Connect with us

EVENIMENT

Cetăţenii pot contribui cu propuneri la Programul de activitate al Curţii de Conturi pentru anul 2024

Publicat

Cetăţenii interesaţi de auditul public extern realizat de Curtea de Conturi asupra modului de gestionare a resurselor publice pot recomanda teme de audit pe adresa de e-mail dedicată, informează instituţia de audit printr-un comunicat remis, joi, AGERPRES.

„Curtea de Conturi a României a operaţionalizat adresa de e-mail propuneri.program2024@rcc.ro, la care cetăţenii şi societatea civilă pot trimite, în următoarele două săptămâni, propuneri de teme de audit în vederea pregătirii Programului de activitate al instituţiei pentru anul următor.

Astfel, în perioada 30.11-15.12.2023, cetăţenii interesaţi de auditul public extern realizat de Curtea de Conturi asupra modului de gestionare a resurselor publice pot recomanda teme de audit pe adresa de e-mail dedicată”, se menţionează în comunicat.

 

Potrivit sursei citate, propunerile primite de la cetăţeni vor fi analizate de către Direcţia generală de metodologie, pregătire profesională, control al calităţii, programare, raportare, sinteze, tehnologia informaţiei şi digitalizare şi vor fi transmise structurilor de audit care au în competenţa de verificare domeniile sau entităţile vizate, pentru includerea în proiectul programului de activitate al Curţii de Conturi pe anul următor.

Conform normelor de organizare şi funcţionare, Curtea de Conturi decide în mod autonom asupra programului propriu de activitate.

Activitatea specifică a Curţii de Conturi se desfăşoară pe baza programului anual de activitate, aprobat de Plenul Curţii de Conturi. Misiunile de audit public extern se aduc la cunoştinţa entităţilor ce urmează a fi verificate. Elaborarea, modificarea şi urmărirea realizării programului anual de activitate al instituţiei se efectuează conform metodologiei aprobate de Plenul Curţii, se subliniază în comunicat. Agerpres

Comentează

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Urmăriți Romania24.ro și pe Google News



Dacă ți-a plăcut articolul:


EVENIMENT

FOTO. Noul subprefect de Cluj, Florentin Burz, învestit în funcție. A fost propus de PSD

Publicat

florentin burz subprefect clu psd 4.jpg

Florentin Burz este noul subprefet al județului Cluj. Acesta a fost învestit în funcție, miercuri, la propunerea Organizației Județene PSD Cluj.

El a preluat această funcție după ce subprefectul Răzvan Ciortea a fost eliberat din funcție de către Guvern pentru a putea candida la Primăria Turda, la alegerile din 9 iunie.

Noul subprefect de Cluj, Florentin Burz, învestit în funcție. A fost propus de PSD

Miercuri, 24 aprilie, a avut loc ceremonia de învestire…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Actorul Dorel Vișan (Gr 33 1/2) a primit titlul de Mare Maestru de Onoare al Ordinului Masonic Umaniterra Cluj-Napoca

Publicat

visan mason scaled.jpg

Actorul clujean Dorel Vișan (Gr 33 ½) a primit titlul de Mare Maestru de Onoare al Ordinului Masonic Umaniterra Cluj-Napoca în cadrul unei ceremonii în prezența a peste 30 de membri ai ordinului, eveniment înregistrat video.

Marele Maestru și fondatorul Ordinului Masonic Umaniterra, dr. Adrian Toader Williams (Gr 33), care este mason din 1980 din perioada când locuia în Los Angeles, SUA, a declarat pentru Cluj24 că maestrul Dorel Vișan a primit titlul de onoare din…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

SONDAJ. Prime de Paște pentru angajați. 7 din 10 angajatori vor oferi beneficii

Publicat

bani pixabay.jpg

Un sondaj efectuat pe 120 de companii a scos în evidență faptul că 7 din 10 angajatori vor oferi beneficii de Paște angajaților. Primele în bani, voucherele cadou și coșurile cu produse de sezon se află în vârful listei. Pe lângă acestea, angajații și-ar dori o zi liberă suplimentară, pe 2 mai.

71,2% dintre angajatorii care au participat la cel mai recent sondaj derulat de eJobs spun că vor oferi anul acesta, cu ocazia sărbătorilor de Paște, beneficii extra…

Citește mai mult pe Cluj24.ro

Citește mai departe

EVENIMENT

Gradație de merit 2024: Profesorii pot depune dosarele de înscriere din 13 mai. Calendarul concursului și regulile oficiale

Publicat

gradație de merit 2024: profesorii pot depune dosarele de înscriere

Gradație de merit 2024. Regulile de acordare a gradației de merit în 2024 și calendarul concursului au fost publicate în Monitorul Oficial. Profesorii pot depune dosarele de înscriere în perioaa 13-21 mai. Metodologia întocmită de Ministerul Educației cuprinde și unele noutăți față de anii anteriori.

Regulile și calendarul pentru gradația de merit 2024 sunt prevăzute în Ordinul Ministerului Educației nr. 4308/22 aprilie, publicat în Monitorul Oficial din 23 aprilie.

În…

Citește mai mult pe Alba24.ro

Citește mai departe