sucursala Zalău, alimentarea cu apă va fi întreruptă între anumite ore, luni şi marţi, în Zalău, din cauza unei defecţiuni majore pe aducţiunea Vârşolţ – Zalău, în zona localităţii Recea Mica, lucrare pentru care nu se pot asigura modalităţi alternative de alimentare.

De asemenea, va fi afectată şi zona rurală alimentată din aducţiunea menţionată, respectiv localităţile Hereclean, Badon, Bocşa, Bocşiţa, Guruslău, Câmpia Sălajului, Panic, Crişeni, Mirşid, Gârcei, Cristur, Recea Mica, Recea Mare şi Vârşolt. AGERPRES

Citește mai departe