Connect with us

EVENIMENT

Wizz Air a automatizat procesul de rambursare a banilor către clienţii ale căror zboruri au fost anulate

Publicat

Procesul de rambursare a sumelor datorate clienţilor ca urmare a anulării zborurilor va fi automatizat, iar funcţia de înregistrare online a cererilor va fi dezactivată temporar, a anunţat, marţi, într-un comunicat, compania aeriană Wizz Air.

„(…) Din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate, ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienţilor afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienţilor săi.

În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană îşi va dezactiva temporar funcţia de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă (…) chiar dacă ar putea dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate şi clienţii vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate”, precizează operatorul aerian.

Reprezentanţii Wizz Air menţionează, totodată, că, în timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agenţiile de turism este dezvoltat cu prioritate, agenţiile de turism sunt rugate să contacteze centrul de apel al companiei.

„Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – ar trebui să ia legătura cu compania de la care şi-au achiziţionat biletele.

În această perioadă extrem de neobişnuită, vă rugăm să aveţi răbdare şi să folosiţi cât mai mult posibil platformele noastre de gestiune individuală, accesibile din e-mail-uri primite, pentru a minimiza traficul către centrele noastre de apeluri extrem de ocupate. Deşi este în afara controlului Wizz Air, compania aeriană îşi cere scuze pentru neplăcerile pe care interdicţiile de călătorie şi, implicit, anulările le-ar fi putut provoca şi reasigură că gestionarea cererilor şi rambursarea sunt o prioritate principală”, notează compania de transport aerian.

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, oferă mai mult de 700 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 155 de destinaţii din 45 de ţări.

Compania operează o flotă de 121 de aeronave Airbus şi este listată la London Stock Exchange cu abrevierea Wizz, fiind inclusă în calculul indicilor FTSE 250 şi FTSE All-Shares. Wizz Air este membră a Asociaţiei Internaţionale a Transporturilor Aeriene (IATA) şi a Operational Safety Audit (IOSA), companie de referinţă la nivel global în ceea ce priveşte recunoaşterea siguranţei companiilor aeriene. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

FOTO. Parcările pentru persoanele cu handicap la Cluj-Napoca ocupă jumătate de stradă. Care e explicația Primăriei?

Publicat

whatsapp image 2025 12 09 at 10.14.58 1 e1765272204141.jpeg






Un clujean a sesizat că parcările pentru persoanele cu handicap trasate pe strada Aviator Bădescu din Cluj-Napoca nu au nicio logică și cere redesenarea lor.

”Care e logica să avem 3 parcări pentru persoane cu handicap care ocupă 70% din strada Aviator Bădescu și abia mai rămâne o bandă îngustă? Din câte știu o parcare are dimensiuni standard, ca lungime și lățime, nu înțeleg de ce au făcut un loc de…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Lindon Emerllahu ar putea pleca de la CFR Cluj. Transfer de 1,5 milioane € în Ucraina, deși avea o ofertă mai mare

Publicat

lindon emerllahu sursa cfr cluj facebook.jpg






CFR Cluj se pregătește să se despartă de unul dintre cei mai promițători jucători ai săi. Mijlocașul kosovar Lindon Emerllahu, în vârstă de 22 de ani, va părăsi echipa la finalul acestei săptămâni, după ce clubul a acceptat oferta celor de la Polissya Zhytomyr.

Transferul ar urma să fie finalizat imediat după meciul cu Csikszereda, programat vineri, în etapa a 20-a din SuperLiga.

Transfer decis de…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Magie în Iulius Mall Cluj: parada lui Moș Crăciun, elfi veseli și promoții personalizate

Publicat

iulius mall 1.jpg






Tot orașul freamătă sub emoția lunii decembrie, când fie cauți darul potrivit pentru o persoană dragă, fie te pregătești pentru revederea cu cei dragi sau aranjezi ultimele detalii pentru masa de Crăciun. În această perioadă, la Iulius Mall Cluj te așteaptă o atmosferă de sărbătoare creată de cea mai simpatică paradă a lui Moș Crăciun, de oferte personalizate și adaptate sezonului în cadrul campaniei Family…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Remus Lăpușan, deputat PSD de Cluj: Cumpărând produse românești, sprijinim economia națională și comunitățile locale

Publicat

sigla cluj24 scaled e1667720688255.jpg






Deputatul Remus Lăpușan a susținut, în plenul Camerei Deputaților, o declarație politică prin care subliniază importanța alegerilor consumatorilor în perioada sărbătorilor, când volumul cumpărăturilor crește semnificativ. Acesta atrage atenția că orientarea către produsele fabricate în România reprezintă una dintre cele mai simple și eficiente modalități de susținere a economiei naționale.

Potrivit…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe