EVENIMENT
Wizz Air, despre întârzieri: Din cauza unor probleme IT, procesul de check-in pe aeroporturile din România a fost încetinit semnificativ

Marți dimineață, o serie de zboruri Wizz Air de pe Aeroportul Henri Coandă au suferit întârzieri de aproape două ore, cauzate de probleme IT întâmpinate de unul dintre subcontractorii companiei aeriene. În această situație, check-in-ul pasagerilor a trebuit efectuat manual, așa cum au anunțat reprezentanții Wizz Air.
„Wizz Air informează pasagerii asupra faptului că, din cauza unor probleme tehnice neaşteptate la unul dintre subcontractorii companiei aeriene, procesul de check-in pe aeroporturile din România a fost încetinit semnificativ în această dimineaţă.
Ca urmare a acestei situaţii, unele dintre zborurile companiei aeriene au înregistrat întârzieri.
Problema de natură IT a fost rezolvată, iar procesul de check-in din toate aeroporturile din România a revenit la normal.
Wizz Air îşi cere scuze pentru neplăcerile pe care această perturbare le-ar fi putut cauza, compania aeriană depunând permanent eforturi pentru a minimiza întârzierile”, au spus reprezentanţii operatorului.
Wizz Air, despre întârzieri. „Nu a fost un delay mai mare de o oră şi 50 de minute”
La rândul său, Valeria Bragarenco, Corporate Communications manager, a precizat, într-o întâlnire cu jurnaliştii, că în cazul în care situaţia de dimineaţă se va răsfrânge asupra următoarelor zboruri ale companiei, vor fi trimise informări prin SMS şi e-mail pasagerilor pentru a veni mai târziu la aeroport.
„A fost o mică problemă cauzată de probleme IT care au dat o chestiune eronată în sistem şi automat check-in-ul a trebuit făcut manual, ceea ce a luat timp.
Din cunoştinţele noastre, nu a fost un delay mai mare de o oră şi 50 de minute. Întârzierile sunt o situaţie neplăcută pentru toţi pasagerii, dar noi ne-am descurcat foarte repede cu această problemă.
Am trimis mesaj şi SMS la toţi pasagerii implicaţi. Inclusiv în cazul în care acest delay se va răsfrânge asupra următoarelor zboruri, vor fi trimise SMS-uri şi e-mail-uri de informare pentru a veni mai târziu la aeroport, pentru a nu aştepta acolo”, a afirmat ea.
Valeria Bragarenco a explicat că această situaţie a fost cauzată de o schimbare a înregistrării sub care Wizz Air operează din România. Dacă până acum 6 luni – 1 an era vorba despre Wizz Air Hungary, acum este Wizz Air Malta.
Wizz Air, despre întârzieri. Precizările Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti
„Air Malta nu este o companie nouă, este doar o înregistrare nouă, în care România este inclusă. Nu este ceva nou, este deja de jumătate de an. Există la ora actuală patru Wizz Air înregistrări – Wizz Air Hungary, Wizz Air UK, Wizz Air Malta şi Wizz Air Abu Dhabi – şi fiecare înregistrare are un anumit număr de avioane.
Avioanele care operează din interiorul României sunt înregistrate după Wizz Air Malta. Nimic nu s-a întâmplat, ci doar o înregistrare. Până în urmă cu un an era Wizz Air Hungary.
Schimbarea duce la diversificarea reţelelor noastre şi acesta a fost unul dintre piloni şi o strategie bună de a diversifica. Pentru pasageri nu este nicio diferenţă”, a susţinut ea.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a informat marţi dimineaţa că, din cauza schimbării indicativului de zbor pentru o parte dintre cursele Wizz Air, din „W6” (Wizz Air) în „W4” (Wizz Air Malta), realizată în cursul nopţii de 24 spre 25 aprilie, au apărut întârzieri modice la cursele vizate ale operatorului aerian.
„Schimbarea datelor de zbor a presupus reintroducerea manuală în sistemul de procesare a informaţiilor referitoare la cursele respective, ceea ce a determinat întârzieri care doar punctual au depăşit 1 oră.
La această oră, traficul aerian se desfăşoară în condiţii normale. Nu există nicio cursă anulată”, preciza CNAB, într-o informare de presă.Agerpres
EVENIMENT
„U” Cluj, în dificultate după remiza cu CFR. Ioan Ovidiu Sabău: „Atmosfera nu este bună deloc”

Universitatea Cluj traversează o perioadă complicată în actuala ediție de SuperLigă, după ce în stagiunea precedentă reușea să atingă un obiectiv istoric: calificarea în preliminariile Conference League, în urma unui parcurs solid în play-off.
Formația ardeleană nu mai afișează însă aceeași constanță, iar ultimele rezultate au adus o presiune suplimentară asupra staffului și a jucătorilor. 3…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
VIDEO FOTO. Clujenii au dat năvală la Târgul de Cariere. Peste 4000 de persoane în căutarea unui loc de muncă

Târgul de Cariere s-a întors la Cluj-Napoca cu o nouă ediție, aducând numeroase oportunități profesionale, workshop-uri, activități interactive și premii. Evenimentul are loc pe 2 și 3 octombrie, la BT Arena Cluj, și reunește zeci de angajatori din diverse domenii, alături de mii de candidați dornici să-și găsească un loc de muncă.
Organizatorii estimează participarea a peste 4.000 de persoane, iar…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Emil Boc, după ce un copil a fost lovit de o mașină pe trotuar: Vom amplasa garduri metalice în preajma școlilor

Primarul Clujului, Emil Boc, vrea să ia urgent mai multe măsuri după accidentul care a avut loc miercuri, pe strada Avram Iancu din Cluj-Napoca, în urma căruia un copil a fost foarte grav rănit după ce o mașină a intrat pe trotuar și l-a lovit.
Emil Boc spune că a fost profund marcat de incident și consideră necesare măsuri suplimentare de siguranță, inclusiv amplasarea de radare fixe în oraș.
Emil Boc:…
Citește mai mult pe Cluj24.ro
EVENIMENT
Auchan sărbătorește 19 ani prin Aniversariada cu peste 1.300 de oferte, beneficii speciale MyCLUB și Marea Tombolă

Auchan România sărbătorește luna aceasta 19 ani de prețuri mici zi de zi, de parteneriate durabile cu producători locali, de inovație și responsabilitate cu o sărbătoare de oferte, alături de clienți și angajați. Între 1–21 octombrie, în toate magazinele Auchan, clienții vor putea beneficia de peste 1.300 de oferte, promoții și avantaje extra prin cardul de fidelitate.
Peste 1.300 de oferte…
Citește mai mult pe Cluj24.ro